Θέμα
:
Η απαρχή των Καταδυτικών Οργανισμών...
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
#
3
12-03-08, 07:21
Σώτος Χριστοδούλου
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 630
Απάντηση: Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ...
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
seafarer
Θα ητανε αρκετα ενδιαφερον να μαθουμε πως ξεκινησε η δημιουργια των πρωτων συλλογων που μετεξελιχθηκαν στους καταδυτικους οργανισμους.
Ετσι μετεφρασα και σας παρουσιαζω ενα μικρο κομματι απο την ιστορια της καταδυσης.
Ελπιζω να το βρειτε ενδιαφερον.
Εγω το διασκεδασα και μονο που το εγραψα στα Ελληνικα.
Σώτος Χριστοδούλου
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αποστολή προσωπικού μηνύματος στον/στην: Σώτος Χριστοδούλου
Αναζήτηση μηνυμάτων απο τον/την Σώτος Χριστοδούλου