![]() |
Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
ΡΟΖΑ ΒΛΑΣΗ
Μεταξύ Σούνιο και νήσο Μακρόνησο, με στίγμα Βόρειο 37.39.050 Ανατολικό 024.04.156 βρίσκετε με την αριστερή πλευρά σε βάθος -62 μέτρων και -52 το ελάχιστο. Είναι σε άριστη κατάσταση, αφού από όσο γνωρίζω δεν το βουτάει κανείς λόγο του σημείου που βρίσκετε παρά μόνο μερικοί ψαράδες το ψαρεύουν. Χαρακτηριστικό είναι η καμινάδα του με το γράμμα ¨Β¨ που βρίσκετε ακόμα επάνω στο πλοίο. Εάν εξαιρέσετε τα υπόγεια ρεύματα που πιθανόν να συναντήσετε, είναι μια εύκολη βουτιά με πολύ καλή ορατότητα, αφού το ναυάγιο βρίσκετε σε αμμώδη βυθό και μπορεί κανείς να το διακρίνει από τα -35μ. Οι καταδύσεις γίνονται με αέρα αλλά και με χρήση Trimix για περισσότερη παραμονή και ασφάλεια. Τέλος, αξίζει ένα ευχαριστώ για την βοήθεια του εντοπισμού, τον Μάιο του 2008 και για την υποστήριξη στις πρώτες καταδύσεις, στον Γράφα Αντώνη, Μυλωνάκη Κώστα, Κοιβεράκη Ιλαρίων, Αιμιλία Τσοράπη και στον καπετάν Σταύρο Τσίκλο. more info http://www.photoship.co.uk/JAlbum%20Ships/Old%20Ships%20C/slides/Corflow-01.html http://www.miramarshipindex.org.nz/ship/list http://www.theabyss.gr/community/index.php?topic=4230 http://www.mariners-l.co.uk/EmpireK.html A collier. Per 1 (Lowlander), 2 (Miramar). 273 ft. long. Speed of 9 1/2 knots. Built for Ministry of War Transport. Sold 1946 to William Cory Ltd. (or maybe William Cory & Son), of London, & renamed Corflow. Sold 1959 to G. Vlassis & Co., of Greece, & became Rosa Vlassi. On Dec. 25, 1959, cargo shifted while off the east coast of Attica, Greece. Vessel capsized & sank at 37.37N/24.02E Φωτογραφία αδερφού πλοίου http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=4 Ρήγμα στο κάτω μέρος του πλοίου http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=0 Καμηνάδα του πλοίου http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=2 Το γράμμα "Β" στην καμηνάδα http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=3 Η άγκυρα http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=1 |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Μπράβο :thumbup::thumbup:
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Μπράβο, μπράβο σε όλη την ομάδα :thumbup:
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Ωραίος!!!:thumbup:
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Μπράβο παιδιά! Ευχαριστούμε! :thumbup:
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Ευχαριστούμε πολύ!
Σύντομα περισσότερες photo και video. |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Αφού πω και εγώ με την σειρά μου μπράβο στην ομάδα να προσθέσω μερικές φωτογραφίες από το συγκεκριμένο ναυάγιο
Η προσπάθεια έγινε αργά το απόγευμα και για αυτό το λόγο το φως και κατά συνέπεια η ορατότητα του ναυαγίου δεν ήταν και η καλύτερη Για το λόγο αυτό προτιμήθηκε να γίνει μια βόλτα στο σύνολο του ναυαγίου ώστε να εντοπιστούν τα καλύτερα κομμάτια για την επόμενη κατάδυση. Στις τελευταίες φωτογραφίες διακρίνεται το Β στο φουγάρο του ναυαγίου και ένα μεγάλο βαθούλωμα στα ύφαλα του λίγο μετά την μέση που μας έδωσε την εντύπωση ότι το πλοίο μπορεί να είχε χτυπήσει κάπου πριν την βύθιση του ή κατά την κάθοδο του... Στη Βουτιά συμμετείχε ο Γιώργος Αλεξόπουλος ενώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Κώστα Θωκταρίδη για την πραγματοποίηση της κατάδυσης και τους Δημήτρη και Γιάννη για την βοήθεια, την παρέα και την υπομονή τους.:) |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!!!
Μπράβο παιδιά:thumbup::thumbup: ΥΓ Είναι πολύ ωραίο να μαζεύονται συλλογικά σε ένα post όλα μαζί : Photo Video History Στίγμα κτλ αυτό θα πει forum-διαδυκτιακή κοινότητα |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Μπράβο παιδια!! Πολύ καλή δουλειά!!
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Πολύ ωραίες όπως πάντα!
Φίλε jdim στην επόμενη εκδρομή του Τηθυς πρέπει να είσαι παρών! Θα περιμένω με το γνωστό μπλοκάκι με τις απορίες-ερωτήσεις περί υποβρύχιας φωτογραφίας ώστε να απαλλάξεις το Φοίβο, τον Ίσσαρη και τον θέλω να γίνω Ίσσαρης (Κουντούρης):D :geia: |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Thanks Γιάννη.
Έχω ακούσει διάφορα ... μου έχουν πει ότι μοιάζει με την στολή της ΑΕΚ, αλλά και με την στολή του ΜΠΡΟΥΖ ΛΙ. :cool: :rofl::rofl::rofl: |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
1 Συνημμένο(α)
Εμένα άλλο μου θυμίζει.... :fioufiou:
|
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
Καλημέρα, μερικές προσθήκες ακόμη...γενικού ενδιαφέροντος
μια κοντινή από τη λαμαρίνα του ναυαγίου... από τον χώρο του αμπαριού... από τον διάδρομο στο τέλος της γέφυρας... και από τον χώρο κάτω από την πλώρη του ναυαγίου (χώρος που χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον ο λοστρόμος)... και δυο παίζοντας... |
Απάντηση: Ναυάγιο Ρόζα Βλάση (Roza Vlasi)
1 Συνημμένο(α)
Μιας και δεν έχουν εμφανισθεί φωτογραφίες του τραγικού ΡΟΖΑ ΒΛΑΣΣΗ στο σύντομο διάστημα που ταξίδεψε στην Ελλάδα, να δούμε μια φωτογραφία από το αδελφό του ΗΛΙΑΣ Κ.
Συνημμένο Αρχείο 2219 πηγή (c) Elva Hunting Τα ναυπηγεία Crown & Sons είχαν ναυπηγήσει τρία αδελφά για λογαριασμό του βρετανικού Υπουργείου Πολεμικών Μεταφορών, τα EMPIRE HIGHLANDER, EMPIRE LOWLANDER και το EMPIRE LAMBETH. Τα δυο πρώτα ήρθαν στην Ελλάδα, το μεν EMPIRE LOWLANDER ως ΡΟΖΑ ΒΛΑΣΣΗ και το δε EMPIRE HIGHLANDER ως ΗΛΙΑΣ Κ. Το EMPIRE HIGHLANDER το αγόρασαν το Μάη του 1960 οι αδελφοί Κουρεμένου και έτσι το βλέπουμε ως ΗΛΙΑΣ Κ. να κάνει τις επισκευές του στο Ξαβέρι τον Ιούνιο του 1960, όταν τα φορτηγά δένανε εκεί με πρυμάτσες για επισκευές ή για σύντομο παροπλισμό. Αριστερά βλέπουμε το λίμπερτυ URANIA - ελληνόκτητο με σημαία Παναμά. Το μινιαρισμένο σκαρί δίπλα του είναι το ΗΛΙΑΣ Κ., χωρίς όνομα, αλλά θεωρώ οτι η ταυτοποίηση του είναι σίγουρη. Δεξιά βλέπουμε το ΑΙΣ ΓΙΩΡΓΗΣ της οικογένειας Σιγάλα που 5 μήνες αργότερα πήγε για σκραπ στο Πέραμα. Πιο δεξιά το ΚΩΣΤΑΝΤHΣ ΜΠΟΥΣΣΕΣ, 514 κοχ, είχε ναυπηγηθεί το 1920 ως NIEUW CAPPELLE και εδώ το βλέπουμε μόλις έχει αγοραστεί. Και αυτό βυθίστηκε, στις 3/1/1962 στα ανοιχτά της Θάσσου. Όσο για το ΗΛΙΑΣ Κ. και αυτό ναυάγησε στην Ερυθρά αλλά τελικά ανελκύστηκε για να διαλυθεί όμως ως ολική απώλεια. Σχετικά: Παράθεση:
|
| Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 18:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.