Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer
Φοιβο, δεν βρισκω λαθος στην διαδικασια οπως την περιγραφεις
|
Θα διαφωνήσω... πόσα χέρια έχει ο Φοίβος? Ένα κρατάει το DSMB, ένα το inflator, και το τρίτο το καρούλι? Επειδή λοιπόν έχει 2 χέρια, κινδυνεύει να μπλεχτεί....
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer
Θα ελεγα ομως οτι συνηθιζεται να φουσκωνεις το DSMB με το χταποδι.
Ειναι πιο αμεσος και ακαριαιος τροπος.
|
....για ακατάσχετο free flow, βεβαίως ΝΑΙ!!
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer
Τωρα οσον αφορα την διατηρηση πλευστοτητας δανειζοντας αερα απο το BCD στο DSMB θα ελεγα οτι φτανοντας να φουσκωσεις ενα DSMB σιγουρα θα εχεις την απαιτουμενη πλευστοτητα.
|
... αδιεάζοντας αέρα από το BCD, μάλλον δεν σε βοηθά να διατηρήσεις την πλευστότητα σου...
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer
αφου η βασικη του λειτουργια θα πρεπει να περιοριζεται στην ειδοποιηση αμεσης αναγκης στην επιφανεια χωρις την δυνατοτητα αναδυσης.
|
Πρώτη φορά το ακούω αυτό... Η βασική λειτουργία του DSMB είναι να μαρκάρει τη θέση του δύτη: Eδώ είμαι, είμαι καλά, μην περάσεις με την εξωλέμβια από πάνω μου...
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο seafarer
Αλλα (υπαρχει ενα αλλα) συμφωνα με τα τελευταια προτυπα της CMAS ειδικα για τα DSMB που αποδεχτηκαν ολοι οι οργανισμοι εχουμε:
Κοκκινο χρωμα DSMB = Ολα Ο.Κ. - Ειμαι εδω.
Κιτρινο χρωμα DSMB = Χρειαζομαι βοηθεια - θα μεινω απο αερα.
Κοκκινο χρωμα πρωτα και μετα βγαλσιμο Κιτρινου χρωματος = χρειαζομαι βοηθεια επειγοντως - εχω μεινει ή μενω απο αερα.
|
Η χρήση κόκκινου και κίτρινου μαζί δεν έχει γίνει στανταρτ. Συμφωνήται από την ομάδα τι σημαίνει τι... Τα δύο κόκκινα τι σημαίνουν?
Αυτά τα ολίγα αγαπητέ Seafarer, και μην με παραξηγήσεις..
