Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο dimitri
Νεκτάριε,
να κάνω μερικές ερωτήσεις?
Η PADI κάθε πότε ελέγχει? Υπάρχει ετήσιος ή περιστασιακός έλεγχος?
Το BV πάλι ελέγχει ετήσια ή ανα 2.5 χρόνια (υποθέτω ετήσια, αλλά δεν ξέρω τι ισχύει σε κλάδους εκτός ναυτιλίας).
Και η τελευταία ερώτηση. Είναι υποχρεωτικό να υπάρχει πιστοποίηση από BV ή άλλο οργανισμό (LR, DNV, ΕΛΟΤ, κλπ) ή όποιος θέλει το κάνει?
Στην δικία μας δουλειά η πιστοποίηση είναι υποχρεωτική και η μη συμόρφωση συνεπάγεται αφαίρεση του πιστοποιητικού πράγμα που ουσιαστικά σε κλείνει.
(μήπως θα πρέπει να πάμε σε καινούργιο θέμα "πιστοποίηση καταδυτικών κέντρων - σκέεις και απόψεις" ?)
|
Δημητρη απο την PADI ερχεται καθε χρονο η regional manager στο καταδυτικο κεντρο, το συστημα οξυγονου και φαρμακειου πρεπει να ειναι σε εμφανες σημειο του καταδυτικου κεντρου, επισης θα ερθει σιγουρα εαν γινει καταγγελια απο καποιον.
Η BV δινει αδεια για 2 χρονια, δεν γνωριζω αν κανει ξαφνικους ελεγχους ομως σιγουρα θα ελεγξει εαν γινει καταγγελια.
Για την εκδοση αδειας παροχεα οργανωμενης και καθοδηγουμενης καταδυσης, οπως επισης και ενοικιασης καταδυτικου εξοπλισμου πρεπει να εχεις πιστοποιητικο απο την BV ή αλλο αναγνωρισμενο φορεα πιστοποιησης ειδαλως δεν εκδιδεται αδεια απο το ΥΕΝ, κατεβασε το ΦΕΚ απο κατω.
ΦΕΚ 449 04/2006
Οπως ειπα και πριν ομως ολα ειναι πρωτα απο ολα θεμα ηθικης ευθυνης του παροχεα.
Και ο πελατης ομως, οπως απαιτει να κανει μια καλη βουτια ας ζητησει να ενημερωθει για θεματα ασφαλειας οπως το φαρμακειο, οξυγονο, διαδικασιες εκτακτου αναγκης.