Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 17-03-08, 23:01
Το avatar του χρήστη hal
hal hal is offline
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Μηνύματα: 117
Απάντηση: Βρέθηκαν τα ναυάγια του „Kormoran“ και του „HMAS Sydney“

Πολυ ενδιαφερον θεμα! Στο αγγλικο diver αυτου του μηνα υπαρχει ένα εξαιρετικο άρθρο για το HSK Komet,ένα ιδιας κλασης σκαφος που χαθηκε το 1942 στα στα ανοιχτα των γαλλικων ακτων(το μοναδικο του τυπου προσβασιμο σε δυτες). Τα ναυαγια αυτα εχουν ιδιαιτερη ιστορικη σημασια γιατι μας θυμιζουν την απεπισμενες προσπαθειες του γερμανικου ναυτικου να αποκοψει την ροη εφοδιων των συμμαχων αλλα και την ανυπαρκτη επιτυχια που ειχαν αυτες απο τα μεσα του πολεμου και μετα οταν η πολεμικη μηχανη των συμμαχων ειχε φτασει σε πληρη ισχυ.
Απάντηση με παράθεση