Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 04-08-08, 12:50
GEOALEX GEOALEX is offline
 
Εγγραφή: 08-07-2008
Μηνύματα: 13
Απάντηση: Καταγγελία καταδυτικού κέντρου

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Panagiotis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ας υποθέσουμε πως πηγαίνετε σε κάποιο καταδυτικό κέντρο για να καταδυθείτε, και οι υπηρεσίες που σας παρέχουν είναι απο τραγικές έως επικίνδυνες (διαπιστώνετε πως δεν έχουν ας πούμε τον δεδομένο εξοπλισμό και μέσα για να πραγματοποιήσουν όπως πρέπει μια οργανωμένη κατάδυση)

ή ακόμα μπορεί καν να μην σας παρέχουν υπηρεσίες, προβάλλοντας δικαιολογίες που επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστούν ώς ηλίθιες.

ή ακόμα, αποδυκνείεται πως αυτο που σας υπόσχονταν ώς μοναδικό, υπέροχο κλπ κλπ, δεν είχε την παραμικρή σχέση με αυτό που βρήκατε στην πραγματικότητα, σε σημείο που να χαιδεύει το περιστατικό τις ευαίσθητες "χορδές" του νόμου περι ψευδούς διαφήμισης κλπ κλπ

Με ποιους τρόπους λοιπόν μπορούμε να αντιδράσουμε μπροστά σε κάτι τέτοιο, την ώρα ακριβώς που μας συμβαίνει, πέραν απο τις "αυθόρμητες αντανακλαστικές αντιδράσεις"??

Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να επέμβει και να τον ελέγξει αν χρειαστεί?
Η αποψη μου πανω σε αυτο το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα θα επρεπε να αρχισουν να βγαινουν στην φορα ολες αυτες οι ''κακομοιριες'' που συμβαινουν σε μερικα καταδυτικα κεντρα!!! Και ας ηρεμησουν λιγο και να αρχισουν να σε βλεπουν ως εναν ανθρωπο που πας να απολαυσεις κατι που σε ευχαριστει και σου αρεσει με ασφαλεια και οχι να σε βλεπoυν σαν ενα ακομα EURO.
Απάντηση με παράθεση