PDA

Επιστροφή στο Forum : 25.5-06.06.09: S/S Burdigala Project - η έρευνα συνεχίζεται!


Σ.Ε.Α. ΤΗΘΥΣ
29-04-09, 18:53
http://www.scubadive.gr/downloads/photos/ekdiloseis/2009_05_25_Burdigala_Project/S-S_Burdigala_Project_banner_x500.jpg (http://keadive.gr/)

S/S Burdigala Project (http://keadive.gr/)

(25 Μαίου - 6 Ιουνίου 2009)


Μετά την επιτυχή αποπεράτωση του Kea Dive Expedition (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=2965) και της βαθιάς ιστορικής έρευνας που πραγματοποίησε η ομάδα του, τον χειμώνα του 2008/09, πάρθηκε η απόφαση, η νέα έρευνα πεδίου που θα πραγματοποιηθεί από τις 25 Μαίου ως τις 6 Ιουνίου 2009, με τον προγραμματικό τίτλο S/S Burdigala Project, να διευθετήσει μια σειρά κύριων στόχων, με σκοπό όχι μόνο την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης μονογραφίας του επιβατηγού ατμόπλοιου Burdigala, αλλά και την ταυτοποίηση του αγνώστου αεροπλάνου που εντοπίστηκε κατά την διάρκεια της πρώτης αποστολής κοντά στην πλώρη του ναυαγίου, από τον Δρ. Γιώργο Παπαθεοδώρου.

Μετά την προσθήκη νέων μελών στην αρχική καταξιωμένη ερευνητική ομάδα του K.D.E., η νέα ευρύτερη αυτή σύνθεση, -αποτελούμενη από τους Blue Ratio Team, τους Mixed Gas Adventures καθώς και από άτομα τα οποία συμμετείχαν και συμμετέχουν πολύπλευρα στις μέχρι τώρα έρευνες-, θα προσπαθήσει να διεκπεραιώσει τους στόχους της αποστολής. Η συνολική ομάδα του S/S Burdigala Project αποτελείται από τους:

Αρετή Κομηνού,
Βασίλης Μαύρος
Βύρων Ε. Ρηγινός
Γιάννης Πρωτόπαππας
Γιάννης Ρουσουνέλος
Γιώργος Βανδώρος
Γιώργος Καρέλας
Δρ. Γιώργος Παπαθεοδώρου
Δαμιανός Βερόπουλος
Δημήτρης Γκαλών,
Λάζαρος Γαλώνης
Μαρία Γιαννοπούλου
Νίκος Καρατζάς
Σταύρος Αποσπόρης


Η όλη προσπάθεια τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (http://www.yen.gr/wide/home.html),
του Δήμου Κέας (http://www.kea.gr/),
του Eργαστηρίου Θαλάσσιας Γεωλογίας και Φυσικής Ωκεανογραφίας του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (http://www.upatras.gr/index/index/lang/el),
και του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αυτοδυτών ΤΗΘΥΣ (http://www.scubadive.gr/forum/cmps_index.php).



Παράλληλες Δραστηριότητες - Καθαρισμός Βυθού

Όπως πέρυσι (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=2966) έτσι και φέτος, ο Σ.Ε.Α. ΤΗΘΥΣ δίνει ραντεβού με την ομάδα του S/S Burdigala (http://keadive.gr/) στη νήσο Κέα (Τζιά) δράττοντας την ευκαιρία για τη διοργάνωση ενός υποβρύχιου καθαρισμού και μίας εκδήλωσης ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών!

Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή σας στον καθαρισμό μπορείτε να βρείτε στο αντίστοιχο θέμα (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?p=27529#post27529).

Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην ομάδα της αποστολής.


Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Α. "Τηθύς"

dmanetakis
11-05-09, 22:07
http://keadive.gr/ (http://keadive.gr/)

Physalia
11-05-09, 23:00
Way to go KDE team! :thumbup:

ppetross21
12-05-09, 07:08
καλή επιτυχία και σ αυτό το project. :geia:

geogeo
12-05-09, 08:04
Καλή επιτυχία παιδιά :thumbup:

MICHALIS
12-05-09, 10:08
Με το καλο να ξεκινησετε , με το καλο να το ολοκληρωσετε και με το καλο να το απολαυσουμε , παντα με υγεια !

AIGAIAS
12-05-09, 11:25
Δεν κρύβω, οτι θα ηθελα πολύ να ημουν κάπου εκεί στην Τζιά και να βοηθήσω με οποιον τρόπο μπορώ την ομάδα.

Σας ευχομαι ολόψυχα να εχετε καλό καιρό, και ασφαλείς βουτιές.

Περιμένω με αγωνία το καινούργιο Ρεπορτάζ....

Δημ. Αδάμης

Zin
12-05-09, 17:30
Αντε να δούμε σε τι κατασταση θα ειναι μετα απο τοσους μηνες απο την ανακάλυψη και παρουσιαση του!!:)

Καλή επιτυχία στις ομάδες.
Αναμένουμε με αγωνία τις φωτογραφίες και το ρεπορταζ γενικότερα!!:thumbup:

:geia:

fivos
14-05-09, 09:55
Εύχομαι κάθε επιτυχία :thumbup:
κι ο καιρός να είναι κι αυτός σύμμαχος στην πολύ ωραία προσπάθειά σας :geia:

Dimitris Galon
23-05-09, 14:13
Σας ευχαριστούμε όλους για τις ευχές σας, τα καλά σας λόγια και την υποστήριξη. Ελπίζουμε η νέα αυτή αποστολή να συνεισφέρει στην παραπέρα διαμόρφωση της ιστορικής και οικολογικής υπόστασης του ναυαγίου.

Εκ μέρους της ομάδας του S/S Burdigala Project

Δημήτρης Γκαλών

kristalia
25-05-09, 10:50
Καλή Αρχή και Καλή Επιτυχία :thumbup:

Μυλωνάκης Κων/νος
25-05-09, 10:53
Καλή Επιτυχία σε όλη την ομάδα!!!
Περιμένουμε με αγωνία το review της πρώτης μέρας!! :thumbup::thumbup:

MICHAEL KATSANIS
25-05-09, 12:52
Καλή Επιτυχία παιδιά!!

apeiranthos
25-05-09, 17:52
Καλή Επιτυχία :geia:

geogeo
26-05-09, 10:01
Το χρονικό της πρώτης ημέρας (http://keadive.gr/2009/05/25/) της αποστολής, από το ημερολόγιο της ιστοσελίδας του project.

Ας ευχηθούμε τα προβλήματα να λυθούν και η αποστολή που προετοιμάζεται τόσο συστηματικά εδώ και πολύ καιρό να εξελιχθεί χωρίς άλλα προβλήματα.

Physalia
26-05-09, 10:56
Ο δεύτερος καταλυτικός παράγοντας είναι το πρόβλημα του καθεστώτος ιδιοκτησίας που προέκυψε την τελευταία στιγμή, θέτοντας τροχοπέδη από την πλευρά της Διεύθυνσης Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και του νομικού συμβούλου του Υπουργείου Πολιτισμού. Όπως μας ανακοινώθηκε, με τα νέα δεδομένα και μετά την ταυτοποίηση του πρώην Αγνώστου Ναυαγίου της Κέας σαν S/S Burdigala, το καθεστώς ιδιοκτησίας του ναυαγίου χρίζει περαιτέρω διευθέτησης.

Σαν πολλές ιδιοκτησίες δεν έχουν αρχίσει να προκύπτουν εκεί που κάποτε υποτίθεται ότι δε χωρούσαν ιδιοκτησίες;;;.....:mad:.

Ελπίζω να είναι απλή ασυνεννοησία και να λυθεί άμεσα.

paris
26-05-09, 15:22
Σαν πολλές ιδιοκτησίες δεν έχουν αρχίσει να προκύπτουν εκεί που κάποτε υποτίθεται ότι δε χωρούσαν ιδιοκτησίες;;;.....:mad:.

Ελπίζω να είναι απλή ασυνεννοησία και να λυθεί άμεσα.
Αν καταλαβαίνω καλά το θέμα ανακύπτει στο ποιανού φορέα ευθύνη είναι το νεοανακαλυφθέν ναυάγιο. Με άλλα λόγια η ίδια ιστορία παντού και πάντα… Γι’ αυτό σαν λαός έχουμε ανάγει σε επιστήμη το πώς μπορείς να κάνεις κάτι «πλάγια», στα μουλωχτά, στο ψιλοπαράνομο. Γιατί έχουμε μάθει πως άμα κάνεις μια δουλειά σωστά, τυπικά, απόλυτα νόμιμα, απλά δεν γίνεται. Μπορεί εσύ να έχεις όλη την καλή διάθεση να προσφέρεις αφιλοκερδώς, να έχεις καταθέσει προσωπικό χρόνο και χρήμα, να έχεις παρατήσει τις δουλειές σου, να έχεις αναποδογυρίσει βιβλιοθήκες, να έχεις λιώσει τα μάτια σου στην οθόνη του υπολογιστή, να έχεις ταξιδέψει ενδεχομένως κι από την άλλη άκρη της Ευρώπης, να έχεις προσφέρει κομμάτι από την ψυχή σου για να οργανώσεις άψογα ένα project, έ και θα βρεθεί στο τέλος ένας μίζερος χαρτογιακάς να σου θέσει θέμα ιδιοκτησίας. Να σου πει δηλαδή ότι αυτή είναι δουλειά δικιά μου που μπορεί να μην την έκανα ποτέ, που ούτε έχω σκοπό να την κάνω τα επόμενα 18.000 χρόνια, αλλά δεν σε αφήνω να την κάνεις ούτε κι εσύ…

Ελπίζω με τη σειρά μου να βρεθούν μέσα στα πόστα των υπεύθυνων φορέων και άνθρωποι που διατηρούν την ικανότητα σκέψης, αντίληψης και κρίσης.

Κάτι τελευταίο που το λέω-προτείνω παίρνοντας όλο το θάρρος κι ελπίζοντας ότι δε θα παρεξηγηθώ που μπαίνω σε ξένα χωράφια (άλλωστε δε νομίζω ότι θα πω κάτι που δεν το έχετε σκεφτεί ήδη).
Επειδή η φωτογραφία είναι ενδεικτική της ψυχολογίας της ομάδας σε σχέση με τον πρώτο καταλυτικό παράγοντα που αναφέρετε, εύχομαι ολόψυχα το project να συνεχιστεί πολύ γρήγορα και να είναι αφιερωμένο στον Carl Spencer. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το καλύτερο κατευόδιο που θα μπορούσατε να του κάνετε.

Εμείς παραμένουμε συντονισμένοι.

Beracuda
26-05-09, 20:25
....Ελπίζω με τη σειρά μου να βρεθούν μέσα στα πόστα των υπεύθυνων φορέων και άνθρωποι που διατηρούν την ικανότητα σκέψης, αντίληψης και κρίσης.

Κάτι τελευταίο που το λέω-προτείνω παίρνοντας όλο το θάρρος κι ελπίζοντας ότι δε θα παρεξηγηθώ που μπαίνω σε ξένα χωράφια (άλλωστε δε νομίζω ότι θα πω κάτι που δεν το έχετε σκεφτεί ήδη).
Επειδή η φωτογραφία είναι ενδεικτική της ψυχολογίας της ομάδας σε σχέση με τον πρώτο καταλυτικό παράγοντα που αναφέρετε, εύχομαι ολόψυχα το project να συνεχιστεί πολύ γρήγορα και να είναι αφιερωμένο στον Carl Spencer. Νομίζω ότι αυτό θα είναι το καλύτερο κατευόδιο που θα μπορούσατε να του κάνετε.

Εμείς παραμένουμε συντονισμένοι.

Φίλε Πάρι,
Πολύ εύστοχα τα σχόλια σου, ευχαριστούμε :thumbup:
Φυσικά η ελπίδα τελειώνει τελευταία και υπακούοντας σε αυτή τη παράμετρο αναμένουμε το συμβούλιο του ΥΠΠΟ για το Burdigala της Πέμπτης 28/5 "Μπάς και".

Σήμερα καταφέραμε με "μια στο καρφί & μια στο πέταλο" προσέγγιση να διεκδικήσουμε από την αρμόδια αρχή να μη μας φέρει εμπόδιο προκειμένου να καταδυθεί η πρώτη Ομάδα στο "Άγνωστο αεροπλάνο της Κέας". Ελπίζουμε αύριο όλα να πάνε καλά και να έχουμε κάποιο φωτογραφικό υλικό να μοιραστούμε.

Όσο αφορά την πρόταση σου για την αφιέρωση στον Carl Spencer, είμαι σίγουρος ότι η Ομάδα μας θα την αγκαλιάσει με σεβασμό.

Υ.Γ. Η άδεια της αποστολής του Βρεταννικού ανεκκλήθει από την Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων "μέχρι νεωτέρας". Εν τω μεταξύ τα "πανάκριβα" συνεργεία του National Geographic, κοπανάν μύγες στο νησί.

geogeo
27-05-09, 07:50
Στο πνεύμα του παραλόγου που ζουν τα μέλη του Burdigala Project αυτές τις ημέρες στην Τζιά, μια ανάλογα παράλογη σκέψη:

Αντιγράφω από το ημερολόγιο της πρώτης ημέρας (http://keadive.gr/2009/05/25/) της αποστολής:

...
Ο δεύτερος καταλυτικός παράγοντας είναι το πρόβλημα του καθεστώτος ιδιοκτησίας που προέκυψε την τελευταία στιγμή, θέτοντας τροχοπέδη από την πλευρά της Διεύθυνσης Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και του νομικού συμβούλου του Υπουργείου Πολιτισμού. Όπως μας ανακοινώθηκε, με τα νέα δεδομένα και μετά την ταυτοποίηση του πρώην Αγνώστου Ναυαγίου της Κέας σαν S/S Burdigala, το καθεστώς ιδιοκτησίας του ναυαγίου χρίζει περαιτέρω διευθέτησης.
...
και από την δεύτερη ημέρα (http://keadive.gr/2009/05/26/):


...
Το αεροσκάφος, το οποίο θεωρείται ότι έχει άνοιγμα πτερυγίων γύρω στα 26 μέτρα και μήκος ατράκτου γύρω στα 20 μέτρα, βρίσκεται βυθισμένο σε βάθος που κυμαίνεται ανάμεσα στα 62 έως 65 μέτρα. Πέρα από μια πολύ καλή απεικόνιση από τον πλευρικό σαρωτή του Πανεπιστημίου Πατρών, δεν διαθέτουμε καμία άλλη πληροφορία. Ελπίζουμε ότι αύριο θα καταφέρουμε να το καταδυθούμε και να τραβήξουμε τις πρώτες φωτογραφίες που πιθανώς θα οδηγήσουν στην ταυτοποίηση του.
...
... μήπως να ξανασκεφτείτε την ταυτοποίηση? :confused:

ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
27-05-09, 15:58
... μήπως να ξανασκεφτείτε την ταυτοποίηση? :confused:

Έλα ρε Γιώργο, δεν το έμαθες; To Πάιπερ του Μίστερ Νο είναι...

Τώρα για αυτά που συμβαίνουν τι να πούμε... είμαι μέλος της αποστολής και ακολουθώ τη γραμμή της ευγένειας και υπομονής... (η οποία δεν είναι προσποιητή ούτε συμφεροντολογική αλλά απλά χαρακτηρίζει όλα τα μέλη της ομάδας)

Ας πάνε όλα καλά και έχουμε πολλά "θέματα" να συζητήσουμε μετά...

Beracuda
28-05-09, 00:30
Ημέρα 3 και το αεροπλάνο του Μίστερ Νο :),θα τα βρείτε εδώ (http://keadive.gr/2009/05/28/%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-3-day-3/).

ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
28-05-09, 06:31
...και λόγω αυτών που ειπώθηκαν νωρίτερα από τον Geogeo δε θέλουμε αμφισβητήσεις ότι είναι Πάιπερ... Αν σε κάποιοι διακρίνουν εκπληκτική ομοιότητα με άλλου τύπου αεροπλάνου ας το κρατήσουν προσωρινά για τον εαυτό τους. Την τελική απάντηση θα τη δώσουν οι ειδικοί και αυτό όπως ξέρετε παίρνει πολύ χρόνο...;)

geogeo
28-05-09, 07:55
Μπράβο παιδιά, αυτά είναι καλά νέα! :thumbup:

...και λόγω αυτών που ειπώθηκαν νωρίτερα από τον Geogeo δε θέλουμε αμφισβητήσεις ότι είναι Πάιπερ... Αν σε κάποιοι διακρίνουν εκπληκτική ομοιότητα με άλλου τύπου αεροπλάνου ας το κρατήσουν προσωρινά για τον εαυτό τους. Την τελική απάντηση θα τη δώσουν οι ειδικοί και αυτό όπως ξέρετε παίρνει πολύ χρόνο...;)


Γιώργο, καλύτερα να το αφήσετε. Εσείς δεν ξέρετε :fioufiou:.

Θα αναλάβουν την πιστοποίηση οι αρμόδιες αρχές του κράτους :banghead:.

Μέχρι τότε βουτάτε :thumbup:

(68 μέτρα είπαμε ρε γμτ ε? :confused:)

neokles
28-05-09, 11:16
Σίγουρα πάιπερ είναι... δεν θέλω αηδίες

΄Ακης Γκούμας
28-05-09, 15:20
Sorry boys, αλλά απευθύνομαι μόνο στον Δημήτρη Γκαλών (που είχαμε επαφή μέσω email, πρίν 1-2 μήνες).
Είχα δίκιο Δημήτρη !
Και εσύ, απ΄ όσο θυμάμαι...
Ναι, είναι πράγματι ένα Πάιπερ, όπως το είχαμε προβλέψει.

Dimitris Galon
28-05-09, 22:20
Sorry boys, αλλά απευθύνομαι μόνο στον Δημήτρη Γκαλών (που είχαμε επαφή μέσω email, πρίν 1-2 μήνες).
Είχα δίκιο Δημήτρη !
Και εσύ, απ΄ όσο θυμάμαι...
Ναι, είναι πράγματι ένα Πάιπερ, όπως το είχαμε προβλέψει.

Ναι Άκη τελικά, είχαμε δίκιο, φαίνεται για Πάιπερ 52, όπως ακριβώς το είχαμε προβλέψει καιρό πριν, αλλά την τελική απάντηση θα την δώσουν οι ιδικοί. Θα πάρει βέβαια καιρό.:cool:

Έχω πρόβλημα με το ίντερνετ σήμερα.
Εις αύριον τα σπουδαία, η αυθέντρα (διαταγές αγά!!!) θα μας μας δώσει απάντηση για το Μπουρντιγκαλά. Χλωμό αλλά ελπίζουμε λίγο ακόμα.

Dimitris Galon
29-05-09, 23:04
Τέταρτη και πέμπτη ημέρα + Διευθέτηση καθεστώτος ιδιοκτησίας εδώ (http://keadive.gr/).

ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
06-06-09, 07:44
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αποστολή Burdigala project με τις τελευταίες καταδύσεις στο ... άγνωστο αεροπλάνο www.keadive.gr (http://www.keadive.gr)

( αν και σύγχρονο, σε χάλια κατάσταση και πολύ πολύ μακριά από τη Τζιά...)

Χάρις στους "αρμόδιους" μάθαμε ότι υπάρχει και ιδιοκτήτης στο ναυάγιο, εγώ θα τους πληροφορήσω ότι υπάρχει (ναι αλήθεια είναι) και ναυπηγείο που κατασκεύασε το καράβι...
Ανακαλύψαμε τον τροχό λοιπόν αλλά αλλού τον έχουν ανακαλύψει εδώ και χρόνια γι' αυτό υπάρχει και μια υπηρεσία, ο αποδέκτης ναυαγίου, (που θα μπορούσε να ανήκει σε κάποια άλλη υπηρεσία πχ Λιμενική Αρχή) που είναι αρμόδια να εκδίδει αυτές τις άδειες... Από την άλλη μετά από αυτές τις εξελίξεις οι διαδικασίες για εμάς τους φτωχούς ερασιτέχνες αυτοδύτες απλουστεύονται και την άδεια μέχρι να μας πούνε τι συμβαίνει
φαντάζομαι θα την παίρνουμε όπως παλιά από τη "σημαία".

Δικαιολογούνται οι αρμόδιοι ίσως για την αδράνειά τους και τις μη απαρτίες στις ολομέλειες γιατί έχουν πιο σημαντικά θέματα, ήρθαν εκλογές και το μήνα πριν τις εκλογές παραδοσιακά τρέχουμε για μια καλύτερη Ελλάδα...Επίσης τρέχουν και τα παρατρεχάμενα κομματοσκυλάκια που διορίζονται σε θέσεις στα υπουργεία και υπηρεσίες να τσιμπήσουν και αυτοί κανένα κοκκαλάκι...ή λίγη δόξα (οι πιο μακάκες...)

Θλίβομαι βέβαια που για πρώτη φορά στη χώρα μας γίνεται μια αποστολή με τόσο μεγάλη οργάνωση από πριν που κράτησε όλο το χειμώνα, και ολοκληρωμένη ιστορική έρευνα που θα ζήλευαν και οι αρχαιολόγοι και μπλοκάρεται με αυτό τον τρόπο. Ίσως σε κάποιους δεν αρέσουν αυτές οι προσπάθειες... Για πρώτη φορά μάλιστα βρέθηκαν και χορηγοί με σημαντική προσφορά στην αποστολή που είναι πάρα πάρα πολύ δύσκολο να γίνει (ρωτήστε και εμένα....) και μετά από αυτά θα είναι ακόμα πιο δύσκολο...

Θα μπορούσα πολλά να πώ αλλά αφ' ενός έχω στραβώσει και αν θέλουν να κάνουν κάτι καλό για τον τόπο ας το κάνουν μόνοι τους έμπρακτα (έστω και μετά τις εκλογές :crazy:) αφ' ετέρου δεν έχω χρόνο, έχω βρεί ένα καρασύγχρονο ναυάγιο (αλλά Zenobia) αλλά δυστυχώς εκτός από τον ιδιοκτήτη του έχει πάνω και 40 νταλίκες που καθεμιά τους έχει τον δικό της ιδιοκτήτη-νταλικέρη :cool:..... Ένας μάλιστα είναι από τη Μπουργκίνα Φάσο και επειδή εκεί δεν έχουν ίντερνετ, ούτε τηλέφωνο θα πάω επί τόπου να τον βρώ να πάρω άδεια...

Dimitris Galon
07-06-09, 17:36
Η πιστοποίηση του αεροσκάφους και άλλα ενδιαφέροντα εδώ (http://keadive.gr/). ;)

DG

paris
07-06-09, 19:03
Τα όποια συγχαρητήρια περιτεύουν, η δουλιά που αφήνει πίσω η ομάδα με το κλείσιμο του project μιλάει από μόνη της.

Από την άλλη μετά από αυτές τις εξελίξεις οι διαδικασίες για εμάς τους φτωχούς ερασιτέχνες αυτοδύτες απλουστεύονται και την άδεια μέχρι να μας πούνε τι συμβαίνει
φαντάζομαι θα την παίρνουμε όπως παλιά από τη "σημαία".



Το γράφω εδώ για να μην ανοίγω άλλο topic.

Ο φίλος μου Timo Behrendt από το Βερολίνο είναι μέλος ενός συλλόγου που ονομάζεται GFS (Gesellschaft für Schiffsarcheologie). Είναι ένας σύλλογος ερασιτεχνών που έχουν σαν χόμπι την αναζήτηση της ιστορίας των πλοίων κλπ. Μεταξύ των 30 μελών του συλλόγου είναι και κάποιοι αυτοδύτες οι οποίοι μάζεψαν χρήματα, αγόρασαν ένα παλιό σκάφος κι ένα σόναρ κι άρχισαν τις υποβρύχιες έρευνες στις λίμνες του Rostock. Το αρμόδιο γερμανικό τμήμα πολιτισμού (Landesamt - Cultur Ministerium) ενημερώθηκε γι’ αυτό και φαντάζεστε τι επακολούθησε…

Δεν ξέρω τι φανταστήκατε, αλλά αυτό που επακολούθησε είναι ότι το τμήμα πολιτισμού τους υπέδειξε το στίγμα ενός ανεξερεύνητου ναυάγιου που είχαν εντοπίσει τα δικά τους υπερσύγχρονα σόναρ και τους χρηματοδοτεί με 150 ευρώ για βενζίνες και λοιπά έξοδα κάθε φορά που πάνε για κατάδυση εκεί.

Άλλοι λαοί, άλλα ήθη, άλλα έθιμα…

Panagiotis
10-06-09, 09:56
Απο την "συχνότητα" του Huts-radio (http://www.scubadive.gr/forum/www.huts-radio.gr)
θα έχουμε την δυνατότητα να μάθουμε κάποια επιπλέον πράγματα για την αποστολή αυτή, μιας που καλεσμένοι στο στούντιο θα είναι μέλη της ομάδας του project.
Μεταφέρω την σχετική ανακοίνωση για το πρόγραμμα της Πέμπτης.

---------------------------------------------------------------------------
Το Hellenic Underwater Times Radio,

την Πέμπτη, 11 Ιουνίου και ώρα 20:00
θα έχει την χαρά να φιλοξενήσει στο στούντιο του μέλη απο την ομάδα του καταδυτικού project "S/S Burdigala"

http://www.scubadive.gr/forum/../downloads/photos/ekdiloseis/2009_05_25_Burdigala_Project/S-S_Burdigala_Project_banner_x500.jpg
Το οποίο τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (http://www.yen.gr/wide/home.html),
του Δήμου Κέας (http://www.kea.gr/),
του Eργαστηρίου Θαλάσσιας Γεωλογίας και Φυσικής Ωκεανογραφίας του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (http://www.upatras.gr/index/index/lang/el),
και του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αυτοδυτών ΤΗΘΥΣ (http://www.scubadive.gr/forum/cmps_index.php).


Θα έχουμε την δυνατότητα να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τα μέλη αυτής της ομάδας, για την προετοιμασία που απαιτούσε αυτό το πρόγραμμα που πραγματικά κέρδισε τις εντυπώσεις όλων των αυτοδυτών απο την ανακοίνωση του κιόλας, για τις καταδύσεις που πραγματοποιήθηκαν και φυσικά τους λόγους που ανάγκασαν την ομάδα αυτή, να διαφοροποιήσει τους στόχους της αποστολής της, απο αυτούς που αρχικά είχε θέσει, και που είχε προετοιμαστεί εδώ και πολύ καιρό για να πραγματοποιήσει..

Μπορείτε να συμμετέχετε στην ζωντανή μας συζήτηση, στέλντοντας όπως πάντα τις ερωτήσεις και τα σχόλια σας στο mail του σταθμού, info@huts-radio.gr
-------------------------------------------------------------------------

seafarer
10-06-09, 11:46
Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια του project.
Με την ευχη να συνεχισετε ΑΠΤΟΗΤΟΙ - μονο αυτο μπορειτε-ουμε να κανουμε στην δικη μας πραγματικοτητα και στον μικροκοσμο μας!
Οσο υπαρχουν οπισθοδρομικοι εμεις να προχωραμε μπροστα και ναι, θα συνεχισουμε να παιρνουμε αδειες και απο τις σημαιες (αν χρειαστει) γιατι οχι Γιωργο?

υ.γ. αλλωστε τι φανταστηκατε? - ποιος θα φερει την εξελιξη σε αυτη την χωρα? - αυτος που δεν βρεχει τον κωλο του? - μηπως αυτος που καθεται στην καρεκλα του και περιμενει να νιωσει καποιος?

Η ιστορια γραφεται απο τους τολμηρους!!!
.....και Ο ΤΟΛΜΩΝ παντα ΝΙΚΑ!!!

andreas
10-06-09, 13:58
Φοβερά και τρομερά τα όσα διαβάζω. :fioufiou:

Η ιστορια γραφεται απο τους τολμηρους!!!
.....και Ο ΤΟΛΜΩΝ παντα ΝΙΚΑ!!!

αν μου επιτρέπετε μια ερώτηση...

Σε περίπτωση που ο τολμών βρεθεί αντιμέτωπος με τη .. σημαία, και αυτή δεν τον γνωρίζει... ;)

τιιιι γίνεται ? :confused:

Ρωτώ από πραγματικό ενδιαφέρον και όχι απλά για να ανοίξουμε συζήτηση... :rolleyes:

apeiranthos
11-06-09, 18:09
Συγχαρητήρια και ευχαριστώ για όλα :thumbup::thumbup::thumbup:

Physalia
12-06-09, 11:09
Θα υπάρξει επανάληψη της εκπομπής για όσους δεν ευκαίρησαν χτες;

Ελπίζω να περάσατε στο χατσο-στούντιο τόσο όμορφα όσο είχαμε περάσει κι εμείς! :)

Beracuda
12-06-09, 12:39
Μαρία ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον :)

Πράγματι περάσαμε πολύ όμορφα, η φιλοξενία ήταν ζεστή και η κουβέντα πιστεύουμε ενδιαφέρουσα (ας μας πουν γνώμες & εντυπώσεις όσοι παρακολούθησαν).

Συμμετείχαν εκτός από τον Παναγιώτη που παρουσίαζε/συντόνιζε άψογα όπως πάντα οι: Δημήτρης Γκαλών με ζωντανό Skype link από το Αμβούργο, ο Γιάννης Πρωτόπαππας, ο Γιώργος Βανδώρος, ο Σταύρος Αποσπόρης και εγώ.
Λίγα στιγμιότυπα απο την εκπομπή εδώ: http://www.huts.gr/forums/showthread.php?t=4931. (http://www.huts.gr/forums/showthread.php?t=4931) Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν αναμεταδόσεις της εκπομπής, απλά δεν γνωρίζω πότε. Ας μας πει σχετικά ο Παναγιώτης.

Υπήρξαν αρκετά ερωτήματα τα οποία απαντήθηκαν ΟΛΑ. Τελειώσαμε λίγο πριν τις 12:00 τα μεσάνυχτα μετά Κρητικών ρακιών που προσέφεραν οι ευγενέστατοι οικοδεσπότες μας! :2drunk:

Ευχαριστούμε θερμά και από εδώ όλους τους συντελεστές του Huts-Radio (http://www.e-radio.gr/player/player.asp?btid=1&sid=883&cid=undefined&rid=undefined&partnerid=undefined&&&&&&), που προσφέρει/προσθέτει ποιοτικά στοιχεία σαν εναλλακτικό, σύγχρονο επικοινωνιακό μέσο στην Ελληνική (και της διασποράς) καταδυτική μας κοινότητα :thumbup:

Panagiotis
12-06-09, 13:36
Πραγματικά, όπως ανέφερε και ο Βύρων, ευχαριστηθήκαμε ιδιαίτερα την χθεσινή εκπομπή και είναι γεγονός, πως τα έιπαμε ΟΛΑ!!

Οι καλεσμένοι μας, τόσο αυτοί που βρίσκονταν στο στούντιο, όσο και ο Δημήτρης Γκαλών, που βρίσκονταν στην Γερμανία, (Αλλα ομολογώ πως έτσι οπως οργανώθηκε η σύνδεση το ξεχνούσαμε πολύ συχνά αυτό) πραγματικά μας "καθήλωσαν" με τα όσα ακούσαμε.

Οπως ηταν αναμενόμενο, το μεγαλύτερο μέρος της εκπομπής αλλά και η πλειοψηφία των ερωτημάτων που έφτασαν, αφορούσε τα δεινά που αντιμετώπισαν οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην ΚΕΑ,
(Προτζεκτ Βρεταννικού, Βurdigala αλλά και τον καθαρισμό που οργάνωσε ο ΣΕΑ ΤΗΘΥΣ στην Κεα), και αυτό που τουλάχιστο κράτησα ώς ελπιδοφόρο μύνημα ήταν πως καθε άλλο παρα πτοήθηκε η ομάδα και χαρήκαμε όλοι μαθαίνοντας πως ήδη ετοιμάζεται η αποστολή για το 2010!!

Αφού μάθαμε για τις ατυχίες που κατέτρεχαν το πλοίο Burdigala, απο κατασκευής του, διαπιστώσαμε πως δεν περιορίστηκαν μόνο στα γεγονότα που αφορούσαν την πορεία του πλοίου ανα το χρόνο, καθώς και στην ατυχία της ομάδος Burdigala φετος, αλλά φαίνεται πως χτύπησε και την εκπομπή μας χθές, με αποτέλεσμα στην λήξη της εκπομπής να διαπιστώσουμε πως ενα μεγάλο μέρος της εκπομπής, (Καπου στο μέσο της διάρκειας) δεν ηχογραφήθηκε και είναι δυστυχώς στάθηκε αδύνατο να το ανακτήσουμε.

Ελπίζω το αρχείο, όπως τελικά αποθηκεύτηκε και όπως θα ακούσετε ίσως στις επαναλήψεις της εκπομπής, να σας μεταφέρει εξίσου σημαντικά πράγματα με αυτά που ειπώθηκαν στο κομμάτι το οποίο δεν καταφέραμε να "σώσουμε".

Πραγματικά μεταφέρω την λύπη όλων των συντελεστών για αυτό το πρόβλημα, που πραγματικά μας φαίνεται απίστευτο το οτι προέκυψε.

Ευτυχώς διαπιστώσαμε πως υπήρχαν αρκετοί ακροατές τις ώρες της εκπομπής, οπότε και ευτυχώς αυτά που ακούστηκαν, επιασαν τόπο!

Μεγάλοι χαμένοι είμαστε και οι ίδιοι, που περιμέναμε να ακούσουμε την εκπομπή ώς ακροατές, χωρίς τις ανάγκες μιας ζωντανής εκπομπής, και μάλιστα με ιδιαίτερες τεχνικές απαιτήσεις αυτή τη φορά, να μας αποσπούν την προσοχή.

Παρ΄όλα αυτά, συνεχίζουμε στο κλίμα αισιοδοξίας που μας μετέδωσε χθές η ομάδα του project Burdigala και ευχόμαστε την ίδια εποχή το 2010, να βρίσκονται και πάλι στο στούντιο και να μας διηγούνται αποκλειστικά και μόνο υπέροχες εικόνες και θετικά απο κάθε άποψης αποτελέσματα.
(Και φυσικά, να μην εχει χαθεί ούτε κλάσμα δεπτερολέπτου απο την όλη εκπομπή)

Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!!!

Οι επαναλήψεις της εκπομπής, -δυστυχώς της εκπομπής που μπόρεσε να ηχογραφηθεί- θα πραγματοποιηθούν:

Σήμερα, παρασκευή 12/6 στις 21.00
Αυριο Σαββατο 13/6 στις 12.00 και την Κυριακή 14/6 στις 21.00

Καλή σας ακρόαση!!

Dimitris Galon
16-06-09, 20:47
Σην Αδριατική, έξω από το Kotor, πρώην ναυτική βάση του Cattaro, σήμερα Montenegro, βρέθηκαν τα υπολείμματα του γερμανικού υποβρυχίου U 72, το οποίο από τις 17 Σεπτεμβρίου του 1916 έως και την 1η Νοεμβρίου 1918, ήταν ένα από τα δύο ναρκοθετικά υποβρύχια, τύπου UE 1 τα οποία ανήκαν στην γερμανική U-FlottillePola με βάση την Ίστρια και το Cattaro. Το άλλο υποβρύχιο ήταν το U 73, ίδιου τύπου, το οποίο θεωρείται υπεύθυνο για την βύθιση των πλοίων HMHS Britanic και S/S Burdigala στο στενό της Κέας, καθώς και πολλών πλοίων στο ελληνικό αρχιπέλαγος. Τα δύο υποβρύχια βυθίστηκαν με εκρηκτικά από τα πληρώματα τους με διαφορά δυο ημερών, πρώτα το U 73 στις 30 Οκτωβρίου και δεύτερο το U 72 την 1η Νοεμβρίου του 1918.

Ο λόγος για την βύθιση τους ήταν ότι στο τέλος του Α΄ Παγοσμίου Πολέμου, τον Οκτώβριο του 1918, ο διοικητής του γερμανικού στολίσκου υποβρυχίων της Pola, Theodor Pullen, έδωσε διαταγή σε όλα τα υποβρύχια του μεσογειακού στόλου να επιστρέψουν στην βάση τους και αφού προμηθευτούν καύσιμα και τρόφιμα, να ξεκινήσουν το ταξίδι τους για την ναυτική βάση του Κιέλου. Για όσα δεν ήταν σε θέση να πραγματοποιήσουν το επικίνδυνο και μακρύ αυτό ταξίδι, έδωσε την διαταγή να ανατιναχθούν. Ανάμεσα στα τελευταία ήταν και τα U 73 και U 72, τα οποία ανατινάχθηκαν το πρώτο στην Pola και το δεύτερο στο Cattaro.

Επιστήμονες από την Αμερική και το Montenegro, με την βοήθεια του αμερικανικού ερευνητικού πλοίου Hercules, ανακάλυψαν τα υπολείμματα του υποβρυχίου, σύμφωνα με το Radio Kotor. Από φόβο λεηλασίας του ναυαγίου, δεν ανακοινώθηκε από την ερευνητική αποστολή το στίγμα όπου ευρέθη το υποβρύχιο. Θα πρέπει να αναφερθεί ότι εδώ και πολλά χρόνια δύτες έψαχναν το U 72 στην ευρύτερη περιοχή.

Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη ανακάλυψη, η οποία σίγουρα στο μέλλον θα ρίξει φως στις τεχνικές λεπτομέρειες του υποβρυχίου και θα βοηθήσει όλους τους ενδιαφερόμενους στην περαιτέρω κατανόηση των ιδιαίτερων αυτών κατασκευών.

Περισσότερες πληροφορίες για το U 72 θα βρείτε εδώ (http://www.uboat.net/wwi/boats/index.html?boat=72)

Πληροφορίες για τα γερμανικά κα τα αυστροουγγρικά υποβρύχια στην ανατολική Μεσόγειο κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου, θα βρείτε στην σελίδα του Burdigala Project και για την ακρίβεια εδώ (http://keadive.gr/%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CF%81%CF%8D%CF%87%CE%B9%C E%BF-u-73-%C2%B7-submarine-u-73/).

Η αρχική πληροφορία για την ανακάλυψη του U 72 προέρχεται από εδώ (http://www.euregiotaucher.eu/?p=1543)

Beracuda
19-06-09, 11:55
Δείτε σημερινή δημοσίευση άρθρου της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ" με τίτλο "Ένα Γιούνγκερς στον βυθό της Κέας"

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4522540

Καλό Σ-Κ σε ΟΛΟΥΣ :geia:

Zin
19-06-09, 12:21
Γιούνγκερς ειναι τελικα ???
έγω είχα μεινει με την εντύπωση οτι προκειτε για Πάιπερ... :p:rofl:

πολύ όμορφο το άρθρο και πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες!!

:thumbup:

yan
19-06-09, 12:41
Πολλά μπράβο και συγχαρητήρια στις ομάδες Mixed Gas Adventures και Blue Ratio Team.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και ελπιδοφόρο το γεγονός ότι τα παιδιά της αποστολής κατάφεραν να αντιστρέψουν την βαριά ψυχολογία που προέκυψε, αφενός από τις πολλές αναποδιές του ίδιου του project και των παράλληλων δραστηριοτήτων που είχαν προγραμματιστεί, αφετέρου από το τραγικό δυστύχημα του Carl Spencer στην αποστολή στο HSMS Britannic.

Παρόλο που οι μισοί των Blue Ratio δεν καταφέραμε να καταδυθούμε (6 μήνες το παλεύαμε και μας ξεγλίστρισε στο παρά πέντε λόγω προσωπικών κολλημάτων - προβλημάτων) είναι πάντα όμορφο να βλέπεις τέτοιες προσπάθειες.
Πόσο μάλλον αν έχεις συμμετάσχει ενεργά καθ' όλη την προετοιμασία. Γεμίζεις με κουράγιο και όρεξη για να προχωρήσεις στα επόμενα που – κάτι μου λέει – θα είναι πολλά και εξίσου ενδιαφέροντα, αρχής γενομένης με το νέο S/S Burdigala Project το 2010.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και τον Σ.Ε.Α. Τηθύς για την στήριξη και την ενθάρρυνση, καθώς και όλους όσους ευχήθηκαν και συνεχάρησαν τις ομάδες (υπάρχει κάποιος γκαντέμης βέβαια, μα νομίζω πως τον ξέρω...). Χαιρόμαστε που είστε στο πλάι μας παιδιά κι εύχομαι να είστε και στο μέλλον.

Τα λέμε εν καιρώ λοιπόν,
YR

Dimitris Galon
26-06-09, 00:22
Κι΄ο φόβος βάνει φανερά της γλώσσας χαλινάρι;

Απολογισμός του S/S Burdigala Project 2009 (http://keadive.gr/)

Beracuda
26-06-09, 09:21
Κι΄ο φόβος βάνει φανερά της γλώσσας χαλινάρι;

Απολογισμός του S/S Burdigala Project 2009 (http://keadive.gr/)

Αν και σαν μέλη της Ομάδας της αποστολής βιώσαμε "καρέ-καρέ" πολλές φάσεις αυτού του κακού serial, η αναλυτική (και με δόσεις σαρκασμού) αναφορά του Δημήτρη Γκαλών, αναδεικνύει σε όλο της το μεγαλείο την έννοια του "Βυζαντινισμού" (http://en.wikipedia.org/wiki/Derogatory_use_of_%22Byzantine%22) που δυστυχώς σαν κοινωνία και σαν "Ελληνική Δημοκρατία" την αυγή του 21ου αιώνα, ΔΕΝ μπορούμε ακόμα να αποβάλλουμε.

Πραγματικά θλίβομαι σαν Έλληνας, να βρίσκομαι αντιμέτωπος με τέτοιες (και άλλες παρόμοιες, σχεδόν καθημερινές, μικρές ή μεγάλες) "Βυζαντινές καταστάσεις" που μας προσβάλλουν και μας αφαιρούν κάθε ίχνος αισιοδοξίας για το εάν η Ελλάς μπορεί να επιβιώσει, "με τέτοια μυαλά" στις πρωτοφανείς προκλήσεις της παρούσας δύσκολης περιόδου που βιώνει η ανθρωπότητα. :o

Υ.Γ.: Ορθή και η επιλογή περί μη μετάφρασης του Απολογισμού στα Αγγλικά. Πώς θα μπορούσε κανείς να επεξηγήσει αυτές τις αδιανόητες για τους "Κουτόφραγκους" καταστάσεις;

Physalia
29-06-09, 22:51
Απολογισμός του S/S Burdigala Project 2009 (http://keadive.gr/)

Το να αντιπαραθέτει κανείς ήθος και ευθυκρισία στην μικροπρέπεια και τον παραλογισμό είναι -για όσους καταλαβαίνουν- η μόνη απάντηση.

Συγχαρητήρια για τον τρόπο που αντιμετωπίσατε τις δυσκολίες και για την αξιοπρεπέστατη στάση που καταφέρατε να κρατήσετε μέσα σε όλο αυτό το γκρικ μπάχαλο. Λίγοι θα τα κατάφερναν τόσο καλά στη θέση σας.... (εγώ απλά θα είχα χάσει την υπομονή μου :angry: και, μαζί της σίγουρα, όλα τα δίκια μου)

Και πάλι μπράβο παιδιά. Η δύσκολη εμπειρία σας μας δίδαξε πολλά....

Εύχομαι αν μη τι άλλο καλύτερες συνέχειες στα μελλοντικά σας σχέδια :thumbup:

akef
30-06-09, 11:21
Να ρωτήσω εγώ κάτι χαζό????

Και ρωτάω:

Υπάρχει κάποιο ΦΕΚ που απαγορεύει την κατάδυση στο "Άγνωστο ναυάγιο"???

Ποιος νόμος με υποχρεώνει εμένα να ζητήσω άδεια απο την ΕΕΑ για να βουτήξω στο συγκεκριμένο σημείο;;;

Dimitris Galon
02-07-09, 10:16
Υπάρχει κάποιο ΦΕΚ που απαγορεύει την κατάδυση στο "Άγνωστο ναυάγιο"???

Αποστόλη, νόμος που να απαγορεύει την κατάδυση σε «Άγνωστο Ναυάγιο» δεν υπάρχει. Αν εσύ πας, σε πιάσουν και σου πουν ότι πρόκειται για το ναυάγιο του S/S Burdigala, μπορείς να τους πεις ότι πρώτον δεν το γνώριζες και δεύτερον ότι επειδή κάποιοι βγήκαν και είπαν ότι πρόκειται για το Burdigala δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είναι. Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη κρατική ταυτοποίηση μπορείς να αμφισβητήσεις τα πάντα. Ταυτοποίηση λοιπόν τέτοια δεν θα υπάρξει στο άμεσο μέλλον καθώς οι δύτες της ΕΕΑ καταδύονται μόνο μέχρι 30 μέτρα.

Το πρόβλημα όμως για την ομάδα μας, για να το αναπτύξω λίγο, βρίσκεται στο επονομαζόμενο „Σύνδρομο του Γαλιλαίου“. Για να γίνει αυτό πιο κατανοητό σου παραθέτω έναν μελλοντικό φανταστικό διάλογο, ανάμεσα σε μας και το Λιμενικό, σε μια φανταστική σκηνή όπου η ομάδα μας βουτάει το ναυάγιο.

-Καλημέρα σας. Τι κάνετε εδώ;
-Καλημέρα σας. Καταδυόμαστε.
-Έχετε άδεια;
-Όχι
-Γνωρίζετε ότι πρόκειται για το ναυάγιο του υπερωκεάνιου S/S Burdigala, το οποίο βυθίστηκε στις 14 Νοεμβρίου 1916 και προστατεύεται σαν πολιτιστικό μνημείο σύμφωνα με το ΦΕΚ 1701; Πως ονομάζεστε;
-Τάδε....
-Μα εσείς δεν ήσασταν αυτοί που το καταδύθηκαν, το ταυτοποίησαν και το ανέδειξαν μέσω της ιστορικής έρευνας που πραγματοποίησαν;
-:lipsrsealed:

Ποιος νόμος με υποχρεώνει εμένα να ζητήσω άδεια απο την ΕΕΑ για να βουτήξω στο συγκεκριμένο σημείο;;;

Από την ΕΕΑ κανένας, από το Λιμεναρχείο πρέπει να ζητήσεις άδεια σύμφωνα με τον 3409, άρθρο 11, παράγραφος 2:

„Οι καταδύσεις αναψυχής με αυτόνομη καταδυτική συσκευή απαγορεύονται σε περιοχές: α. διέλευσης ή αγκυροβολίας πλοίων............στ. όπου η Λιμενική Αρχή, με αιτιολογημένη απόφαση της, επιβάλλει απαγορεύσεις για λόγους ασφάλειας πλοίων ή προσώπων.“

Ακριβώς στο σημείο που βρίσκεται το ναυάγιο είναι η γραμμή των επιβατηγών πλοίων Λαυρίου – Κορησσίας. Ακόμα και στην περίπτωση που πάρει κανείς το ρίσκο να καταδυθεί, εγώ προσωπικά το θεωρώ τελείως ανεύθυνο και ηλίθιο (αν θες το συζητάμε), το λιμενικό έχει την δυνατότητα, σύμφωνα με τον νόμο, όχι μόνο να σε μαζέψει αλλά και να σε μηνύσει.Πάρε τηλέφωνο το Λιμεναρχείο Λαυρίου για επιβεβαίωση, αν δεν σε πείθουν τα γραφόμενα μου.

akef
02-07-09, 14:04
-Καλημέρα σας. Τι κάνετε εδώ;
-Καλημέρα σας. Καταδυόμαστε.
-Έχετε άδεια;

- Άδεια;;;; Γιατί να έχουμε άδεια ρε παιδιά;;;; Τί έχει εδώ που χρειάζεται άδεια;;;;


-Όχι
-Γνωρίζετε ότι πρόκειται για το ναυάγιο του υπερωκεάνιου S/S Burdigala,

- Όχι

το οποίο βυθίστηκε στις 14 Νοεμβρίου 1916

- Όχι

και προστατεύεται σαν πολιτιστικό μνημείο σύμφωνα με το ΦΕΚ 1701; Πως ονομάζεστε;
-Τάδε....
- Μα εσείς δεν ήσασταν αυτοί που το καταδύθηκαν, το ταυτοποίησαν και το ανέδειξαν μέσω της ιστορικής έρευνας που πραγματοποίησαν;

-Οχι. :crazy:

Η δημοσίευση μιας "ερασιτεχνικής ομάδας" σε μια "παλιοφυλλάδα" δεν νομίζω οτι αποτελεί αδιάψευστα στοιχεία, είτε για το στίγμα του ναυαγίου, ούτε για το όνομα, ούτε για την πολιτιστική μας κληρονομιά!!!!!




Από την ΕΕΑ κανένας, από το Λιμεναρχείο πρέπει να ζητήσεις άδεια σύμφωνα με τον 3409, άρθρο 11, παράγραφος 2:

„Οι καταδύσεις αναψυχής με αυτόνομη καταδυτική συσκευή απαγορεύονται σε περιοχές: α. διέλευσης ή αγκυροβολίας πλοίων............στ. όπου η Λιμενική Αρχή, με αιτιολογημένη απόφαση της, επιβάλλει απαγορεύσεις για λόγους ασφάλειας πλοίων ή προσώπων.“

Ακριβώς στο σημείο που βρίσκεται το ναυάγιο είναι η γραμμή των επιβατηγών πλοίων Λαυρίου – Κορησσίας. Ακόμα και στην περίπτωση που πάρει κανείς το ρίσκο να καταδυθεί, εγώ προσωπικά το θεωρώ τελείως ανεύθυνο και ηλίθιο (αν θες το συζητάμε), το λιμενικό έχει την δυνατότητα, σύμφωνα με τον νόμο, όχι μόνο να σε μαζέψει αλλά και να σε μηνύσει.Πάρε τηλέφωνο το Λιμεναρχείο Λαυρίου για επιβεβαίωση, αν δεν σε πείθουν τα γραφόμενα μου.


Δημήτρη ελπίζω να μην κάνω λάθος, αλλά διαβάζοντας το Blog σας αυτό που κατάλαβα είναι οτι η άδεια δεν σας δόθηκε από την ΕΕΑ κι όχι από το Λιμεναρχείο.
Εκτός κι αν το Λιμεναρχείο για να εκδώσει την άδεια χρειάζεται την άδεια της ΕΕΑ, το οποίο όμως είναι λίγο άτοπο διότι δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στα δυο χαρτιά.
Επίσης θα ήθελα να μάθω εαν η ΕΕΑ σας απάντησε εγγράφως αρνούμενη την άδεια, και που στήριξε αυτή την άρνησή της.

Προφανώς δεν έχω κανένα λόγω να σε αμφισβητήσω.... απλά μου άρεσει να παίζω το "συνήγορο του διαβόλου" :evil::evil::evil:

neokles
02-07-09, 15:31
.

Προφανώς δεν έχω κανένα λόγω να σε αμφισβητήσω.... απλά μου άρεσει να παίζω το "συνήγορο του διαβόλου" :evil::evil::evil:

Και εγώ θέλω:

-Καλημέρα σας. Τι κάνετε εδώ;
-Καλημέρα σας. Καταδυόμαστε.
-Έχετε άδεια;
-Δεν χρειάζεται άδεια για αυτόνομη κατάδυση μπλα μπλα
-Γνωρίζετε ότι πρόκειται για το ναυάγιο του υπερωκεάνιου S/S Burdigala, το οποίο βυθίστηκε στις 14 Νοεμβρίου 1916 και προστατεύεται σαν πολιτιστικό μνημείο σύμφωνα με το ΦΕΚ 1701; Πως ονομάζεστε;
- Ποιό Ναυάγιο; ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ. Που ξέρετε εσείς ότι υπάρχει εδώ ναυάγιο; Να μου το δείξετε γιατί εγώ δεν καταδύθηκα εκεί!!!

Βέβαια υπάρχει και αυτό

Ακριβώς στο σημείο που βρίσκεται το ναυάγιο είναι η γραμμή των επιβατηγών πλοίων Λαυρίου – Κορησσίας. Ακόμα και στην περίπτωση που πάρει κανείς το ρίσκο να καταδυθεί, εγώ προσωπικά το θεωρώ τελείως ανεύθυνο και ηλίθιο

Που δεν το συζητάμε, αλλά εδώ μπορεί ενδεχομένως κάποιος να ζητήσει άδεια από το Λιμεναρχείο για 1 μίλι πιο πέρα πάνω στην γραμμή του πλου, με αιτιολογικό την έρευνα για το κοράλι τάδε (παίζει; )

Όπως κατάλαβες ειμαστε μεγάλα λαμόγια σε αυτόν τον σύλλογο Δημήτρη:evil::crazy:. Στην πράξη βέβαια αυτό που κάνατε ήταν το πιο σωστό μια που δεν μιλάμε για μια απλή κατάδυση αναψυχής. Έπρεπε να υπάρχει και η σωστή ενημέρωση του λιμεναρχείου και της ΕΕΑ αφού το υλικό θέλατε να το δημοσιεύσετε. Εγώ αυτό που θα έκανα σαν 2ο βήμα είναι να πιάσω τους πραγματικούς ανθρώπους του πολιτισμού και να τους εξηγήσω τι έγινε και τι θέλω.

Μπλε
02-07-09, 15:43
Που δεν το συζητάμε, αλλά εδώ μπορεί ενδεχομένως κάποιος να ζητήσει άδεια από το Λιμεναρχείο για 1 μίλι πιο πέρα πάνω στην γραμμή του πλου, με αιτιολογικό την έρευνα για το κοράλι τάδε (παίζει; )


Δεν παίζει, συνήθως απαιτούνται δικαιολογητικά και διαταγές πορείας...

Dimitris Galon
02-07-09, 17:18
Οχι. :crazy:
:cheesy: Εντάξει Αποστόλη, αλλά έχουμε και μια στοιχειώδη αυτοεκτίμηση. Αν την χάσουμε κι΄αυτήν, μέσα στην γενική τρέλα, τότε θα χάσουμε και τα στοιχειώδη νοήματα της ζωής μας.

Η δημοσίευση μιας "ερασιτεχνικής ομάδας" σε μια "παλιοφυλλάδα" δεν νομίζω οτι αποτελεί αδιάψευστα στοιχεία, είτε για το στίγμα του ναυαγίου, ούτε για το όνομα, ούτε για την πολιτιστική μας κληρονομιά!!!!!
1. Όταν καταδυθείς κάπου, με άδεια της ΕΕΑ, θα πρέπει εκ΄των υστέρων να καταθέσεις έκθεση στην υπηρεσία (ΕΕΑ) όπου θα περιγράφεις ακριβώς το τι είδες και σε ποιά ιστορική περίοδο κατατάσσεις το ναυάγιο. Επίσης θα πρέπει να καταθέσεις και τις υποβρύχιες φωτογραφίες του ναυαγίου.

2. Σε περίπτωση που δεν καταδυθείς με άδεια της ΕΕΑ, αλλά με άδεια του λιμεναρχείου, είσαι αναγκασμένος να κάνεις το ίδιο, δηλ. να καταθέσεις έκθεση (προφορική) για το ότι βρέθηκε ναυάγιο, και να δώσεις το στίγμα.
Αυτό πρέπει να το κάνεις απαραιτήτως, αν θέλεις να είσαι νομότυπος, καθώς το δηλώνει ρητά ο καταδυτικός νόμος 3409.

Στην πρώτη περίπτωση, η "ερασιτεχνική" ταυτοποίηση του ναυαγίου γίνεται, ενίοτε, θέση επίσημη της ΕΕΑ, η οποία δημιουργεί και τον κατάλληλο φάκελο με το όνομα του πλοίου. Στην δικιά μας περίπτωση, φάκελος "Burdigala". Όταν λοιπόν εμείς υπογράφουμε στο κείμενο του "Α (http://keadive.gr/2009/06/26/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%C E%BC%CF%8C%CF%82-statement/)πολογισμού της Αποστολής (http://keadive.gr/2009/06/26/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%C E%BC%CF%8C%CF%82-statement/)" για το 2009 με την υπογραφή, "Η ομάδα του Αγνώστου Ναυαγίου της Κέας, πρώην S/S Burdigala, πρώην S/S Kaiser Friedrich", δηλώνουμε με τον τρόπο αυτό ότι την ευθύνη για την ταυτοποίηση την φέρει το επίσημο κράτος και ότι για μας το στίγμα της ιστορικής μας προσέγγισης, πέρα από την τεκμηριωμένη ιστορική έρευνα μας, δεν ξεφεύγει από τις συντεταγμένες που το καθορίζουν σαν το "Άγνωστο Ναυάγιο της Κέας". Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται τρεις κατευθύνσεις.

1. Ο κάθε ένας έχει την δυνατότητα να απαξιώσει την ιστορική μας έρευνα, αν θέλει, και να ζητήσει τα ρέστα από την ΕΕΑ.

2. Αναγκάζει την ΕΕΑ να μεριμνήσει εκείνη για το ναυάγιο, ταυτοποιόντας το.

3. Αν και ταλαιπωρηθήκαμε στην αποστολή του 2009, μάθαμε πολλά πράγματα για τον τρόπο λειτουργίας του κρατικού μηχανισμού, καταδυθήκαμε σε ένα αεροσκάφος που μας φάνηκε για Junkers 52, κάναμε πανέμορφες καταδύσεις και γνωρίσαμε σημαντικούς για μας ανθρώπους. Παραμένει επίσης αυτό για το οποίο συνεχίζουμε να είμαστε πολύ υπερήφανοι, η ιστορική μας έρευνα, η οποία θεωρεί ότι το "Άγνωστο Ναυάγιο της Κέας" μπορεί να είναι και το Burdigala. :fioufiou:Αυτό από μόνο του είναι προυπόθεση για μια καινούργια αποστολή.

Τώρα για "παλιοφυλάδες", "ερασιτεχνικές ομάδες" και "αδιάψευστα στοιχεία", δεν γνωρίζω, γνωρίζω μόνο το τι δήλωσε η προϊσταμένη της ΕΕΑ στον Ελεύθερο Τύπο της 5.7.2008.:cool:

"H Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων από το έτος ίδρυσής της το 1976, με το ολιγάριθμο προσωπικό της και τα πενιχρά οικονομικά και τεχνικά μέσα, έχει να παρουσιάσει ένα τεράστιο έργο στον τομέα του εντοπισμού, της προστασίας και της ανάδειξης του ενάλιου αρχαιολογικού πλούτου της χώρας όπου συμπεριλαμβάνονται τα αρχαία και σύγχρονα ναυάγια. Στην πλούσια βάση δεδομένων της Εφορείας μας συμπεριλαμβάνεται ένας ικανότατος αριθμός ναυαγίων από τους προϊστορικούς χρόνους έως και τις μέρες μας. Στην αίτηση των ενδιαφερομένων η ΕΕΑ ανταποκρίθηκε αμέσως παρά τις τρέχουσες ανειλημμένες υποχρεώσεις της σε όλη την Επικράτεια με τη διάθεση εξειδικευμένου εκπροσώπου της για την άσκηση της κατά νόμο νομοθεσίας.
Η έρευνα αυτή προσέφερε θετικά αποτελέσματα για την Εφορεία μας, για να εμπλουτίσει το αρχείο της και με νεότερα ναυάγια, τα οποία δεν προστατεύονταν μέχρι προσφάτως. Στο πλαίσιο αυτό έχει καταρτιστεί βάση δεδομένων νέων ναυαγίων όπως λ.χ. στους Μέθωνες στη Λήμνο, το ναυάγιο του ΠΑΤΡΙΣ και του Βρετανικού στην Κέα."

Δημήτρη ελπίζω να μην κάνω λάθος, αλλά διαβάζοντας το Blog σας αυτό που κατάλαβα είναι οτι η άδεια δεν σας δόθηκε από την ΕΕΑ κι όχι από το Λιμεναρχείο. Εκτός κι αν το Λιμεναρχείο για να εκδώσει την άδεια χρειάζεται την άδεια της ΕΕΑ, το οποίο όμως είναι λίγο άτοπο διότι δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στα δυο χαρτιά.
Επίσης θα ήθελα να μάθω εαν η ΕΕΑ σας απάντησε εγγράφως αρνούμενη την άδεια, και που στήριξε αυτή την άρνησή της.

Αποστόλη, αν και υπάρχουν προβλήματα επικοινωνίας στο υπουργείο πολιτισμού η ιεραρχία είναι αυτή που καθορίζει την λειτουργία του. Έτσι η Εφορεία Εναλίων Αρχαιοτήτων (http://www.yppo.gr/1/g1540.jsp?obj_id=91), η οποία σύμφωνα με το ΥΠΠΟ εξασκεί τις εξής δραστηριότητες:

"Εντοπισμό, έρευνα εναλίων αρχαίων και μέριμνα για την διασφάλιση αυτών, συντήρηση εναλίων αρχαίων, οργάνωση μουσείων εναλίων αρχαίων, εποπτεία έργου ινστιτούτων εναλίων δραστηριοτήτων, ωκεανογραφικών ιδρυμάτων και αποστολών, έλεγχο των θαλασσίων και υποβρυχίων δραστηριοτήτων που μπορούν να προκαλέσουν άμεση ή έμμεση βλάβη σε αρχαία, προώθηση της διαδικασίας αποδέσμευσης θαλασσίων περιοχών για υποβρύχια δραστηριότητα με αναπνευστικές συσκευές για εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς"

υπάγεται στην Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς (http://www.yppo.gr/1/g1540.jsp?obj_id=11).

Η διεύθυνση αυτή, η οποία "είναι αρμόδια για το συντονισμό και την εποπτεία των Διευθύνσεων, Κεντρικών, Περιφερειακών και Ειδικών Περιφερειακών,οι οποίες υπάγονται σε αυτήν. Στη Γενική Διεύθυνση προΐσταται Γενικός Διευθυντής, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της. Επίσης, λειτουργεί Γραφείο Γενικού Διευθυντή, το οποίο είναι αρμόδιο για την γραμματειακή υποστήριξη του Γενικού Διευθυντή", είναι και η κυρίως υπεύθυνη για την έκδοση αδειών.

Έτσι λοιπόν η αίτηση άδειας που θα καταθέσεις σαν δύτης στην ΕΕΑ, πρωτοκολλείται, και συνοδευόμενη με μια θετική ή αρνητική εισήγηση, εκ μέρους της ΕΕΑ, αποστέλλεται στην Διεύθυνση Νεώτερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς (http://www.yppo.gr/1/g1540.jsp?obj_id=29), η οποία υπάγεται και αυτή στην Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Η ΔΝΠΚ, η οποία είναι αρμόδια για

"το συντονισμό και την εποπτεία των Τμημάτων που υπάγονται σε αυτή, σε σχέση με την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους. Στην αρμοδιότητά της υπάγονται επίσης η εναρμόνιση του έργου και των δραστηριοτήτων των Υπηρεσιών, οι οποίες υπάγονται σε αυτή, με σκοπό την ενιαία αντιμετώπιση των σχετικών θεμάτων, καθώς και η προετοιμασία και εισήγηση των θεμάτων, στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, στο Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων και στο Συμβούλιο Μουσείων"

αναλαμβάνει την περαιτέρω διεκπεραίωση της καταδυτικής άδειας.

Όταν η άδεια εκδοθεί, παίρνει τον δρόμο της επιστροφής για να καταλήξει και πάλι στην ΕΕΑ η οποία ειδοποιεί τον ενδιαφερόμενο, γραπτώς, και γνωστοποιείται, επίσης γραπτώς, στο λιμεναρχείο, στην λιμενική αστυνομία και στην υδρογραφική υπηρεσία, των οποίων ζητά την συνδρομή και την συνεργασία. Τα όργανα αυτά αποτελούν εν ολίγοις τα εκτελεστικά όργανα της ΕΕΑ.

Στην δικιά μας περίπτωση η αίτηση μας έφτασε μέχρι την επιτροπή η οποία δεν μπόρεσε να πάρει απόφαση λόγω μη απαρτίας. Έτσι μετατέθηκε για μια εβδομάδα αργότερα (η επιτροπή συνεδριάζει μόνο Πέμπτες) και ήταν πολύ αργά πλέον για την αποστολή μας. Πριν συμβεί αυτό όμως υπήρξαν φοβερές κωλυσιεργίες, καθυστερήσεις και ολιγωρίες. Δεν πειράζει, ότι δεν σε σκοτώνει κλπ., που έλεγε και ο Φρειδερίκος......

Ελπίζω να βοήθησα Αποστόλη.

DG

Dimitris Galon
05-08-09, 14:29
Ένα βίντεο από την θεία Γιού :)

Tante Ju (Junkers 52) (http://keadive.gr/mission-ii/ju-52-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF/)

bourboulithras
05-08-09, 15:23
Προσωπικά εντυπωσιάστηκα από το διπλομπούκαλο... Dolce Gabbana:rofl::D

geogeo
05-08-09, 17:27
Ωραίο Δημήτρη, ευχαριστούμε!

:thumbup:

Dimitris Galon
01-09-09, 11:36
Les Grecs remontent l´histoire du "Burdigala" (http://www.sudouest.com/gironde/actualite/bordeaux/article/689536/mil/5033470.html)

Ένα άρθρο για το "S/S Burdigala Project" στην Sud Ouest από τον Jean-Paul Vigneaud.

Physalia
01-09-09, 13:35
Μπράβο παιδιά, σας ευχαριστούμε και για την αναφορά στο σύλλογο!

Μας δίνετε μια όμορφη ελληνική περηφάνεια -έτσι για αλλαγή!

:thumbup:

geogeo
01-09-09, 13:47
... τα γαλλικά μου μέσα :angyr:

:thumbup: μπράβο παιδιά, ακόμα μια φορά !

Beracuda
02-09-09, 08:17
Ενδιαφέρον άρθρο :thumbup:
Παρά τα πτωχά μου Γαλλικά, διαπιστώνω ότι δεν συμπεριλαμβάνει ο δημοσιογράφος σύνδεσμο που παραπέμπει στην ιστοσελίδα www.keadive.gr (http://www.scubadive.gr/forum/www.keadive.gr) με την πλούσια ιστορική και καταδυτική περιγραφή του S/S Burdigala.

Γιώργο Καρέλα μήπως μπορείς να παραθέσεις ένα σχόλιο για αυτό το θέμα στο www.sudouest.com (http://www.scubadive.gr/forum/www.sudouest.com) ;

Beracuda
03-09-09, 14:06
Στα πλαίσια του Διήμερου εορτασμού για τη διάσωση του Πύργου Αγ. Μαρίνας (http://www.keawest.gr/b/viewtopic.php?f=24&t=346) Κέας, δράση στην οποία είμαι αναμεμειγμένος, για την οποία χορηγός επικοινωνίας είναι το ΣΚΑΪ TV & Radio και Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, σήμερα στις 17:45 προσκλήθηκα να μιλήσω για τα ναυάγια της Κέας από την εκπομπή της Χριστίνας Βίδου (http://www.skai.gr/1003/producer/?prodid=8) & Εύας Αντωνοπούλου (http://www.skai.gr/1003/producer/?prodid=9) Ζωή.gr

Όσοι έχετε τη δυνατότητα την ακούτε στη συχνότητα 100.3 FM από τις 16:00 – 18:00.

Dimitris Galon
10-09-09, 12:20
Στο καινούργιο τεύχος του Greek Diver (http://www.varveris.gr/diver/) (τεύχος 76) υπάρχει άρθρο στο οποίο γίνεται διεξοδική και εκτενής αναφορά στις καταδύσεις που έγιναν στο Junkers 52 της Κέας. Ταυτόχρονα παραθέτονται οι τελευταίες και πιο επίκαιρες πληροφορίες που προέκυψαν από την ιστορική έρευνα.

Καλό διάβασμα
DG

neokles
10-09-09, 13:36
Γρήγορα στα περίπτερα!

Beracuda
11-09-09, 10:23
Έσπευσα στο περίπτερο! ;)

Για Παρασκευή το άρθρο του καλού μας φίλου Δημήτρη Γκαλών μου έφτιαξε το κέφι.
Με τη γνωστή "Γερμανική" μεθοδικότητα του, παραθέτει πολλές λεπτομέρειες για την αποστολή το αεροπλάνο και τον ιστορικό περίγυρο του Β! Π.Π. μαζί με αρκετές Υ/Β και ιστορικές φωτογραφίες... σε 16 σελίδες. :thumbup:

http://www.varveris.gr/typo3temp/pics/8cebfcf7c9.jpg

elinoplop
15-09-09, 22:59
Το άρθρο είναι φανατστικό :)
με έκανε να νιώσω σαν να ήμουν εκεί και να βλέπω εγώ
ξαφνικά αυτόν τον μεγάλο μαύρο όγκο, ξαφνικά κοντά μου!!
καλή συνέχεια στις εξερευνήσεις και περιπέτειές σας!

Rabea
16-09-09, 13:35
Roger!
Τρέχω περίπτερο!!! :thumbup:

Dimitris Galon
17-09-09, 11:16
Στο βιβλίο του Horst Thürling, με τον τίτλο „7. Seenotstaffel“, υπάρχει η εξής καταχώρηση η οποία επιβεβαιώνει τις μέχρι τώρα θέσεις μας σε σχέση με τα ιστορικά στοιχεία του Junkers 52 της Κέας.

6. September 1943
Einsatz der Do 24 ( Werknr. 3211, KO+KA ) zur Bergung der sechsköpfigen Besatzung der infolge einer durch Wasser im Betriebsstoff hervorgerufenen Motorstörung notgewässerten Ju 52, Werknr. 6590, der I./ TG 4 nordwestlich der Insel Kea. Von den ursprünglichen an Bord befindlichen Fluggäste wird einer vermißt, zwei werden verletzt. Die geretteten werden nach Athen gebracht.

Η μετάφραση:

6 Σεπτεμβρίου 1943
Αποστολή του Do 24 [Dornier (http://en.wikipedia.org/wiki/Dornier_Do_24) 24 (http://en.wikipedia.org/wiki/Dornier_Do_24)] (αριθμός κατασκευής 3211, ΚΟ+ΚΑ) για την διάσωση του εξαμελούς πληρώματος ενός Ju 52, αριθμός κατασκευής 6590, της I./ TG 4 [erste Gruppe, vierter Transportgeschwader], το οποίο πραγματοποίησε αναγκαστική προσθαλάσσωση στα βορειοδυτικά της νήσου Κέας, σαν αποτέλεσμα μηχανικής βλάβης η οποία προήλθε από νερό στα καύσιμα. Από τους αρχικούς επιβαίνοντες ένας αγνοείτε και δύο είναι τραυματισμένοι. Οι διασωθέντες θα μεταφερθούν στην Αθήνα.

Dimitris Galon
02-12-09, 15:40
Για όποιον ενδιαφέρεται, από τον σύνδεσμο που παραθέτω μπορεί να "κατεβάσει" το άρθρο για την "Θεία Γιού" της Κέας (Junkers 52) που δημοσιεύθηκε στο Greek Diver, τεύχος 76, Οκτώβριος-Νοέμβριος 2009.

http://rapidshare.com/files/315235856/Junkers_52_-_KEA.pdf.html

Αν και οι φωτογραφίες λόγω σκαναρίσματος και τυπώματος δεν "γράφουν", το κείμενο όμως παραμένει ευανάγνωστο.

Καλή ανάγνωση λοιπόν.
DG

Dimitris Galon
09-12-09, 10:04
Στο τελευταίο τεύχος (01/10) του πολύ έγκυρου, για τα κλασικά αεροπλάνα, ειδικού γερμανικού περιοδικού "Flugzeug Classic (http://www.flugzeugclassic.de/zeitschriftenartikel-4539.html?nav=240&show=seite2)", υπάρχει άρθρο του Rick Chapman για το Junkers 52 της Κέας (http://keadive.gr/mission-ii/). Κάνοντας "κλικ" στην εντολή "Online blättern", έχετε την δυνατότητα να γυρίσετε σελίδες στο περιοδικό.

http://www.flugzeugclassic.de/_cover/600/541001.jpg

Dimitris Galon
11-09-12, 14:26
http://burdigalaproject.files.wordpress.com/2012/05/427390_169525591.jpg


15-19.10.2012 S/S Burdigala Project (http://et.diavgeia.gov.gr/f/yppot/ada/%CE%924%CE%935%CE%93-%CE%A9%CE%A7%CE%9C)


http://s3.imgimg.de/uploads/Diavgiab18684b9jpg.jpg

Sunshine
12-09-12, 12:27
Καλή επιτυχία!


_

geogeo
14-09-12, 09:35
Καλές βουτιές!

:thumbup:

Χρηστος Ευθυμιου
14-09-12, 20:21
Περιμένουμε με αγωνία Δημήτρη!

Καλή επιτυχία. :thumbup:

Physalia
17-09-12, 22:00
Καταρχάς καλή σας επιτυχία! :thumbup:

Κατά δεύτερον, κάτι παραπάνω για μας; Η σύνθεση της φετινής ομάδας;

Dimitris Galon
18-09-12, 11:02
Σας ευχαριστούμε όλους για το ενδιαφέρον και τις ευχές!

Η σύνθεση της φετινής ομάδας Μαρία είναι ελληνογερμανική και αποτελείται από τους:

Derk Remmers
Δημήτρη Γκαλών
Γιάννη Πρωτόπαππα
Γιώργο Βανδώρο
Martin Skibowski
Wilhelm Moennikes

Υπάρχουν και δυο ακόμα δηλωμένες συμμετοχές, οι οποίες όμως δεν είναι σίγουρες. Δεν γνωρίζουμε επίσης ακόμα το όνομα του αντιπροσώπου της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, ο οποίος θα μας συνοδεύσει.

Ο κύριος στόχος για φέτος είναι η βιντεοσκόπηση του ναυαγίου καθώς στην τελευταία αποστολή το υλικό που φέραμε στην επιφάνεια ήταν για τα γούστα μας, και όχι μόνο, υπερφωτισμένο και το „white balance“ μη ικανοποιητικό.

Ελπίζω να πάμε καλά και να μην αντιτεθεί ο καιρός στις προσπάθειες μας.
DG

Dimitris Galon
17-07-14, 18:36
2113

Chartrons : Le « Burdigala » renaît (http://www.google.de/imgres?imgurl=http://images.sudouest.fr/images/2012/09/25/830723_21425240_460x306.jpg&imgrefurl=http://www.sudouest.fr/2012/09/25/le-burdigala-renait-830723-717.php&h=306&w=460&tbnid=338FCMK8GiUD7M:&zoom=1&tbnh=102&tbnw=153&usg=__WM_MEY0n5uoFUlfCAWzi4MGThrY=&docid=REya9DV63cQ3BM&client=firefox-a&sa=X&ei=NPnHU6uiGIn-4QSx9oHgCA&ved=0CCQQ9QEwAA&dur=366)
Philippe Eyquem et Michel Cessateur ont reconstitué le paquebot retrouvé au fond des mers. (http://www.google.de/imgres?imgurl=http://images.sudouest.fr/images/2012/09/25/830723_21425240_460x306.jpg&imgrefurl=http://www.sudouest.fr/2012/09/25/le-burdigala-renait-830723-717.php&h=306&w=460&tbnid=338FCMK8GiUD7M:&zoom=1&tbnh=102&tbnw=153&usg=__WM_MEY0n5uoFUlfCAWzi4MGThrY=&docid=REya9DV63cQ3BM&client=firefox-a&sa=X&ei=NPnHU6uiGIn-4QSx9oHgCA&ved=0CCQQ9QEwAA&dur=366)

Dimitris Galon
17-11-14, 12:37
Ένα επετειακό άρθρο του Πιέρ Κοσμίδη για τα 98 χρόνια από την βύθιση του υπερωκεάνιου S/S BURDIGALA (πρώην Schnelldampfer KAISER FRIEDRICH) την 14η Νοεμβρίου 1916.
Το άρθρο του Πιέρ δημοσιεύτηκε την 15η Νοεμβρίου 2014 στο σαββατιάτικο φύλο της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ.

http://s14.directupload.net/images/141117/temp/7myg4ndc.jpg (http://www.directupload.net/file/d/3809/7myg4ndc_jpg.htm)