PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγγύηση προϊόντων από Internet


neokles
09-09-08, 16:22
Είναι μέρες τώρα που θέλω να θίξω το θέμα αλλά πάντα ξεχνάω τα ονόματα. Σήμερα δεν άντεξα και είπα να το γράψω χωρίς ονόματα για να αναγκαστώ να το θυμηθώ.

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά στο τελευταίο Greek diver υπάρχει καταχώρηση γνωστής αντιπροσωπείας που γνωστοποιεί στο «αγοραστικό κοινό» ότι δεν θα αναγνωρίζει την εγγύηση προϊόντων που δεν έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα ή έχουν αγοραστεί σε κάποιο Internet κατάστημα. Οι μόνες εξαιρέσεις είναι συγκεκριμένα ελληνικά Internet καταδυτικά καταστήματα τα οποία και κατονομάζει

Την έχετε δει; Ποια είναι η γνώμη σας; Δεν είναι παράνομο αυτό;

billy
09-09-08, 17:06
Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?

Έαν ένα προιόν έχει Πανευρωπαική εγγύηση τότε και μόνο η εγγύηση του ισχύει και στην Ελλάδα....

Βέβαια υπάρχει πάντοτε η περίπτωση Intersys - Canon :)

Εναλακτικά θα πρέπει να το στείλεις στο κατάστημα που το αγόρασες ακόμα και έαν είναι στο εξωτερικό....

neokles
09-09-08, 17:35
Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?



Αυτό ακριβώς σκέφτομαι να κάνω

Απο την άλλη θα ήθελα να δω τον κύριο αυτόν καθώς και τους άλλους που μαμουνιάζουνε επειδή αγοράζουμε απέξω (και δεν υπατασόμαστε στις ώρες ώρες εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις τους) αν πάνε να ζήσουν ποτέ στο εξωτερικό και τους πούνε τα ίδια πως θα τους φανούν!

seafarer
09-09-08, 18:32
Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....

neokles
10-09-08, 00:08
Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....


γιατί πολύ απλά δεν είχα το περιοδικό στο γραφείο

Ανακοίνωση απο την Αποστολίδης και Σία ΑΒΒΕΕ

Η εταιρία Ε. Αποστολίδης & Σία ABBEE επίσημη αντιπροσωπία των καταδυτικών οικων Cressi, Roballen και Best Divers, σας ενημερώνει ότι τα προϊόντα των άνωθι οίκων καλύπτονται από εγγύηση ορθής λειτουργίας και τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση, μόνο και μόνο όταν αυτά αγορασθούν από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση τα προϊόντα δεν θα συνοδεύονται από τα αναφερθέντα εχέγγυα, ενώ θα αμφισβητηθεί και η πιστότητά τους.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο εν λόγω δίκτυο είναι:
diveshop.gr
e.dive.gr
xtremesports.gr
atlantis
diving.gr
mesogiadivingcenter.gr
aegeanscuba.gr
kalaitzis.gr

Για τα κατά τόπους σημεία πώλησης μπορείτε να πληροφορηθείτε στα τηλ
210-3411989-90
apostolidis@cressi-sub.grΕίναι αντιγραφή από την σελίδα 16 του περιοδικού Greeκ Diver Αύγουστος Σεπτεμβριος 2008

seafarer
10-09-08, 09:20
Καλο αυτο.
Δηλαδη αν αγορασω απο εναν επισημο αντιπροσωπο στο εξωτερικο η εδω Gressi δεν θα μου το αναγνωρισει?
Καταρχην αυτο δεν μπορει να το κανει γιατι ειναι παρανομο. Αυτες ειναι εμπορικες συμφωνιες (απο οσο ξερω) και δεσμευσεις που υπογραφει η καθε εταιρια οταν ξεκιναει την συνεργασια της.

Παρεπιπτοντως... εχετε δει ξενους καταλογους καταδυτικων προιοντων?
Θα ανακαλυψετε οτι οι Ελληνες αντιπροσωποι ειναι εξαφανισμενοι!
Θελω να πω οτι δεν βρισκω πουθενα πανω στον καταλογο την χωρα μας.
Γιατι συμβαινει αυτο?
Μπορει καποιος να το εξηγησει?
Θα ηθελα καποιος (που γνωριζει) να ανοιξει το θεμα αντιπροσωπος / αποκλειστικος / dealer / partner / κ.ο.κ.

geogeo
10-09-08, 09:28
Σχετικά με την εγγύηση προϊοντων, που αγοράζονται απ' το Internet.
Αγόρασα αυτές τις ημέρες ένα φανάρι από το dolphinscuba.com, μέσω ebay.
Χαζεύοντας το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, έπεσα πάνω σε προιόντα τα οποία δεν έχουν τιμή αλλά την ένδειξη "in store only". Ακολουθόντας το link, βρήκα αυτό (http://www.aqualung.com/us/index2.php?option=com_content&task=view&id=171&pop=1&page=0&Itemid=255), που είναι σχετικό με την κουβέντα που γίνεται...

hal
10-09-08, 09:29
Δεν υπαρχει κοινοτικη οδηγια που καθιστα αυτη την ανακοινωση παρανομη?
Ενα τηλεφωνο στο υπουργειο εμποριου θα ξεκαθαρισει το τοπιο μαλλον...

ppetross21
10-09-08, 10:35
Ενα τηλεφωνο στο υπουργειο εμποριου θα ξεκαθαρισει το τοπιο μαλλον...

Συμφωνώ.
Να γίνει ερώτηση στη Γενικη Γραμματεία Καταναλωτή , info@efpolis.gr ή στο http://www.efpolis.gr/content/contact.asp ή στο τηλ 1520
και να σταλεί η ανακοίνωση της Cressi Ελλάδος.

http://www.efpolis.gr/

GEOALEX
10-09-08, 11:29
Μετα απο μια γρηγορη ματια στο επισιμο site της CRESSISUB, απορω γιατι δεν αναφερεται πουθενα το ονομα της Ελλαδιτσας!!!!!!!!!!!!!!:confused::confu sed:

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
10-09-08, 14:26
Καλημέρα σας ονομάζομαι Αποστολίδης Γρηγόριος και είμαι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Ε.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΒΒΕΕ .
Θα ήθελα να λύσω τις εύλογες απορίες που έχετε σχετικά με την ανακοίνωση μας στο περιοδικό Diver .
Κατ'αρχήν θα πρέπει να γνωρίζετε ότι συνήθως τα εργοστάσια δεν αναφέρουν ποιός διακινεί χονδρικώς τα προιόντα τους στις άλλες χώρες για λόγους ανταγωνισμού . Συγκεκριμένα στο website ή στο προσπέκτους της Cressi τα ονόματα που βλέπετε στις άλλες χώρες ανήκουν σε γραφεία της ίδιας της cressi !
Ως αναφορά στην ανακοίνωση που εκδόσαμε στο τελευταίο περιοδικό Diver θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουν κάνει την εμφάνισή τους στην Ελληνική αγορά προϊόντα πιστή αντιγραφή των Cressi καθώς και καταδυτικοί εξοπλισμοί με μη γνήσια ανταλλακτικά και εξαρτήματα .
Επίσης υπάρχουν αρκετά διαδικτυακά καταστήματα τα οποία διατείνονται ότι πουλάνε προϊόντα Cressi ενώ στην πραγματικότητα όχι μόνο δεν διαθέτουν στοκ από την εν λόγω καταδυτική εταιρία αλλά στην ουσία προωθούν άλλες με βιτρίνα την παγκοσμίου φήμης Ιταλική Φίρμα (αυτά τα περιστατικά αφορούν την Ελληνική αγορά ) .
Για να μην ανησυχείτε βέβαια ως καταναλωτές σας ανακοινώνουμε ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων έχει επιληφθεί ήδη η δικαιοσύνη , διότι η εταιρία μας δραστηριοποιείται επιτυχημένα στον καταδυτικό χώρο από το 1970 και αυτό το οφείλει στο γεγονός ότι ο κύριος στόχος και επιδίωξη
της Ε.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΒΒΕΕ είναι η σωστή , γρήγορη και έντιμη εξυπηρέτηση του καταναλωτή !
Σχετικά με το θέμα της εγγύησης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η οποιαδήποτε αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος στη Ελλάδα επιβαρύνει αποκλειστικά την Ε.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΒΒΕΕ ( η οποία έχει αναλάβει την χονδρική διακίνηση των εμπορευμάτων της CRESSI-SUB spa στην Ελληνική αγορά ) και όχι τον Ιταλικό Οίκο .Σας γνωστοποιούμε επίσης ότι εκτός από τους ρυθμιστές πίεσης και πλευστότητας όλα τα άλλα προϊόντα δεν συνοδεύονται από κάρτα εγγύησης από το μητρικό εργοστάσιο . Τέλος κατά καιρούς στο εξωτερικό εμφανίζονται προσφορές σε καταργημένους κωδικούς Cressi που καθιστά πολύ δύσκολη την αλλαγή τους σε περίπτωση που χρειαστεί .
Παρά ταύτα αν η αγορά οποιουδήποτε γνήσιου προϊόντος της Cressi γίνει από το επίσημο παγκόσμιο δίκτυο της και συνοδεύεται από γνήσια χαρτιά εγγύησης ή αγοράς τότε ερχόμαστε σε συνεννόηση με το εργοστάσιο και αν συμφωνήσει τότε γίνεται η αλλαγή .
Σχετικά με την τεχνική υποστήριξη που αναγράφεται στην ανακοίνωση , αυτή παρέχεται από τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα φυσικά ή ηλεκτρονικά της Ε. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ και αναφέρεται σε σεμινάρια επιμόρφωσης , επίδειξη νέου εξοπλισμού κ.λ.π

Ελπίζω να ήμουνα σαφής και να ξεδιάλυνα την οποιαδήποτε παρεξήγηση δημιουργήθηκε . Αν υπάρχει κάτι για το οποίο δεν αισθάνεστε ότι πήρατε κάποια απάντηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα 2103411989 και 2103411990

seafarer
10-09-08, 16:25
Κατατοπιστικος Κυριε Αποστολιδη.
Ευχαριστουμε για την ενημερωση και ειναι προς τιμην σας που απαντησατε!
Περιμενουμε και τους υπολοιπους αντιπροσωπους να τοποθετηθουνε στο θεμα.

SARMAS
10-09-08, 17:28
Ζητώ συγγνώμη απο τους συνδήτες που το πρώτο post μου είναι αυτό!!!!!, αλλά δέν μπορώ σε κάθε φόρουμ που σήμερα έχει γίνει θέμα για μένα να μπαίνω και να γράφω.

Δέν ξέρω εάν είναι πρέπων να το κάνω αλλά θα βάλω link απο άλλο φόρουμ μέσα στο οποίο έχει ξεκινήσει ολόκληρη αυτή η ιστορία.

http://www.sea-gate.gr/forum/viewtopic.php?f=11&t=719

Δέν θα δώσω συνέχεια στο θέμα και θα ζητήσω και πάλι συγγνώμη.

Τήν επόμενη φορά που θα ξαναγράψω να είσαστε σίγουροι ότι θα είναι για πιό ευχάριστα πράγματα.

Ευχαριστώ πολύ Σαρμάς Κωνσταντίνος.

seafarer
10-09-08, 20:03
Αγαπητε Κωστα
Διαβασα τα ποστ απο το sea-gate.
Ομολογω δεν περιμενα τετοια εξελιξη.
Ειναι προφανες οτι εχεις ανοιξει εναν εμπορικο ''πολεμο'' που πιστευω θα το περιμενες αυτο οταν εστηνες το e-shop (οπως και ολοι οι αλλοι φανταζομαι)
Σιγουρα ξερεις καλυτερα απο μενα οτι το εμποριο ειναι σκληρο στις μερες μας.
Οποτε και ξεδιαλυνει σιγα - σιγα η υποθεση και διαφαινονται οι προθεσεις του καθενος. Το θεμα ειναι οτι εμεις ολοι (οι καταναλωτες) ειμαστε στην μεση και δεν ξερω που θα βγαλει αυτο. Κλεινω το θεμα εδω καθως εγω εβγαλα τα συμπερασματα που ηθελα.

Σώτος Χριστοδούλου
10-09-08, 21:48
Σχετικά με το θέμα της εγγύησης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η οποιαδήποτε αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος στη Ελλάδα επιβαρύνει αποκλειστικά την Ε.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΒΒΕΕ ( η οποία έχει αναλάβει την χονδρική διακίνηση των εμπορευμάτων της CRESSI-SUB spa στην Ελληνική αγορά ) και όχι τον Ιταλικό Οίκο. Σας γνωστοποιούμε επίσης ότι εκτός από τους ρυθμιστές πίεσης και πλευστότητας όλα τα άλλα προϊόντα δεν συνοδεύονται από κάρτα εγγύησης από το μητρικό εργοστάσιο .


Κάτι που μου δημίουργησε προσωπική απορία είναι το πιό πάνω.

Όπως ίσως να γνωρίζουν μερικοί επισκέπτες του φόρουμ έχω κάποιες αντιπροσωπίες στην Κύπρο και τυγχάνει να γνωρίζω πώς λειτουργούν οι διαδικασίες εγγύησης και συγκεκριμένα η ενέργιες που είθιστε να ακολουθούνται σε περίπτωση που ένα αποδεδειγμένα ελαττωμάτικό προιόν επιστραφεί στην εταιρεία που διακινεί το εμπόρευμα χονδρικώς σε μία αγορά. Αυτό που υπάρχει συνήθως είναι ένα συμφωνητικό έγγραφο μεταξύ κατασκευαστή και εθνικού διανομέα (country distributor) όπου καθορίζονται αυτά τα θέματα. Δεν υπάρχει κάνενας πιστεύω distributor που να αναλαμβάνει την απόλυτη ευθύνη αντικατάστασης ελαττωματικών προιόντων που συνοδεύονται μάλιστα και από κάρτα εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρείας. Αν δεν έχει την υποστήριξη του κατασκευαστή αυτό είναι ιδιαίτερα παρακινδυνευμένη συμφωνία αν υφίσταται. Με κάποιο τρόπο θα πρέπει ο distributor να λαμβάνει αποζημίωση για τα ελαττωματικά προιόντα που αντικαθιστά. Αυτό μπορεί δε να γίνεται με διάφορους τρόπους όπως:

1. Συμφωνία για παροχή δωρεάν εμπορεύματος σε ποσότητα ανάλογη με τις αγορές και με βάση προσυμφωνηθέν ποσοστό.

2. Συμφωνία για επιπρόσθετη έκπτωση στις τιμές αγοράς από τον κατασκευαστή.

3. Συμφωνία για αντικατάσταση ελαττωματικών προιόντων με επιστροφή τους στο εργοστάσιο.

Επομένως σε καμία περίπτωση νομίζω δεν ισχύει ότι ένας αντιπρόσωπος χονδρικής διακίνησης σε οποιαδήποτε αγορά του κόσμου είναι τόσο εκτεθειμένος όσο μας παρουσιάζει ο κύριος Αποστολίδης ώστε να αναλαμβάνει την ευθύνη αντικατάστασης τυχόν ελαττωματικών προιόντων.

Εκείνο που επίσης είναι γεγονός είναι ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ κατασκευαστή και αντιπροσώπων (ανεξάρτητα από το επίπεδο του αντιπροσώπου) ώστε ο αντιπρόσωπος να είναι προστατευμένος από την γκρίζα αγορά στο μέτρο του δυνατού βέβαια. Ένα από τα όπλα που διαθέτει ο κάθε κατασκευαστής είναι οι όροι που θέτει γραπτώς και κοινοποιεί σε όλους τους τελικούς καταναλωτές του για την εγκυρότητα της εγγύησης. Η εγγύηση σύμφωνα με τους περισσότερους κατασκευαστές για να είναι σε ισχύ θα πρέπει να πληρόύνται κάποιοι συγκεκριμένοι όροι. Αυτοί μπορεί να είναι κατοχή τιμολογίου αγοράς, κατοχή κάρτας ή εγχειριδίου προιόντος με σφραγίδα εγγεκριμένου μεταπωλητή, πρωτόκολλο service του προιόντος σφραγισμένο από εγγεκριμένους τεχνικούς από τον κατασκευαστή κλπ.

Εγγύηση σημαίνει ευθύνη αντικατάστασης τυχόν ελαττωματικών προιότνων ή εξαρτημάτων, ορισμένες φορές ευνοικές τιμές στα εξαρτήματα του ετήσιου ελέγχου, κάποιες άλλες φορές δωρεάν ή με ευνοικές τιμές αναβαθμίσεις κλπ. Σαν επαγγελματίες όλοι οι επίσημοι αντιπρόσωποι και οι εγγεκριμένοι τεχνικοί δεν αρνούνται βεβαίως να κάνουν οποιαδήποτε εργασία σε ένα προιόν που παρουσιάζει πρόβλημα ή που θέλει έλεγχο ρουτίνας (service) ανεξάρτητα από το αν καλύπτεται από εγγύηση ή όχι. Η εγγύηση στο τέλος της ημέρας είναι ένα αγαθό που μεταφράζεται σε λιγότερα ή καθόλου έξοδα σε περίπτωση προβλήματος και ίσως ευνοικότερη μεταχείρηση σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν έιναι σε καμία περίπτωση αντίστοιχο με κάρτα μέλους σε ένα κλειστό club που αν δεν την έχεις δεν μπαίνεις. Μπαίνεις και καλομπαίνεις απλώς δεν κάθεσε στις θέσεις των VIP και ούτε σε περιμένουν σοκολατάκια και λουλούδια στο τραπεζάκι σου!

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
11-09-08, 10:18
Κάτι που μου δημίουργησε προσωπική απορία είναι το πιό πάνω.

Όπως ίσως να γνωρίζουν μερικοί επισκέπτες του φόρουμ έχω κάποιες αντιπροσωπίες στην Κύπρο και τυγχάνει να γνωρίζω πώς λειτουργούν οι διαδικασίες εγγύησης και συγκεκριμένα η ενέργιες που είθιστε να ακολουθούνται σε περίπτωση που ένα αποδεδειγμένα ελαττωμάτικό προιόν επιστραφεί στην εταιρεία που διακινεί το εμπόρευμα χονδρικώς σε μία αγορά. Αυτό που υπάρχει συνήθως είναι ένα συμφωνητικό έγγραφο μεταξύ κατασκευαστή και εθνικού διανομέα (country distributor) όπου καθορίζονται αυτά τα θέματα. Δεν υπάρχει κάνενας πιστεύω distributor που να αναλαμβάνει την απόλυτη ευθύνη αντικατάστασης ελαττωματικών προιόντων που συνοδεύονται μάλιστα και από κάρτα εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρείας. Αν δεν έχει την υποστήριξη του κατασκευαστή αυτό είναι ιδιαίτερα παρακινδυνευμένη συμφωνία αν υφίσταται. Με κάποιο τρόπο θα πρέπει ο distributor να λαμβάνει αποζημίωση για τα ελαττωματικά προιόντα που αντικαθιστά. Αυτό μπορεί δε να γίνεται με διάφορους τρόπους όπως:

1. Συμφωνία για παροχή δωρεάν εμπορεύματος σε ποσότητα ανάλογη με τις αγορές και με βάση προσυμφωνηθέν ποσοστό.

2. Συμφωνία για επιπρόσθετη έκπτωση στις τιμές αγοράς από τον κατασκευαστή.

3. Συμφωνία για αντικατάσταση ελαττωματικών προιόντων με επιστροφή τους στο εργοστάσιο.

Επομένως σε καμία περίπτωση νομίζω δεν ισχύει ότι ένας αντιπρόσωπος χονδρικής διακίνησης σε οποιαδήποτε αγορά του κόσμου είναι τόσο εκτεθειμένος όσο μας παρουσιάζει ο κύριος Αποστολίδης ώστε να αναλαμβάνει την ευθύνη αντικατάστασης τυχόν ελαττωματικών προιόντων.

Εκείνο που επίσης είναι γεγονός είναι ότι υπάρχει συνεργασία μεταξύ κατασκευαστή και αντιπροσώπων (ανεξάρτητα από το επίπεδο του αντιπροσώπου) ώστε ο αντιπρόσωπος να είναι προστατευμένος από την γκρίζα αγορά στο μέτρο του δυνατού βέβαια. Ένα από τα όπλα που διαθέτει ο κάθε κατασκευαστής είναι οι όροι που θέτει γραπτώς και κοινοποιεί σε όλους τους τελικούς καταναλωτές του για την εγκυρότητα της εγγύησης. Η εγγύηση σύμφωνα με τους περισσότερους κατασκευαστές για να είναι σε ισχύ θα πρέπει να πληρόύνται κάποιοι συγκεκριμένοι όροι. Αυτοί μπορεί να είναι κατοχή τιμολογίου αγοράς, κατοχή κάρτας ή εγχειριδίου προιόντος με σφραγίδα εγγεκριμένου μεταπωλητή, πρωτόκολλο service του προιόντος σφραγισμένο από εγγεκριμένους τεχνικούς από τον κατασκευαστή κλπ.

Εγγύηση σημαίνει ευθύνη αντικατάστασης τυχόν ελαττωματικών προιότνων ή εξαρτημάτων, ορισμένες φορές ευνοικές τιμές στα εξαρτήματα του ετήσιου ελέγχου, κάποιες άλλες φορές δωρεάν ή με ευνοικές τιμές αναβαθμίσεις κλπ. Σαν επαγγελματίες όλοι οι επίσημοι αντιπρόσωποι και οι εγγεκριμένοι τεχνικοί δεν αρνούνται βεβαίως να κάνουν οποιαδήποτε εργασία σε ένα προιόν που παρουσιάζει πρόβλημα ή που θέλει έλεγχο ρουτίνας (service) ανεξάρτητα από το αν καλύπτεται από εγγύηση ή όχι. Η εγγύηση στο τέλος της ημέρας είναι ένα αγαθό που μεταφράζεται σε λιγότερα ή καθόλου έξοδα σε περίπτωση προβλήματος και ίσως ευνοικότερη μεταχείρηση σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν έιναι σε καμία περίπτωση αντίστοιχο με κάρτα μέλους σε ένα κλειστό club που αν δεν την έχεις δεν μπαίνεις. Μπαίνεις και καλομπαίνεις απλώς δεν κάθεσε στις θέσεις των VIP και ούτε σε περιμένουν σοκολατάκια και λουλούδια στο τραπεζάκι σου!


Αγαπητέ Κε Χριστοδούλου
θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι πράγματι η εγγύηση στις περιπτώσεις
που έχω αναφέρει ήδη, βαραίνει εμάς . Απλά να ξέρετε ότι οι μεγάλες εταιρίες μπορεί να είναι πιο σκληρές στους όρους τους ! Απ'ότι γνωρίζετε οι αντιπροσωπίες που έχετε όπως π.χ. οι Aeris , Atomic δεν είναι του ιδίου μεγέθους σε παγκόσμιο τζίρο με την Cressi και ίσως να έχουν διαφορετική πολιτική !
Βέβαια αν εννοείτε εγγυήσεις που έχουν να κάνουν με ρυθμιστές πίεσης
και πλευστότητας όπως ήδη έχω πει αφού ισχύει η εγγύηση ενημερώνουμε την Cressi και μας αντικαθιστά τυχόν ελαττωματικά προιόντα .
Τέλος σχετικά με τις κάρτες μέλους που αναφέρεστε συμφωνώ απόλυτα μαζί σας απλά η ερώτηση που μου έγινε στο forum ήταν σχετική με την εγγύηση των προιόντων Cressi και όχι με την επισκευή τους ! Η επισκευή του οποιουδήποτε προιόντος Cressi θεωρώ ότι είναι δικαίωμα του καταναλωτή , αρκεί να γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ
11-09-08, 12:47
Απ'ότι γνωρίζετε οι αντιπροσωπίες που έχετε όπως π.χ. οι Aeris , Atomic δεν είναι του ιδίου μεγέθους σε παγκόσμιο τζίρο με την Cressi και ίσως να έχουν διαφορετική πολιτική !

Οι Business ειναι business, το client service ειναι ανεξαρτητο του μεγεθους και μικρες εταιριες μπορει να εχουν κερδοφοριες ζηλευτες απο κολοσσους....αν η cressi και καθε cressi "παιζει" με το μεγεθος της για να κανει καλυτερες για την ιδια συμφωνιες αυτο σιγουρα δεν αφορα κανεναν απο εμας τους καταναλωτες... σιγουρα αφορα μονο τον καθε αντιπροσωπο κ σιγουρα τον ποναει κ τον ποναει πολυ...

το να πληρωνει ο ντοπιος αντιπροσωπος την αντικατασταση ενος ελαττωματικου μου φαινεται μια πολυ κακη συμφωνια, αλλα και ετσι να ειναι γιατι μας το ανεφεραν αραγε??? για να λυπηθουμε?
Βασιζεται η επιχειρηματικοτητα στον οικτο και την συμπαθεια?:confused:

Το συμπερασμα που βγαζω προσωπικα ειναι οτι η συγκεκριμενη πληρωμενη καταχωρηση δημιουργησε περισσοτερα προβληματα παρα ελυσε και επιχειρειται τωρα να μαζευτουν τα αμαζευτα ....




Περαν τουτου....
για μενα τα πραγματα ειναι απλα...

η παγκοσμιοποιηση ειναι εδω...ειτε το θελουμε ειτε οχι...η κλειστη ελληνικη αγορα ειναι ενας αρχαιος ορος....

Ο ντοπιος αντιπροσωπος της Χ εταιριας εχει να αντιμετωπισει το γερμανικο ηλεκτρονικο καταστημα με τις τρελες πωλησεις και τις απιστευτες τιμες. Αυτο το e-καταστημα στο οποιο ξερει οτι τα προιοντα τα δινει ο δικος του προμηθευτης και αυτο ειναι που τον τρελαινει. Τον τρελαινει οτι η ιδια του η εταιρια τον γονατιζει γιατι πουλαει στο γερμανο τζαμπα και στον ιδιο φωτια.
Και ψαχνει να βρει χιλιους τροπους να αντιμετωπισει αυτη τη λαιλαπα αλλα δεν τα καταφερνει...
Και σκαρφιζεται κενα γραμματα περι μη εγγυησης , ακριβοτερου σερβις αν το προιον δεν εχει αγοραστει απο εμας και διαφορα αλλα κουλα (απο επιχειρηματικης αποψης) τα οποια μεσομακροπροθεσμα θα απομακρυνουν ακομα περισσοτερη πελατεια απο το μαγαζακι, οχι μονο το δικο του αλλα ολοκληρης της Χ εταιρειας.

Και οταν αυτος ο "αθεμιτος" (αλλα καθολα ΘΕΜΙΤΟΣ) ανταγωνισμος βρεθει εντος των ελληνικων τειχων , τοτε ειναι που η ψυχραιμια χανεται εντελως...και ξεκιναμε ανακοινωσεις στον τυπο οπου αποδεκτης των "απειλων" ειναι ο καταναλωτης, ο τελευταιος δηλαδη που φταιει για την ολη κατασταση...

Αλλα κυριοι επιχειρηματιες αυτος ειναι ο καπιταλισμος! Αυτοι ειναι οι οροι , κ οποιος θελει παιζει....:cool:


οταν ταξιδευω εχω προσβαση σε τιμες λιανικης που ο ελληνας εμπορος (δυστυχως για αυτον) τις εχει ως τιμες χονδρικης....

οταν λοιπον παω στον επισημο dealer της SUUNTO στις μαλδιβες και αγοραζω -40&50% σιγα μην αγορασω απο την ελλαδα...(σορυ φιλε αλλα ετσι ειναι!)

οταν ειμαι στο B&H στη Νεα Υορκη κ αγοραζω το Housing, τις μπαταριες, τα φωτα και την καμερα οσο μου πουλαει μονο το housing εδω ο αντιπροσωπος τι θα κανω?

και οταν και στις 2 περιπτωσεις εχω μια ωραια σφραγιδουλα για world wide εγγυηση (αφου τα συγκεκριμενα μαγαζια εχουν world wide πελατεια και δεν γινεται να πουλησουν διαφορετικα) , ακουω ολα αυτα περι απαγορευσεων και αποτροπων που συμβαινουν στο βαλκανικο χωριο του ελλαδισταν με πολυ χιουμορ...

Και αν στην προσπαθεια μου να εξυπηρετηθω ακουσω αηδιες του στυλ "δεν το εχεις παρει απο μενα η απο το επισημο πανελληνιο δικτυο", παιρνω ενα ωραιο τηλεφωνακι (οχι μεηλ, τηλεφωνο) στην μαμα εταιρια και πιστεψτε με θα την βρω την ακρη....
γιατι ξερω οτι οι εκει καπιταλιστες γνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι (για τη διασφαλιση της σαμπανιας τους) το client satisfaction και κατι τετοιες φασεις ειναι οι αγαπημενες μου! (σε ευχαριστω δασκαλε που μου εμαθες να συνεννοουμαι με τους απανταχου managers! ξερεις εσυ!:geia:)

Αν τωρα ολη η φαση με τις ανακοινωσεις εχει γινει με αποδεκτη συγκεκριμενα προσωπα και πραγματα , ε τοτε εχω να πω οτι το μονο που πετυχαινει ειναι να κανει κακο...και οτι ο τελικος καταναλωτης δεν φταιει σε τιποτα

ΥΓ μεταξυ μας παντως δεν εχει παντα το διαδικτυο τις καλυτερες τιμες....το καινουριο μου μπουφανακι DAINESE στα -35% φτηνοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια , αγορασμενο στην ελλαδα αποδυκνειει οτι οι επισημες αντιρποσωπειες κατι κανουν λαθος και οτι κατι αλλαζει και στο Ελλαντα με τις ανεξαρτητες εισαγωγες ΓΝΗΣΙΩΝ προιοντων! ισως το λαθος να βρισκεται στο + 90 εως 130% περιθωριο κερδους που χρησιμοποιουν οι επισημοι.

ΥΓ 2 Η θεση μου ειναι ανεξαρτητη εταιριων και ισχυει για ολους οσους επιθυμουν να χαλιναγωγησουν με εκφοβισμους μια αγορα

ΥΓ3 και για οσους με ξερουν ειναι προφανες οτι δεν εξυπηρετω κανενα ιδιοτελες συμφερον και οτι δεν εχω κανενα απολυτως κωλυμα με την CRESSI της οποιας τα προιοντα μου φαινονται μια χαρα ετσι κι αλλιως!Ετσι κι αλλιως δεν ειναι αυτο το ζητουμενο!

Σώτος Χριστοδούλου
11-09-08, 13:13
Αγαπητέ κύριε Αποστολίδη ο σκοπός της καταχώρησής μου ήταν μια πραγματική απορεία που όντως μου δημιουργήθηκε και ήταν σχετική με το εξής:


Σχετικά με το θέμα της εγγύησης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η οποιαδήποτε αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος στη Ελλάδα επιβαρύνει αποκλειστικά την Ε.ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΑΒΒΕΕ ( η οποία έχει αναλάβει την χονδρική διακίνηση των εμπορευμάτων της CRESSI-SUB spa στην Ελληνική αγορά ) και όχι τον Ιταλικό Οίκο .

Η παραπάνω πρόταση όπως αντιλαμβάνεστε εσείς αλλά και δεκάδες άλλοι αναγνώστες είναι διαφορετική από την πιό κάτω διευκρίνηση:


Βέβαια αν εννοείτε εγγυήσεις που έχουν να κάνουν με ρυθμιστές πίεσης
και πλευστότητας όπως ήδη έχω πει αφού ισχύει η εγγύηση ενημερώνουμε την Cressi και μας αντικαθιστά τυχόν ελαττωματικά προιόντα .


Επομένως δεν είναι η δικιά σας εταιρεία που αναλαμβάνει την ευθύνη αντικατάστασης ελαττωματικών ρυθμιστών πίεσης ή / και ρυθμιστών πλευστότητας αλλά ο ίδιος ο Ιταλικός οίκος!

Εσείς από ότι έχω καταλάβει από τα γραφώμενά σας αναλαμβάνετε να εγγυηθείτε ακόμα και προιόντα για τα οποία ο Ιταλικός οίκος δεν έχει εργοστασιακή εγγύηση που είναι τα υπόλοιπα (μάσκες, πέδιλα, ψαροντούφεκα, στολές κλπ). Αυτό είναι υπερ σας αλλά εμένα προσωπικά μου μεταδίδει το μύνημα ότι η εν λόγω κατασκευάστρια εταιρεία (και δέχομαι την διαβεβαίωσή σας) πουλά οτιδήποτε εκτός από ρυθμιστές πίεσης και πλευστότητας χωρίς εγγύηση. Νομίζεται πως αυτό είναι χαρακτηριστικό μιας μεγάλης εταιρείας? Οι μεγάλες εταιρείες αφήνουν την πολιτική εγγύησής τους, να εξαρτάται από τις βουλές του κάθε κατα τόπους αντιπροσώπου?

Έπίσης να σας αναφέρω για χάρην τάξης ότι δεν έχω καμία σχέση με την εταιρεία Atomic στην οποία αναφέρεστε. Η δε πολιτική εγγύησης που ακολουθεί η Aeris (η οποία έιναι κομμάτι του ομίλου εταιρειών Pelagic, Hollis, Oceanic κλπ) με εκείνη της άλλης εταιρείας την οποία αντιπροσωπεύω που είναι H Zeagle είναι πανομοιότυπες και καλύπτουν όλα τους τα εμπορεύματα. Με την προυπόθεση ότι ο αγοραστής έχει απόδειξη αγοράς από εγκεκριμένο dealer ή αντιπρόσωπο. Βεβαίως για τους δικούς μας πελάτες κρατάμε αρχείο με κωδικούς οπότε δεν χρειάζεται να προσκομίζουν με κάθε επίσκεψή τους το τιμολόγιο αγοράς. Σε θέματα εγγύησης το μόνο που με απασχολεί σαν αντιπρόσωπος είναι αν το πρόβλημα καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης του εκάστοτε προιόντος και το αν ο ιδιοκτήτης έχει σε ισχύ την εγγύησή του (δηλαδή απόδειξη αγοράς από εγκεκριμένο dealer οπουδήποτε στον κόσμο και κανονικό πρωτόκολλο service απο εγκεκριμένους τεχνικούς).

Τα διάφορα που αναφέρετε περί μεγέθους παγκόσμιου τζίρου κλπ ξέρετε πολύ καλά πως δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική εγγύησης, δεν απασχολούν καθόλου τον καταναλωτή και επίσης η τοποθέτησή σας είναι κάπως εσφαλμένη σε ότι αφορά τους παγκόσμιους τζίρους των διαφόρων εταιρειών τις οποίες αντιπροσωπεύω σε σχέση με τους τζίρους της Cressi. Βεβαίως και αυτό είναι άσχετο με τον τελικό καταναλωτή.

Υποψιάζομαι τους λόγους που σας έχουν οδηγήσει στην δημοσίευση της ανακοίνωσής σας αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Andreas Triantopoulos
11-09-08, 13:21
Οι Business ειναι business, το client service ειναι ανεξαρτητο του μεγεθους και μικρες εταιριες μπορει να εχουν κερδοφοριες ζηλευτες απο κολοσσους....αν η cressi και καθε cressi "παιζει" με το μεγεθος της για να κανει καλυτερες για την ιδια συμφωνιες αυτο σιγουρα δεν αφορα κανεναν απο εμας τους καταναλωτες... σιγουρα αφορα μονο τον καθε αντιπροσωπο κ σιγουρα τον ποναει κ τον ποναει πολυ...

το να πληρωνει ο ντοπιος αντιπροσωπος την αντικατασταση ενος ελαττωματικου μου φαινεται μια πολυ κακη συμφωνια, αλλα και ετσι να ειναι γιατι μας το ανεφεραν αραγε??? για να λυπηθουμε?
Βασιζεται η επιχειρηματικοτητα στον οικτο και την συμπαθεια?:confused:

Το συμπερασμα που βγαζω προσωπικα ειναι οτι η συγκεκριμενη πληρωμενη καταχωρηση δημιουργησε περισσοτερα προβληματα παρα ελυσε και επιχειρειται τωρα να μαζευτουν τα αμαζευτα ....




Περαν τουτου....
για μενα τα πραγματα ειναι απλα...

η παγκοσμιοποιηση ειναι εδω...ειτε το θελουμε ειτε οχι...η κλειστη ελληνικη αγορα ειναι ενας αρχαιος ορος....

Ο ντοπιος αντιπροσωπος της Χ εταιριας εχει να αντιμετωπισει το γερμανικο ηλεκτρονικο καταστημα με τις τρελες πωλησεις και τις απιστευτες τιμες. Αυτο το e-καταστημα στο οποιο ξερει οτι τα προιοντα τα δινει ο δικος του προμηθευτης και αυτο ειναι που τον τρελαινει. Τον τρελαινει οτι η ιδια του η εταιρια τον γονατιζει γιατι πουλαει στο γερμανο τζαμπα και στον ιδιο φωτια.
Και ψαχνει να βρει χιλιους τροπους να αντιμετωπισει αυτη τη λαιλαπα αλλα δεν τα καταφερνει...
Και σκαρφιζεται κενα γραμματα περι μη εγγυησης , ακριβοτερου σερβις αν το προιον δεν εχει αγοραστει απο εμας και διαφορα αλλα κουλα (απο επιχειρηματικης αποψης) τα οποια μεσομακροπροθεσμα θα απομακρυνουν ακομα περισσοτερη πελατεια απο το μαγαζακι, οχι μονο το δικο του αλλα ολοκληρης της Χ εταιρειας.

Και οταν αυτος ο "αθεμιτος" (αλλα καθολα ΘΕΜΙΤΟΣ) ανταγωνισμος βρεθει εντος των ελληνικων τειχων , τοτε ειναι που η ψυχραιμια χανεται εντελως...και ξεκιναμε ανακοινωσεις στον τυπο οπου αποδεκτης των "απειλων" ειναι ο καταναλωτης, ο τελευταιος δηλαδη που φταιει για την ολη κατασταση...

Αλλα κυριοι επιχειρηματιες αυτος ειναι ο καπιταλισμος! Αυτοι ειναι οι οροι , κ οποιος θελει παιζει....:cool:


οταν ταξιδευω εχω προσβαση σε τιμες λιανικης που ο ελληνας εμπορος (δυστυχως για αυτον) τις εχει ως τιμες χονδρικης....

οταν λοιπον παω στον επισημο dealer της SUUNTO στις μαλδιβες και αγοραζω -40&50% σιγα μην αγορασω απο την ελλαδα...(σορυ φιλε αλλα ετσι ειναι!)

οταν ειμαι στο B&H στη Νεα Υορκη κ αγοραζω το Housing, τις μπαταριες, τα φωτα και την καμερα οσο μου πουλαει μονο το housing εδω ο αντιπροσωπος τι θα κανω?

και οταν και στις 2 περιπτωσεις εχω μια ωραια σφραγιδουλα για world wide εγγυηση (αφου τα συγκεκριμενα μαγαζια εχουν world wide πελατεια και δεν γινεται να πουλησουν διαφορετικα) , ακουω ολα αυτα περι απαγορευσεων και αποτροπων που συμβαινουν στο βαλκανικο χωριο του ελλαδισταν με πολυ χιουμορ...

Και αν στην προσπαθεια μου να εξυπηρετηθω ακουσω αηδιες του στυλ "δεν το εχεις παρει απο μενα η απο το επισημο πανελληνιο δικτυο", παιρνω ενα ωραιο τηλεφωνακι (οχι μεηλ, τηλεφωνο) στην μαμα εταιρια και πιστεψτε με θα την βρω την ακρη....
γιατι ξερω οτι οι εκει καπιταλιστες γνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι (για τη διασφαλιση της σαμπανιας τους) το client satisfaction και κατι τετοιες φασεις ειναι οι αγαπημενες μου! (σε ευχαριστω δασκαλε που μου εμαθες να συνεννοουμαι με τους απανταχου managers! ξερεις εσυ!:geia:)

Αν τωρα ολη η φαση με τις ανακοινωσεις εχει γινει με αποδεκτη συγκεκριμενα προσωπα και πραγματα , ε τοτε εχω να πω οτι το μονο που πετυχαινει ειναι να κανει κακο...και οτι ο τελικος καταναλωτης δεν φταιει σε τιποτα

ΥΓ μεταξυ μας παντως δεν εχει παντα το διαδικτυο τις καλυτερες τιμες....το καινουριο μου μπουφανακι DAINESE στα -35% φτηνοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια , αγορασμενο στην ελλαδα αποδυκνειει οτι οι επισημες αντιρποσωπειες κατι κανουν λαθος και οτι κατι αλλαζει και στο Ελλαντα με τις ανεξαρτητες εισαγωγες ΓΝΗΣΙΩΝ προιοντων! ισως το λαθος να βρισκεται στο + 90 εως 130% περιθωριο κερδους που χρησιμοποιουν οι επισημοι.

ΥΓ 2 Η θεση μου ειναι ανεξαρτητη εταιριων και ισχυει για ολους οσους επιθυμουν να χαλιναγωγησουν με εκφοβισμους μια αγορα

ΥΓ3 και για οσους με ξερουν ειναι προφανες οτι δεν εξυπηρετω κανενα ιδιοτελες συμφερον και οτι δεν εχω κανενα απολυτως κωλυμα με την CRESSI της οποιας τα προιοντα μου φαινονται μια χαρα ετσι κι αλλιως!Ετσι κι αλλιως δεν ειναι αυτο το ζητουμενο!

:thumbup: Σωστόοοοος!

neokles
11-09-08, 19:41
Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κο Αποστολίδη για τις απαντήσεις του και τον κο Σαρμά (γειά σου Κώστα) για το Link

Επιτρέψτε μου παρακαλώ να απευθύνω μια έκκληση στον κο Αποστολίδη

Το ύφος της ανακοινωσης σας δεν ταιριάζει σε μια εταιρία που δραστηριοποιείται στο εμπόριο από το 1970. Δίνει στον καταναλωτή λάθος -ενδεχομένως- εντύπωση ότι τα προϊόντα των εταιριών που αντιπροσωπεύετε δεν υποστηρίζονται επαρκώς εφόσον έχουν αγοραστεί από εκτός "δικτυου" κατάστημα.

Ασφαλώς και στην εποχή μας ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει καινούργια η μεταχειρισμένα γνήσια προϊόντα οποιασδήποτε εταιρίας και δικαιούται να έχει υποστήριξη απο τον αντιπρόσωπο, άλλωστε η αντιπροσώπευση της εταιρίας στην Ελλάδα είναι σημαντική όταν επιλέγουμε ένα προϊόν.

Δικαίωμα του καναλωτή είναι να επισκευάζει και να συντηρεί τον εξοπλισμό του σε οποιον τεχνικό εμπιστεύεται, όπως ακριβώς και στο παράδειγμα με το αυτοκίνητο που πολύ σωστά αναφέρατε.

Δεν επιτρέπεται να αγοράζω ένα προϊόν και ο εδώ αντιπρόσωπος να με αντιμετωπίζει σχεδόν σαν λαθρέμπορο, σαν κλεπταποδόχο. Για μένα εσείς είστε η Cressi. Όταν επιλέξω ένα προϊόν Cressi είμαι αυτομάτως πελάτης σας. Το προϊόν σας λοιπον θα το δει κόσμος που ενδεχομένως να του αρέσει και να θελήσει να το αγοράσει. Μια εταιρία που δραστηριοποιείται απο το 70 είμαι σίγουρος ότι και το καταλαβαίνει και μπορει με μια έξυπνη τιμολογιακή πολιτική μπορεί να κερδίσει τους χαμένους πελάτες.

Σας καλώ λοιπόν σε μία νέα καταχώρηση που θα διευκρινίζετε τις πτυχές του ζητήματος και θα καθησυχάζετε τους πελάτες των εταιριων που αντιπροσωπεύετε και τους αναγνώστες του περιοδικού. Η εικόνα που σχηματίζει κανείς διαβάζοντας την καταχώρηση δεν είναι υπέρ σας. Έχετε την σκυτάλη.

Μυλωνάκης Κων/νος
19-09-08, 00:02
Σήμερα έγινε κάτι το οποίο είναι άξιο δημοσίευσης.:eek:

Έχω καλέσει γνωστό καταδυτικό του Πειραιά για να πάρω κάποιες τιμές από εξοπλισμό.
Συγκεκριμένα θέλω ένα wing Halcyon και ήξερα από την αρχή πως αυτά δεν τα φέρνει κανείς στην Ελλάδα διότι δεν τα έχω δει ποτέ στις βιτρινες μας…
Παρόλα αυτά είπα μπας και βρω κάποιον να τα φέρει και μήπως έπαιρνα κάποιες λογικές τιμές ενδεικτικά.
Βέβαια ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν πιο ακριβός από το εξωτερικό αλλά όχι και έτσι..:thumbdn::thumbdn:

Ακολουθεί η εξής τηλεφωνική συζήτηση:

Καλημέρα σας
Θα ήθελα ένα wing Halcyon τάδε ασκός τάδε plate και τάδε ιμάντες με ένα ανταπτορα…..κτλ…τα φέρνετε στο μαγαζί σας?

Βεβαίως φέρνουμε τα πάντα αλλά με παραγγελία και θα κάνει καμιά εβδομάδα..

Μάλιστα. μήπως μπορώ να έχω τιμή?

Βεβαίως θα σας καλέσουμε εμείς μόλις την έχουμε…

Μετά από καμιά ώρα χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν ο κύριος κ.

Μάλιστα έχω τις τιμές που μας ζητήσατε
1030 που θα γίνει 1000 για το wing κομπλέ και 300 ευρώ ο ανταπτορας
Σύνολο 1300…:eek::eek::eek::eek::eek:

Βεβαίως κόντεψα να πέσω από την καρέκλα μου και τον ευχαρίστησα…:geia:

Σας παραθέτω τη παραγγελιά μέσω Αγγλίας…οι τιμές είναι σε λίρες Αγγλίας.

Order Information
******************************
Sub Total : 370.21
Shipping Total : 25.16
Tax Charges : 64.79
Total : 460.16
Που είναι 583.472 EUR

Δεν έχω να πω κάτι άλλο…
Ευχαριστώ..

Υς: ακόμα ψωνίζετε από Ελλάδα?:crazy::crazy::crazy:

Μπορεί με τον αρχικό τίτλο του ποστ με την πρώτη ματιά να μην κολλάει και πολύ εδώ , αλλά σίγουρα μπορεί να συνδυαστεί στη συζήτηση…

Thanos
19-09-08, 08:49
Κώστα το μαγαζί που φέρνει Halcyon στην Ελλάδα και αναφέρεις είναι ο Ποζίδης (για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους). Αλλά δεν είναι ο μόνος.. Μάλλον δεν ρώτησες τον Νίκο Καρατζά με το Aquatec οποίος είναι αυτός που πρώτος έφερε τα Halcyon στην Ελλάδα.

Η τιμή που τα αγόρασες απο την Αγγλία (μάλλον απο το dirdirect ψώνισες ) είναι περίπου η ίδια (ίσως και λίγο ακριβότερα) απο αυτή που θα αγόραζες απο τον Νίκο.

Ξέροντας επίσης περίπου πόσο αγοράζει χονδρική απο την BTS (τον εισαγωγέα της Halcyon στην Ευρώπη) μπορώ να σου πώ ότι η τιμή που σου είπε είναι 3 φορές πάνω απο την τιμή που αγοράζει. :madwife:

Εγώ σαν φανατικός Scubaprάκιας ρώτησα πρώτα τον Ποζίδη, που είναι και dealer της Scubapro για κάτι ρυθμιστές που ήθελα να αγοράσω πριν 3 χρόνια ... MK25 S600 φιλική τιμή 500 όταν τότε τον έβρησκα κάτω απο 400 Ευρώ.

Η απορεία μου είναι μια... καλά για ΤΟΣΟ μα%&%%ες μας περνάνε;;:angyr:

ΥΓ 1. Είπαμε να λέμε τα πράγματα με το ονομά τους

ΥΓ 2. Και που να τον ρωτήσεις πόσο πουλάει το DPV X-Scooter... :rofl::rofl:

DIR-PRO
19-09-08, 09:20
Ολα σχετικά είναι....

Halcyon Pathfinder reel

Για τα 100 μέτρα 165 ευρώ
http://www.aquatec.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=38&category_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=53

Για τα 244 μέτρα 156 ευρώ + κάτι ψιλά
http://www.tecdivingshop.com/Reel%26Spool_1505-1507.html

:banghead::crazy:

Thanos
19-09-08, 11:23
Ολα σχετικά είναι....

Halcyon Pathfinder reel

Για τα 100 μέτρα 165 ευρώ
http://www.aquatec.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=38&category_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=53

Για τα 244 μέτρα 156 ευρώ + κάτι ψιλά
http://www.tecdivingshop.com/Reel%26Spool_1505-1507.html

:banghead::crazy:

Το reel των 100 μέτρα το ίδιο το μαγαζί (techdivingshop) το δίνει 139 Ευρώ + 16 μεταφορικά = 155..

Άρα μιλάμε για μια διαφορά 10 Ευρώ ή 6% πιο ακριβό.

χμμμμ :confused: μάλλον δεν είναι όλα σχετικά ;)

Andreas Triantopoulos
19-09-08, 13:30
ΥΓ 2. Και που να τον ρωτήσεις πόσο πουλάει το DPV X-Scooter... :rofl::rofl:

Ρώτησα... ρώτησα και έκανα μεγάλη προσπάθεια (τα κατάφερα πάντως) να μην ξεκαρδιστώ στα γέλια...

Normoxic Diver
19-09-08, 16:21
Για τα 244 μέτρα 156 ευρώ + κάτι ψιλά
http://www.tecdivingshop.com/Reel%26Spool_1505-1507.html

:banghead::crazy:

Μονο που αυτο ειναι Salvo....!;)

(ετσι για το θεαθηναι, η τιμη του Halcyon Pathfinder ΕΔΩ (http://www.deepstop.de/halcyon-pathfinder-reels-p-207.html) πως σου φαινεται?)

...:geia:

Thanos
19-09-08, 16:25
Μονο που αυτο ειναι Salvo....!;)



Είδες για να έχεις Halcyon Pathfinder.. :);)

Manta
19-09-08, 16:26
Μονο που αυτο ειναι Salvo....!;)

(ετσι για το θεαθηναι, η τιμη του Halcyon Pathfinder ΕΔΩ (http://www.deepstop.de/halcyon-pathfinder-reels-p-207.html) πως σου φαινεται?)

...:geia:

Το link δεν με βγάζει πουθενα :(

Normoxic Diver
19-09-08, 16:31
Το link δεν με βγάζει πουθενα :(

Sorry Manta....

το διορθωσα.....

thanks....:geia:

DIR-PRO
19-09-08, 18:29
Μονο που αυτο ειναι Salvo....!;)

(ετσι για το θεαθηναι, η τιμη του Halcyon Pathfinder ΕΔΩ (http://www.deepstop.de/halcyon-pathfinder-reels-p-207.html) πως σου φαινεται?)

...:geia:


http://www.oceanviewdiving.co.uk/acatalog/Bolts__Clips_&_Buckles.html:geia: :geia:

Thanos
19-09-08, 22:27
http://www.oceanviewdiving.co.uk/acatalog/Bolts__Clips_&_Buckles.html:geia: :geia:

Βρε σύ έχεις χάσει τελείως το νόημα :p... Ο Κώστας ανέδειξε μια περιπτωση ελληνικού μαγαζιού που πουλάει το Halcyon Wing σε διπλάσια τιμή (ή 160%) σε σχέση με αυτό που βρήσκεις στην αγορά και αυτό που βρήσκεις σε κάποιον άλλον εισαγωγέα στην Ελλάδα..

Και εσύ θες να μας πει ότι οτι μπορείς να βρείς Halcyon Reel που στο Internet που είναι κατά 10% φθηνότερο (και μετά απο πολύ ψάξιμο)... Αυτό είναι το θέμα μας;; :confused: Το 10% :crazy::crazy:

Να σαι καλά που μας δίνεις links που δεν ξέρουμε :p:thumbup::geia:

Μυλωνάκης Κων/νος
19-09-08, 23:42
Ρώτησα... ρώτησα και έκανα μεγάλη προσπάθεια (τα κατάφερα πάντως) να μην ξεκαρδιστώ στα γέλια...

ελα μην μας αφηνεις σε αγωνια....
http://www.aquatec.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=11&Itemid=53

3450 ευρω χ 160% = 8970...λογικα...:banghead::banghead:

για λεγε Αντρεα...:geia:

Thanos
20-09-08, 10:12
ελα μην μας αφηνεις σε αγωνια....
http://www.aquatec.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=11&Itemid=53

3450 ευρω χ 160% = 8970...λογικα...:banghead::banghead:

για λεγε Αντρεα...:geia:
δεν νομίζω βρε ΤΟΣΟ διαφορά... γύρω στα 5500 το υπολογίζω (2000 πάνω σε σχέση με αυτό που βρήσκεις αλλού)

Μυλωνάκης Κων/νος
20-09-08, 20:40
δεν νομίζω βρε ΤΟΣΟ διαφορά... γύρω στα 5500 το υπολογίζω (2000 πάνω σε σχέση με αυτό που βρήσκεις αλλού)

ΤΣΑΜΠΑ…..:thumbdn::thumbdn:

Andreas Triantopoulos
22-09-08, 13:44
δεν νομίζω βρε ΤΟΣΟ διαφορά... γύρω στα 5500 το υπολογίζω (2000 πάνω σε σχέση με αυτό που βρήσκεις αλλού)


Είσαι γάτος...