![]() |
Αποστολή στο Βρεταννικό
Μας ήρθε από την IANTD East. Med:
Ολοκληρώθηκε εχθές με απόλυτη επιτυχία η πρώτη Βέλγικη αποστολή στο ναυάγιο του Βρεταννικού στην Κέα. Για τις καταδύσεις χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά συσκευές κλειστού κυκλώματος μικτών αερίων ηλεκτρονικά ελεγχόμενες και μίγματα Trimix. Το ναυάγιο του Βρεταννικού βρίσκεται σε μέγιστο βάθος 120 μέτρων και η ομάδα πραγματοποίησε παραμονές μέχρι 25 λεπτά με αντίστοιχους χρόνους αποσυμπίεσης περισσότερο από 3 ώρες. Ιδιαίτερα πολύτιμη ήταν η συμβολή των ειδικών συμβούλων και συνδιοργανωτών της αποστολής Αλέξανδρου Σωτηρίου και ο Κυριάκου Καβαλάρη |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Όλο το Σ-Κ ο καιρός στην Κέα θα είναι καλός :D
http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=78 Γνωρίζει κανείς αν θα γίνουν άλλες καταδύσεις, από ποιους και πότε? ![]() H φωτογραφία από το καταδυτικό σκάφος "ΣΚΥΛΗΣ" των επιχειρήσεων του ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΥ 2008, σε βραδινή λήψη στο λιμάνι της Κορησσίας, Κέας. |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Η αποστολή ήταν δηλωμένη άραγε στην Βρετανικός ΑΕ?
:confused: απλά ερώτηση κάνω εαν γνωρίζει κανείς κάτι. |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Video :
http://link.brightcove.com:80/servic...cpid1785324713 Σε σχέση με το αν γνώριζε η Βρεταννικός ΑΕ προσωπικά δεν έχω καμία ιδέα (κι εδώ που τα λέμε δεν καίγομαι κιόλας να μάθω:cool:) |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Απ' όσο ξέρω κι εγώ οι καταδύσεις έγιναν σε συνεργασία και πλήρη συννενόηση με την "ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε." ;)
ΥΓ: Στην συνέντευξη ο δύτης αναφέρει ότι (they) σκοπεύουν να βάλουν υποβρύχιο να μεταφέρει κόσμο στον Βρετανικό. Έχει αναφερθεί ξανά αυτή η πληροφορία ή είναι κάτι καινούργιο? :confused: |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Σήμερα παρουσιάζεται από το BBC News η ανταπόκριση του φίλου Malcolm Brabant σχετικά με το ναυάγιο του Βρεταννικού και την τουριστική του ανάπτυξη δια μέσου "υποβρυχιοποίησης".
Δείτε το εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7718245.stm (στην αρχή βγαίνει ένα διαφημιστικό για laptop και το βίντεο ξεκινά αμέσως μετά). |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Δεν ξέρω πόσο κοστίζει το υποβρύχιο (μερικές 100άδες χιλιάδες ευρώ?) αλλά υπολογίζοντας και το κόστος συντήρησης και υποστήριξης πιθανώς να είναι πολύ φιλόδοξο το σχέδιο, αν σκεφτεί κανείς ότι το ναυάγιο βρίσκεται σε περιοχή με ισχυρά ρεύματα και δεν έχει πάντα και τον καλύτερο καιρό οπότε δεν μπορεί να βουτιέται όλο το χρόνο. Μακάρι πάντως να πάει καλά, το όλο εγχείρημα φαίνεται πολύ εντυπωσιακό :thumbup: Όσο για τα 500$, δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και αστρονομικό το ποσό για μια εντυπωσιακή βουτιά με βαθυσκάφος ;) |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Λέτε να δούμε ατελείωτες ουρές στη Κέα και λίστες αναμονής; :fioufiou: Όπως και να έχει το συγκεκριμένο θέμα, η προσθήκη στη περιοχή του Burdigala και του "άγνωστου αεροπλάνου" σίγουρα θα ανεβάσει το ενδιαφέρον του κόσμου σε μια 3 σε 1 κατάσταση. Οψόμεθα. |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Από τα λίγα που έχω κατά νου χωρίς να είμαι ειδικός στα βαθυσκάφη* ...
Το μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας ενός βαθυσκαφούς*, δεν είναι η ασφαλιστική κάλυψη, μισθοδοσία, τεχνική υποστήριξη, αλλά το πλοίο υποστήριξης. Η ενοικίαση πλοίου υποστήριξης κοστίζει περισσότερο απο … :lipsrsealed: *(κανονικά ο ορισμός είναι υποβρύχιο σκάφος τα βαθυσκάφη είναι για πολύ μεγάλα βάθη, βλέπε : http://de.wikipedia.org/wiki/Bathyscaph ) Σχετικά με τα υποβρύχια σκάφη (SUBMERSIBLE) υπάρχει και νομικό πλαίσιο ... ;) Γενικός Κανονισμός Λιμένα με αριθμό 35 "Υποθαλάσσια αναψυχή και περιήγηση με υποβρύχιο σκάφος" http://www.yen.gr/media/30320/ya_fek702_03.pdf αγόρασε και εσύ ένα «μνημείο» τώρα που μπορείς ...3028 |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Δεν ήξερα ότι είμασταν τόσο προχωρημένοι που είχαμε και νομικό πλαίσιο για υποβρύχια σκάφη :worship: :worship: Πάντως αν αυτή που παραθέτεις είναι η τελευταία έκδοση του νόμου, τότε υπάρχει και άλλο πρόβλημα: Παράθεση:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Καλημερα κι απο μενα. Απ οσα διαβασα εδω δεν επιτρεπεται καταδυση recreational υποβρυχιου βαθυτερα απο 30. Αρα τι μενει ? ν αλλαξει ο νόμος...........Ριχνοντας μια ματια στο νομο ειδα οτι οντως επιβαλλει την υποστηριξη του υποβρυχιου απο σκαφος επιφανειας μεγαλυτερου των 10 μετρων. (Και δεν μιλαει για βαθυσκαφος το οποιο ποντιζεται απο σκαφος επιφανειας, αλλα για σκαφος το οποιο συνοδευει το υποβρυχιο.) Θα ηταν εξαιρετικα ενδιαφερον να μαθαιναμε απο καποιον που εχει γνωση κι εμπειρια απο τη λειτουργια ενος υποβρυχιου, το κατα ποσο ειναι εφικτο να λειτουργησει ενα τετοιο υποβρυχιο κανοντας περιηγησεις σε βαθος 120 μ. Αναρωτιεμαι δηλαδη αν μια αλλαγη του νόμου, θα μπορουσε πρακτικα να γινει. Το όριο των 30 που αυτη τη στιγμη προβλεπει ο νόμος με ποια λογικη εχει τεθει ? Πόσο ρισκο εχει αραγε η καθημερινη περιηγηση στα -120 ? Αν για καποιο λογο ακινητοποιηθει στα -120, ποσο ευκολο ειναι να ανελκυσθει ? Ποσο να κοστιζει αραγε ενα τετοιο υποβρυχιο σημερα ? Κι ας υποθεσουμε οτι αλλαζε ο νόμος, και βρισκοταν και το κονδυλι για την αποκτηση του υποβρυχιου, πόσο ευκολο ειναι να συντηρηθεί ? Υποθετω οτι η βαση συντηρησης κι επισκεων θα πρεπε να βρισκεται στο Λαυριο, καθοτι στη Τζια δεν υπαρχουν ουτε καν υποτυπωδεις ναυπηγοεπισκευαστικες υποδομες......
Sorry, εβαλα πολλες σκορπιες σκεψεις, απλα μου ηρθαν στο μυαλο γραφοντας.....περιμενω τις αποψεις σας, ειναι οντων ενδιαφερον και πρωτοτυπο το θεμα....... |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παντως απο την Σαντορινη το μαζεψαν . Δεν ξερω γιατι , αλλα ο καθε ενας μιλαει συμφωνα με το συμφερον του . Αλλοι γκρινιαζαν για την ασφαλεια , αλλοι γκρινιαζαν γιατι θιγονται τα προσωπικα τους συμφεροντα , παντως ακρη δεν βγαζεις . Αυτο ειναι το χάλι μας και προσευχομαστε να βελτιωθει
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Αν δεν κανω λαθος πριν 4-5 χρονια , υπηρχε ενα στα Χανιά....πόσο βαθιά λειτουργουσε ?
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
στο αβυσσαλεο βαθος των 0 μετρων κατω απο την επιφανεια , σε συντριπτικη πιεση 1ας ατμοσφαιρας .
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Ένα υποβρύχιο στα 30 μέτρα δεν θέλει θέρμανση σε εύκρατες περιοχές (ή αν θέλει είναι ελάχιστη). Στα 120 μέτρα όμως ο παράγοντας κρύο παίζει μεγάλο ρόλο (ενημερωτικά σχεδόν όποτε έχει βυθιστεί κώδωνας οι δύτες δεν πέθαναν από έλειψη αερίων αλλά από υποθερμία) Ένα υποβρύχιο στα 30 μέτρα έχει υλικά που αντέχουν στα 75 μέτρα. Ένα στα 120 θέλει υλικά που αντέχουν στα 300 μέτρα. Νομίζω ότι είναι αντιληπτό το μέγεθος της διαφοράς μόνο για τα πάχη και κόστη των υλικών. Δεν επεκτείνομαι σε λεπτομέρεις όπως dump valves κλπ (κυρίως γιατί έχω πάνω από 10ετία να ασχοληθώ με την επιθεώρηση/'εγκριση συστημάτων και γιατί όλα τα χαρτιά και οι πληροφορίες είναι σε κάποια κουτιά στο πατάρι :(). Μετά πάμε και στο μέγεθος. Ένα υποβρύχιο θα πρέπει να παιρνει 8-10 επιβάτες για να επιβιώνει οικονομικά (μπορεί να χρειάζεται και περισσότερους,αλλά ας πάμε σε ένα λογικό μέγεθος). Αυτό βάζει ένα σημαντικό παράγοντα βάρους (σε περίπτωση προβλήματος) και φυσικά θέλει και το αντίστοιχο πλοίο επιφανείας και δύτες για να το ανελκύσουν σε περίπτωση προβλήματος. Τώρα για τα 30 μέτρα που προβλέπει ο νόμος δεν μπορώ να πώ τίποτα περα από το ότι ακούγεται ώραίο και στρογγυλό νούμερο :crazy: |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ο ΓΚΛ 35 στην ουσία κατασκευάστηκε για να «καλύψει» το πλαίσιο λειτουργίας του τουριστικού υποβρυχίου που δραστηριοποιήθηκε στην Σαντορίνη.
Ήταν ας πούμε κανονισμός επί μέτρο σαν τις στολές ένα πράγμα. Στην πράξη έχουμε 3 κατηγορίες υποβρυχίων : 1) Τουριστικά υποβρύχια (σαν αυτό που υπήρχε στην Σαντορίνη) με βασικό χαρακτηριστικό το μικρό επιχειρησιακό βάθος και την μεγάλη χωρητικότητα ανθρώπων. Σε αυτή την κατηγορία τα πλοία είναι αυτόνομα ξεκινούν και επιστρέφουν στην επιφάνεια δεν υπάρχει μέριμνα και υποστήριξη ανέλκυσης καθέλκυσης από πλοίο υποστήριξης. 2) Τα υποβρύχια για ερευνητικούς / επαγγελματικούς σκοπούς που καταδύονται βαθύτερα με 2-4 επιβάτες.(βλέπε ΘΕΤΙΣ & Remora Comex) υποβρύχια αυτού του τύπου έχουν την ανάγκη υποστήριξης από πλοίο επιφανείας καθέλκυσης και ανέλκυσης σε κάθε κατάδυση, περιορισμούς και δυσκολίες στην περισυλλογή και στις καιρικές συνθήκες. 3) Tα βαθυσκάφη πλοία ειδικά σχεδιασμένα για πολύ μεγάλα βάθη +6000 μέτρα κλπ Όλα τα υποβρύχια παρακολουθούνται από πολύ αυστηρές διαδικασίες που καθορίζονται από τον κατασκευαστή, εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, νηογνώμονα, και νομικό πλαίσιο κάθε χώρας που δραστηριοποιείτε. Το ελάχιστο που πρέπει να διαθέτουν εκτός του επιχειρησιακού χρόνου είναι + 72 ώρες υποστήριξης ζωής (νερό ξηρά τροφή, επικοινωνίες και ανακύκλωση ατμόσφαιρας (νατρασβεστο και οξυγόνο με κατάλληλη κυκλοφορία). Στα περισσότερα υπάρχει και σύστημα κλιματισμού και απορρόφησης της υγρασίας. Στα ακρυλικά τοιχώματα δε μεγάλο πρόβλημα είναι η αύξηση της θεοκρασίας ενώ αντίθετα στα μεταλλικά το κρύο, η υγρασία και στις δυο περιπτώσεις είναι ένα σταθερό πρόβλημα που συχνά αντιμετωπίζετε σε μικρά υποβρύχια με την κυκλοφορία του αέρα μέσα από silica gel. Έχουμε ξεφύγει από το αρχικό θέμα ίσως πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο διαχωρισμού με νέο θέμα υποβρύχια πλοία κλπ. Είναι ένα θέμα «ΒΕΝ ΧΟΥΡ» θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες διότι επί 5,5 χρόνια είχα την τύχη να είμαι και κυβερνήτης του υποβρυχίου / «βαθυσκαφούς» ΘΕΤΙΣ. Φαντάζομαι και ο καλός συνάδελφος ο Κώστας Κατσαρός θα μπορούσε να σας πει επίσης πολλά για το θέμα. :thumbup: Ένα όμως είναι σίγουρο ότι χρήση τέτοιων εργαλείων στην Ελλάδα με την νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει είναι εξαιρετικά δύσκολη. Για την ασφαλιστική κάλυψη ξέχασα να σας αναφέρω ότι το κόστος κατά το έτος 2000 ήταν 16.000.000 δρχ. (δυο ατόμων) ετησίως .... :crazy: Υπάρχουν επίσης και τα "πολεμικά" και "λούξ" * - ειδική κατηγορία που είναι συνδιασμός πλοίου επιφανείας / θαλαμηγού και υποβρυχίου καθώς και τα υποβρυχία απο τα οποία υπάρχει η δυνατότητα υποστηρίξης καταδυσέων κορεσμού (βλέπε saga)... παραθέτω μερικά link... Manned Submersibles INTRODUCTION http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s1.htm DESIGN, FABRICATION, AND OPERATING ACTIVITIES http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s2.htm SUMMARY AND CONCLUSIONS http://www.wtec.org/loyola/subsea/c4_s3.htm * Πρόκειται για υπερπολυτελή υποβρύχια που προσφέρουν όλες τις ανέσεις ενός σύγχρονου yacht και κάτι παραπάνω.. http://www.ussubs.com/submarines/luxury.php3 Articles - Resources http://www.ussubs.com/resources/articles.php3 http://en.wikipedia.org/wiki/Submersible |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Αναρωτιέμαι συνεπώς, για άλλη μια φορά, πως οι επιτελείς της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. προβαίνουν σε τέτοιες ανακοινώσεις (σε διεθνή μάλιστα media όπως το BBC) περί επικείμενης απόκτησης και δρομολόγησης τουριστικού υποβρυχίου +120 μέτρων επιχειρησιακής δυνατότητας, χωρίς καν να έχουν λάβει υπ΄όψη το γράμμα του "επί μέτρου" νόμου και όλων των άλλων οικονομοτεχνικών παραμέτρων, που ορισμένες μόνο απο αυτές φωτίστηκαν σε αυτό το ενδιαφέρον thread. :banghead: Θα άξιζε τον κόπο να ακούγαμε την επίσημη άποψη/θέση της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. (θα προσπαθήσω να την "εκμαιεύσω"...). |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Στην Ελλαδα (και αλλου) οταν δεν προσαρμοζονται τα επιχειρηματικα σχεδια στους νόμους γινεται το αντιστροφο ;)
|
Αποστολή στο Βρεταννικό
Νομιζω οτι ειναι μαλλον δυσκολο να στηθει μια τετοια επιχειρηση. Εχει ενδιαφερον να ριξει κανεις μια ματιά σ αυτο το αρθρο http://www.ussubs.com/submarines/touristsubs.pdf.
Χρειαζεται πολλα χρηματα , πολυ προσωπικο, πολυ know how, υποδομες συντηρησης, και πολλες μερες το χρονο λειτουργιας. Δηλαδη πολλες μπουνατσες. Απαξ και το σκαφος επιφανειας πρεπει πραγματι να βρισκεται πανω απ το υποβρυχιο, τα πραγματα γινονται πολυ δυσκολα. Απλα, απο 20 Ιουλιου ως το τελος Αυγουστου, με τον καιρο της περιοχης, δυσκολο να μπορεσει κανεις να κανει πανω απο 10 μερες expedition. (Στατιστικα) Αν για παραδειγμα αναφερθει κανεις στο περασμενο καλοκαιρι, το πολυ να καταφερναν να ξεκινησουν 4-5 μερες ( Απο μεσα Ιουλιου ως τελος Αυγουστου) |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ένα στοίχημα της όλης επιχείρησης είναι να δουλέψει όλον τον χρόνο, με δύο μήνες δεν μπορείς να "θρέψεις τους 10"
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Νεοκλή νομίζω ότι πρέπει να το έχουν ψάξει μια και η εταιρεία προγραμματίζει κατασκευή 5άστερου ξενοδοχείου με μουσείο και συνεδριακό κέντρο. Οπότε αν τα έχουν υπολογίσει σωστά οι πελάτες θα είναι έτοιμοι και αρκετοί για να καλύψουν τα έξοδα όλο τον χρόνο (με δεδομένο ότι ο καιρός δεν θα τους τα χαλάει)
Τώρα για πλοίο υποστήριξης (που πολύ σωστά έγραψε ο Κώστας ότι κοστίζει πολύ) κάτι θα κάνουν (υπάρχουν πολλά OSV/ρυμουλκά που κάθονται πολύ καιρό και όλο και κάποιο θα βρίσκεται κάθε φορά με λογικό κόστος για αυτούς) Το πρόβλημα για μένα είναι το μέγεθος του υποβρυχίου. Δεν βγαίνει με 2 πελάτες και $500 η βουτιά (εκτός αν κάνει 20-30 βουτιές ημερησίως :crazy: ή αν το πλοίο επιφανείας είναι απλά εκεί για το όνομα). Οι ημερήσιες τιμές που χτυπάνε τα OSV είναι αρκετές χιλιάδες $ (20-30Κ για κάποιο πλοίο που τουλάχιστον θα μπορεί να φορτώνει πάνω του το υποβρύχιο, εκτός αν πάμε σε λύση ρυμουλκού/πλατφόρμας και ρίξουμε το κόστος) Και αυτά είναι μόνο η αρχή. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα προχωρήσουν σε κάποιο τέτοιο μέτρο. Απλά ψάχνονται για το πως θα βγάλουν κέρδη από την επένδυσή τους και ίσως στο τέλος να μείνουν όλα στα χαρτιά (και ο καημενος ο Βρεττανικός στην ησυχία του) |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Σιγουρα υπαρχουν δυσκολιες και εμποδια για να υλοποιηθει κατι τετοιο . Βλεπω ομως σε αλλες χωρες να υλοποιουνται σχεδια αρκετα πιο τολμηρα . Μια σκεψη ειναι , να μενουν χρηματα και γενικοτερα οφελος στον τοπο μας απο αυτο .
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
την ευκαιρια να δουν απο κοντα το πιο καλοσυντηρημενο ναυαγιο του κοσμου, θα εχουν απο την επομενη χρονια οι τουριστες στη χωρα μας. ο λογος για το αδερφακι του <<τιτανικου>>, που βυθιστηκε κατα τη διαρκεια του α παγκοσμιου πολεμου και βρισκεται σε βαθος 120 μετρων ανοικτα της κεας. οπως εξηγησε ο παναγιωτης μπουρας, ο υπευθυνος της εταιριας Britannic S.A που εχει τα δικαιωματα του ναυαγιου, οι τουριστες θα επιβιβαζoνται σε ειδικο υποβρυχιο και θα επισκεπτονται το πλοιο, μηκους 275 μετρων που βυθιστηκε στις 21 νοεmβριου 1916. το <<britannic>> αποτελεσε στοχο γερμανικης ναρκης η οποια προκαλεσε την εκρηξη ευφλεκτου υλικου που υπηρχε στο καταστρωμα του. το ναυαγιο διηρκησε 55 λεπτα κι εγινε αιτια να χασουν τη ζωη τους 30 ατομα. οσοι επιθυμουν να το επισκεφτουν θα καταβαλουν 300 ευρω, ενα ποσο οχι υπερβολικο, οπως σημειωσε ο κ. μπουρας, δεδομενου οτι η κατασκευη του υποβρυχιου στοιχισε 420.000 ευρω και το λειτουργικο του κοστος, ειναι πολυ υψηλο. το υποβρυχιο θα πραγματοποιει τεσσερις επισκεψεις την ημερα, οκτω μηνες το χρονο και σε καθε επισκεψη θα μπορει να μεταφερει τρια ατομα περα απο τον κυβερνητη. αξιζει να σημειωθει ο,τι το εν λογω προτζεκτ χρηματοδοτηθηκε απο ιδιωτες επενδυτες.- πηγη-εφημ. espresso 24/10/08
http://forum.nautilia.gr/showthread.php?p=129663 |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Και ζησαν αυτοι καλά και εμείς καλύτερα........
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Shipwreck to escape sibling's shadow
![]() Forgotten by many and unheard of by most. Yet the sister-ship of Titanic is starting to escape from the shadow of the world's iconic shipwreck. HMHS Britannic was completed at Belfast's Harland and Wolff shipyard two years after Titanic was lost in 1912. But she in turn went to the bottom, the victim of enemy action in the First World War. BBC News correspondent, Mike McKimm, joined a Greek scientific expedition and dived to the Britannic to bring back dramatic footage of one of the world's biggest wrecks. And the expedition also set out to find the answer to what sank her. Was it a torpedo or a mine? The Britannic she was bigger, better and safer than her ill-fated Titanic sister. But before she could carry a single fare-paying passenger across the Atlantic she was commandeered as a hospital ship. And so, in her white livery with huge red crosses, His Majesty's Hospital Ship Britannic plied to and forth from Southampton to the eastern Mediterranean, bringing home thousands of wounded service men. ![]() Just after breakfast, on 21st November, 1916, off Greece, there was an explosion near her bow and within 55 minutes the ship had sunk. Thirty lives were lost when two lifeboats were smashed by a still-rotating propeller. It was wartime and the loss of the ship was soon forgotten - until Frenchman Jacques Cousteau found her in 1975. She lay just over two miles off the island of Kea in just over 100 metres of water. Using a mini sub belonging to the Hellenic Centre for Marine Research, Mike McKimm was able to dive and film much of the ship for a BBC documentary. The pictures will also form part of a special website which already offers considerable underwater footage of the Titanic, also filmed by Mike. "The Britannic is an important ship for historians," said Mike. "It's one way to understand the technical changes made to large ships after Titanic. It's also the only easily accessed example of the giant Edwardian leviathans that were being built at the time. "We were able to film the three huge propellers on the ship and understand the sheer scale of these things. On Titanic they are all but inaccessible and are in a very dangerous part of the wreck. But on Britannic they are very visible." ![]() Britannic lies on her starboard side, the side which took the impact of the explosion. So it's impossible to discover if it was a mine or torpedo from this evidence. At the time eyewitnesses claimed they saw two torpedo tracks heading towards the ship. But after the war, the log of the German U boat, U 73 was examined and revealed that she had laid 12 mines in the Kea Channel, just two miles from where the Britannic lies. Mike's documentary shows the seabed at the location where the mines were supposed to be and reveals what they found there. Unlike her famous sister, Britannic made few headlines. Sadly, the 30 deaths were negligible compared to the huge death toll of the First World War. She has just been forgotten. But modern technology and the renewed interest in Titanic and Belfast shipbuilding has also renewed interest in the Britannic. Built with a double skin, taller internal bulkheads to prevent flooding and lots more lifeboats than Titanic, Britannic should have remained afloat and been a lot safer. But in fact she sank three times quicker than Titanic. The probable reason is that special watertight doors were left open in the panic to abandon her. Finding out more about the ship and what led to her downfall has become the passion of her owner, Simon Mills. He bought the wreck in 1996 and has set about protecting her while still allowing divers access to the ship. ![]() "My interest was more the historical conservation" explained Simon. "Diving has become a part of it. I have to work with divers to get what I require as much as they have to work with me to get what they require. "I bought the ship for marine conservation. It's also the conserving of the artefacts. We want to create some sort of unique attraction around the world. It will combine science, history archaeology. "I want to see Britannic conserved for future generations and if I can start the process rolling, that's brilliant." Plans are already well advanced to start regular submarine visits to the ship for tourists. And for many, it is as close as they will ever get to one of the Titanic family. It takes just 10 minutes to reach Britannic by mini-sub. "That's much quicker than the two and a half hours required to dive to Titanic", said Mike who has made both dives. "After being lost for more than half a century, the Britannic could soon be the biggest must-see attraction :)in the Mediterranean. It's a very spectacular wreck and a very special one." Already Greek biologists are fascinated by the wreck. It has become a 'living' artificial reef in what is a very empty part of the Aegean Sea. Taken over by a wide variety of marine life, its turning into a natural laboratory for scientists who want to learn more about how such reefs might benefit the marine biodiversity of the seabed. "In the Shadow of Titanic" can be seen on BBC One Northern Ireland, Sunday 23 November at 1625 GMT. :thumbup: Πηγή: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/n...nd/7740685.stm |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Ενδιαφέρον το ρεπορτάζ από το BBC News που παρέθεσε η Zin :thumbup:
Επίσης πολύ ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε το ντοκυμαντέρ "In the Shadow of Titanic" το οποίο θα προβληθεί αύριο 23/11 απο το BBC One Northern Ireland. Όσο αφορά αυτό που σας είχα υποσχεθεί, ότι... Παράθεση:
Οι ακόλουθες ερωτήσεις μας, καθ' όλα εύλογες και αντικειμενικές, τον τσίτωσαν ανεξήγητα :banghead: Παράθεση:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Σιγλα μην δεν τον τσίτωναν... αλλά δυστυχώς τσαπατσουληδες ηλίθιοι ερασιτέχνες υπάρχουν σε κάθε χώρα... there is a sucker born every minute! |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
http://www.lotusespritworld.com/EOtherstuff/Submarine.html :):):) |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
:2drunk::2drunk::2drunk::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
![]() http://news.cnet.com/8301-13639_3-10062038-42.html Και αεροπλανουποβρυχίο "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ – ΝΑΥΑΓΙΟ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" (πτήση 007), σύντομα και ΛΟΝΔΙΝΟ... Παράθεση:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
πιάσε 2 :crazy:
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Μια αμιγώς ελληνική προσπάθεια ντοκιμαντέρ χωρίς σπόνσορες... :thumbup:
Το παρακάτω ντοκιμαντέρ έγινε το 2000, από τον Γιώργο Αυγερόπουλο. :thumbup: part 1 http://www.youtube.com/watch?v=Viyo55lNE_0 part 2 http://www.youtube.com/watch?v=MiPAaTUYRS4&feature=related part 3 http://www.youtube.com/watch?v=l-5XKJKZ-FM part 4 http://www.youtube.com/watch?v=KoYAzlq6Oew part 5 http://www.youtube.com/watch?v=G3GZjuWvtDc |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
|
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Τα είδα και τα 5. Πολύ καλή η δουλεία αν και 8 ετών. "Όλα τα λεφτά" οι αφηγήσεις της Stella McBride προς τον Κουστώ καθώς και η σύντομη σκηνή με άλλους επιζώντες του ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΥ. :thumbup: Σχετικά με το ερώτημα "τορπίλη ή νάρκη", υπάρχουν πλέον ευρήματα (sonar images του Bill Smith/2005) από τα αγκυροβόλια ναρκών που είχε τοποθετήσει στην περιοχή το Γερμανικό U-73. Η ζυγαριά κλείνει υπέρ της νάρκης (αυτή είναι και η θέση πλέον του Simon Mills). ![]() Chart from U73's log showing the mine barrier laid just off the port of St. Nicolo on October 28, 1916. The actual location of the wreck is not far from this barrier (Titanic Historical Society Archives) Πηγή: http://www.hospitalshipbritannic.com Αντίστοιχα κλείνει και η ζυγαριά περί νάρκης από την δική μας την ομάδα του Kea Dive Expedition όσο αφορά τη βύθιση του SS Burdigala, μόλις 7 ημέρες πρίν το ναυάγιο του ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΥ απο το ίδιο ναρκοπέδιο του U-73. Σημ. η θέση του Γαλλικού ναυαγίου είναι ακόμα πιό κοντά στο στίγμα του ναρκοπεδιού. Ανεξήγητο παραμένει το θέμα των λαμαρινών τεράστιου ρήγματος της πλώρης του ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΥ, "με στρέψη από μέσα προς τα έξω". Ως προς αυτό Κώστα έχεις εσύ κάποια απάντηση ή επεξηγηματική θεωρία? Επίσης προφητική φαντάζει η άποψη του Dr. Robert Ballard για τη δυνατότητα που (ήδη σήμερα υπάρχει) και θα επιτρέπει η τεχνολογία να απολαμβάνουμε σε πραγματικό χρόνο μέσω συστοιχίας καμερών και διαδικτύου ζωντανές εικόνες του ναυαγίου από το σπίτι μας. :crazy: Μήπως αυτή η δυνατότητα υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την πρόθεση της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ ΑΕ να δρομολογήσει τουριστικό μίνι-υποβρύχιο? |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
Παράθεση:
Είναι από το ντοκιμαντέρ του ΚΟΥΣΤΩ (όταν έρθεις από Λαύριο πέρνα μια βόλτα σου έχω ένα δωράκι). Παράθεση:
Το ναρκοπέδιο βρίσκεται σε σημείο με αμμώδη βυθό, δηλαδή βυθό που καλάρουν οι ανεμότρατες, τα αγκυροβόλια νάρκης έχουν κάνει βόλτες εδώ και πολλά χρόνια. Ότι εμποδίζει η κάνει ζημιά στην καλάδα το απομακρύνουν… άρα δεν νομίζω ότι θα ανακαλύψουν εξ’ άλλου δοκίμασε και ο Ballard με το NR1 χωρίς επιτυχία το 1995. Δεν το βρήκε με το πυρινοκίνητο υποβρύχιο με τα υπερσύγχρονα ηχοβολιστικά τώρα θα το βρουν οι δύτες ? … Παράθεση:
Έχω μια θεωρία όμως δεν είμαι έτοιμος να την τεκμηριώσω χτύπημα τις νάρκης έχω όμως την εντύπωση ότι είναι από δεξιά. Βύρωνα αποκλείετε το ενδεχόμενο το μεγάλο ρήγμα αριστερά να είναι αποτέλεσμα τις επικάθισης του πλοίου στο βυθό ? Γνωρίζεις τα αποτελέσματα από τις ακτινογραφίες κοβαλτίου του Dr. RobertBallard στο μεγάλο ρήγμα αριστερά ? Παράθεση:
Έχω μια συνέντευξη του Dr. Robert Ballard για αυτό το θέμα. |
Απάντηση: Αποστολή στο Βρεταννικό
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 01:22. |
Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.