Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'

Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' (http://www.scubadive.gr/forum/index.php)
-   Καταδυτικά Νέα (http://www.scubadive.gr/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Εγγύηση προϊόντων από Internet (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=2978)

neokles 09-09-08 16:22

Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Είναι μέρες τώρα που θέλω να θίξω το θέμα αλλά πάντα ξεχνάω τα ονόματα. Σήμερα δεν άντεξα και είπα να το γράψω χωρίς ονόματα για να αναγκαστώ να το θυμηθώ.

Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά στο τελευταίο Greek diver υπάρχει καταχώρηση γνωστής αντιπροσωπείας που γνωστοποιεί στο «αγοραστικό κοινό» ότι δεν θα αναγνωρίζει την εγγύηση προϊόντων που δεν έχουν αγοραστεί στην Ελλάδα ή έχουν αγοραστεί σε κάποιο Internet κατάστημα. Οι μόνες εξαιρέσεις είναι συγκεκριμένα ελληνικά Internet καταδυτικά καταστήματα τα οποία και κατονομάζει

Την έχετε δει; Ποια είναι η γνώμη σας; Δεν είναι παράνομο αυτό;

billy 09-09-08 17:06

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?

Έαν ένα προιόν έχει Πανευρωπαική εγγύηση τότε και μόνο η εγγύηση του ισχύει και στην Ελλάδα....

Βέβαια υπάρχει πάντοτε η περίπτωση Intersys - Canon :)

Εναλακτικά θα πρέπει να το στείλεις στο κατάστημα που το αγόρασες ακόμα και έαν είναι στο εξωτερικό....

neokles 09-09-08 17:35

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο billy (Μήνυμα 17863)
Μια και δεν διαβάζω το Greek Diver δεν στέλνεις ένα email στην μαμά εταιρία της οποίας εμπορεύεται τα προιόντα η γνωστή αντιπροσωπεία να την ρωτήσεις ?

Αυτό ακριβώς σκέφτομαι να κάνω

Απο την άλλη θα ήθελα να δω τον κύριο αυτόν καθώς και τους άλλους που μαμουνιάζουνε επειδή αγοράζουμε απέξω (και δεν υπατασόμαστε στις ώρες ώρες εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις τους) αν πάνε να ζήσουν ποτέ στο εξωτερικό και τους πούνε τα ίδια πως θα τους φανούν!

seafarer 09-09-08 18:32

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....

neokles 10-09-08 00:08

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο seafarer (Μήνυμα 17865)
Νεοκλη γιατι δεν λεμε το ονομα της εταιριας?
Ονομαστικα ολα και να ανοιξει μια συζητηση για τον ρολο των αντιπροσωπων στη χωρα μας και τις παροχες τους.....


γιατί πολύ απλά δεν είχα το περιοδικό στο γραφείο

Παράθεση:

Ανακοίνωση απο την Αποστολίδης και Σία ΑΒΒΕΕ

Η εταιρία Ε. Αποστολίδης & Σία ABBEE επίσημη αντιπροσωπία των καταδυτικών οικων Cressi, Roballen και Best Divers, σας ενημερώνει ότι τα προϊόντα των άνωθι οίκων καλύπτονται από εγγύηση ορθής λειτουργίας και τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση, μόνο και μόνο όταν αυτά αγορασθούν από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων. Σε διαφορετική περίπτωση τα προϊόντα δεν θα συνοδεύονται από τα αναφερθέντα εχέγγυα, ενώ θα αμφισβητηθεί και η πιστότητά τους.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που ανήκουν στο εν λόγω δίκτυο είναι:
diveshop.gr
e.dive.gr
xtremesports.gr
atlantis
diving.gr
mesogiadivingcenter.gr
aegeanscuba.gr
kalaitzis.gr

Για τα κατά τόπους σημεία πώλησης μπορείτε να πληροφορηθείτε στα τηλ
210-3411989-90
apostolidis@cressi-sub.gr
Είναι αντιγραφή από την σελίδα 16 του περιοδικού Greeκ Diver Αύγουστος Σεπτεμβριος 2008

seafarer 10-09-08 09:20

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Καλο αυτο.
Δηλαδη αν αγορασω απο εναν επισημο αντιπροσωπο στο εξωτερικο η εδω Gressi δεν θα μου το αναγνωρισει?
Καταρχην αυτο δεν μπορει να το κανει γιατι ειναι παρανομο. Αυτες ειναι εμπορικες συμφωνιες (απο οσο ξερω) και δεσμευσεις που υπογραφει η καθε εταιρια οταν ξεκιναει την συνεργασια της.

Παρεπιπτοντως... εχετε δει ξενους καταλογους καταδυτικων προιοντων?
Θα ανακαλυψετε οτι οι Ελληνες αντιπροσωποι ειναι εξαφανισμενοι!
Θελω να πω οτι δεν βρισκω πουθενα πανω στον καταλογο την χωρα μας.
Γιατι συμβαινει αυτο?
Μπορει καποιος να το εξηγησει?
Θα ηθελα καποιος (που γνωριζει) να ανοιξει το θεμα αντιπροσωπος / αποκλειστικος / dealer / partner / κ.ο.κ.

geogeo 10-09-08 09:28

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Σχετικά με την εγγύηση προϊοντων, που αγοράζονται απ' το Internet.
Αγόρασα αυτές τις ημέρες ένα φανάρι από το dolphinscuba.com, μέσω ebay.
Χαζεύοντας το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, έπεσα πάνω σε προιόντα τα οποία δεν έχουν τιμή αλλά την ένδειξη "in store only". Ακολουθόντας το link, βρήκα αυτό, που είναι σχετικό με την κουβέντα που γίνεται...

hal 10-09-08 09:29

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Δεν υπαρχει κοινοτικη οδηγια που καθιστα αυτη την ανακοινωση παρανομη?
Ενα τηλεφωνο στο υπουργειο εμποριου θα ξεκαθαρισει το τοπιο μαλλον...

ppetross21 10-09-08 10:35

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο hal (Μήνυμα 17882)
Ενα τηλεφωνο στο υπουργειο εμποριου θα ξεκαθαρισει το τοπιο μαλλον...

Συμφωνώ.
Να γίνει ερώτηση στη Γενικη Γραμματεία Καταναλωτή , info@efpolis.gr ή στο http://www.efpolis.gr/content/contact.asp ή στο τηλ 1520
και να σταλεί η ανακοίνωση της Cressi Ελλάδος.

http://www.efpolis.gr/

GEOALEX 10-09-08 11:29

Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet
 
Μετα απο μια γρηγορη ματια στο επισιμο site της CRESSISUB, απορω γιατι δεν αναφερεται πουθενα το ονομα της Ελλαδιτσας!!!!!!!!!!!!!!:confused::confu sed:


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:25.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.