Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'

Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' (http://www.scubadive.gr/forum/index.php)
-   Μικρές Αγγελίες (http://www.scubadive.gr/forum/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Scubapro MK17/A700 Black Teck (http://www.scubadive.gr/forum/showthread.php?t=5621)

Deep Rhodos 04-04-12 16:17

Scubapro MK17/A700 Black Teck
 
Καλησπέρα. Πουλάω έναν Ρυθμιστή Scubapro MK17/A700 όχι ο χρωμιωμένος αλλά ο σκούρος, με κονσόλα 3ών οργάνων Suunto και χταπόδι R295.


Uploaded with ImageShack.us
Όποιος ενδιαφέρεται άς μου κάνει μιά λογική προσφορά + έξοδα αποστολής και είναι δικός του.
Ανταλλαγή με κάτι που θα μου είναι πιό χρήσιμο (φυσικά ανάλογης αξίας) δεκτή.

pavlosathens2004 13-06-12 17:58

Απάντηση: Scubapro MK17/A700 Black Teck
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Deep Rhodos (Μήνυμα 54446)
Καλησπέρα. Πουλάω έναν Ρυθμιστή Scubapro MK17/A700 όχι ο χρωμιωμένος αλλά ο σκούρος, με κονσόλα 3ών οργάνων Suunto και χταπόδι R295.


Uploaded with ImageShack.us
Όποιος ενδιαφέρεται άς μου κάνει μιά λογική προσφορά + έξοδα αποστολής και είναι δικός του.
Ανταλλαγή με κάτι που θα μου είναι πιό χρήσιμο (φυσικά ανάλογης αξίας) δεκτή.

καλησπέρα ειναι ακόμα διαθέσιμο ?

niaggeli 13-08-12 15:49

Απάντηση: Scubapro MK17/A700 Black Teck
 
Καλησπέρα ποσο τα δίνεις?

Deep Rhodos 13-08-12 20:51

Απάντηση: Scubapro MK17/A700 Black Teck
 
Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο niaggeli (Μήνυμα 56204)
Καλησπέρα ποσο τα δίνεις?

Καλησπέρα. Περιμένω να τα πάρει ένας μαθητής μου. Αν δέν τα πάρει θα σε ειδοποιησω.

akunel 20-08-12 07:11

Απάντηση: Scubapro MK17/A700 Black Teck
 
Καλημέρα είναι ακόμα διαθέσιμο?


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 17:20.

Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.