![]() |
Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
Θέλω να γεμίσω κι εγώ ένα τέτοιο:
https://dl.dropbox.com/u/46632748/xs_scuba_pouch.jpg Με τι να το γεμίσω και που τα βρίσκω τα υλικά? (Είναι διαφορετικό πράγμα τα σκάγια απο τα βόλια?:o) |
Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
Παράθεση:
Τα βολια ειναι πιο χοντρα απο τα σκαγια. Εγω εβαλα 1.5 κιλο βολια και γεμισα τα κενα με σκαγια. Βρισκεις σε μαγαζια με ειδει κυνηγιου Θα σου γραψω το μαγαζι αυριο/ Το oxycheq παντως αποδειχθηκε μαπα. Μετα απο λιγο καιρο απο το βαρος αρχισαν να ανοιγουν οι ραφες. Δεν ξερω αν τελικα αξιζει Γιατι δεν φτιαχνεις ενα p-weight ? http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=5188 |
Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
Αφού το έχω και κάθεται λέω να το χρησιμοποιήσω.
Όταν ανοίξουν οι ραφές λίγο έχει σειρά το p-weight σου !!! :thumbup: |
Απάντηση: Ερώτηση για homemade βαράκια
Παράθεση:
http://www.scubadive.gr/forum/showth...?t=5188&page=2 ![]() adult photo hosting |
| Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.