Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'

Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' (http://www.scubadive.gr/forum/index.php)
-   Ιδιοκατασκευές - Φτιάξ' το μόνος σου ! (http://www.scubadive.gr/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Ερώτηση για homemade βαράκια (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=4894)

Jsub 05-02-13 12:07

Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
 
Θέλω να γεμίσω κι εγώ ένα τέτοιο:

https://dl.dropbox.com/u/46632748/xs_scuba_pouch.jpg

Με τι να το γεμίσω και που τα βρίσκω τα υλικά?
(Είναι διαφορετικό πράγμα τα σκάγια απο τα βόλια?:o)

Dimitris 06-02-13 00:55

Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Jsub (Μήνυμα 58233)
Θέλω να γεμίσω κι εγώ ένα τέτοιο:

https://dl.dropbox.com/u/46632748/xs_scuba_pouch.jpg

Με τι να το γεμίσω και που τα βρίσκω τα υλικά?
(Είναι διαφορετικό πράγμα τα σκάγια απο τα βόλια?:o)


Τα βολια ειναι πιο χοντρα απο τα σκαγια. Εγω εβαλα 1.5 κιλο βολια και γεμισα τα κενα με σκαγια. Βρισκεις σε μαγαζια με ειδει κυνηγιου

Θα σου γραψω το μαγαζι αυριο/

Το oxycheq παντως αποδειχθηκε μαπα. Μετα απο λιγο καιρο απο το βαρος αρχισαν να ανοιγουν οι ραφες. Δεν ξερω αν τελικα αξιζει

Γιατι δεν φτιαχνεις ενα p-weight ?
http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=5188

Jsub 06-02-13 11:07

Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
 
Αφού το έχω και κάθεται λέω να το χρησιμοποιήσω.
Όταν ανοίξουν οι ραφές λίγο έχει σειρά το p-weight σου !!! :thumbup:

taucher 02-04-15 15:28

Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Dimitris (Μήνυμα 45324)
18€ το κιλο ? :eek:

Πριν κανα 2 χρονια που ειχε χρειαστει να αγορασω σκαγια θυμαμαι ειχα πληρωσει 3€ το κιλο. Τα ειχα χρησιμοποιησει για το λουκανικο της oxycheq



Εχω βαλει 1.5 κιλο βολια και 0,5 κιλο σκαγια για να γεμισω τα κενα.
Το υφασμα ειναι απο ναιλον.

Αν θελεις κατι ετοιμο θα σου προτειναι και εγω τα σακουλακια της Beaver ή κατι αντιστοιχο.

Αν αποφασισεις να τα φτιαξεις θα σου προτεινα ναιλον που εχει και πορους ή μουσαμα για να ειναι στεγανο.

Για το νεοπρεν δεν ξερω αν κανουν οι μηχανες που εχουν οι ραφτες, καλυτερα να ρωτησεις πρωτα γιατι εχω την εντυπωση οτι δεν κανουν.

Καλη επιτυχια και μολις το ολοκληρωσεις ενημερωσε μας για την διαδικασια.


Ειχα παιξει και εγω με το μολυβι παλαιοτερα οταν ηθελα να φτιαξω 2 v-weight για τις διπλες. Μολυβι μπορει να βρει καποιος στους παλιατζιδες ή σε υδραυλικους με λιγοτερο απο 1€ το κιλο

φαγαμε ενα απογευμα για να φτιαξουμε 2 v-weight και ενα p-weight αλλα νομιζω αξιζε τον κοπο.

Μερικες φωτογραφιες απο τα μαστορεματα




Καλη επιτυχια :thumbup:
Δημητρης

Υπάρχει καλούπι για p-weight? Αν ναι για πόσα κιλά?

Dimitris 06-04-15 16:15

Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο taucher (Μήνυμα 63957)
Υπάρχει καλούπι για p-weight? Αν ναι για πόσα κιλά?

Το καλουπι θα το φτιαξεις μονος σου.

http://www.scubadive.gr/forum/showth...?t=5188&page=2


adult photo hosting


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:14.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.