Ενα απο τα πολλα και επικινδυνα τελος παντων περιστατικα που εχει να αντιμετωπισει ο Τεχνικος αυτοδυτης, ως γνωστον, ειναι και εκεινο της Τοξικοτητας του Ο2.
Σε επιπεδο διαδικασιων διασωσης ''χτυπημενου'' απο τοξικοτητα δυτη, φιγουραρουν δυο (ισως και παραπανω...

) ειδη/ κατηγοριες.
1. Ο διασωστης εκτελει την ανελκυση του θυματος απο το πλαι και δεξια αυτου και εχοντας το σε ''κατακορυφη'' θεση.
2. Ο διασωστης εκτελει την ανελκυση του θυματος εχοντας το σε οριζοντια θεση και κατω απο αυτον.
οπως φαινεται
ΕΔΩ.
Αληθεια σε ποια περιπτωση θα πρεπει να επιλεγεται η μια διαδικασια εναντι της αλλης? Ποσο ευκολα μπορει να ειναι εφαρμοσιμη η δευτερη διαδικασια στην ανοιχτη θαλασσα? 