ΡΟΖΑ ΒΛΑΣΗ
Μεταξύ Σούνιο και νήσο Μακρόνησο, με στίγμα
Βόρειο 37.39.050
Ανατολικό 024.04.156
βρίσκετε με την αριστερή πλευρά σε βάθος -62 μέτρων και -52 το ελάχιστο. Είναι σε άριστη κατάσταση, αφού από όσο γνωρίζω δεν το βουτάει κανείς λόγο του σημείου που βρίσκετε παρά μόνο μερικοί ψαράδες το ψαρεύουν. Χαρακτηριστικό είναι η καμινάδα του με το γράμμα ¨Β¨ που βρίσκετε ακόμα επάνω στο πλοίο.
Εάν εξαιρέσετε τα υπόγεια ρεύματα που πιθανόν να συναντήσετε, είναι μια εύκολη βουτιά με πολύ καλή ορατότητα, αφού το ναυάγιο βρίσκετε σε αμμώδη βυθό και μπορεί κανείς να το διακρίνει από τα -35μ.
Οι καταδύσεις γίνονται με αέρα αλλά και με χρήση Trimix για περισσότερη παραμονή και ασφάλεια.
Τέλος, αξίζει ένα ευχαριστώ για την βοήθεια του εντοπισμού, τον Μάιο του 2008 και για την υποστήριξη στις πρώτες καταδύσεις, στον Γράφα Αντώνη, Μυλωνάκη Κώστα, Κοιβεράκη Ιλαρίων, Αιμιλία Τσοράπη και στον καπετάν Σταύρο Τσίκλο.
more info
http://www.photoship.co.uk/JAlbum%20Ships/Old%20Ships%20C/slides/Corflow-01.html
http://www.miramarshipindex.org.nz/ship/list
http://www.theabyss.gr/community/index.php?topic=4230
http://www.mariners-l.co.uk/EmpireK.html
A collier. Per 1 (Lowlander), 2 (Miramar). 273 ft. long. Speed of 9 1/2 knots. Built for Ministry of War Transport. Sold 1946 to William Cory Ltd. (or maybe William Cory & Son), of London, & renamed Corflow.
Sold 1959 to G. Vlassis & Co., of Greece, & became Rosa Vlassi. On Dec. 25, 1959, cargo shifted
while off the east coast of Attica, Greece. Vessel capsized & sank at 37.37N/24.02E
Φωτογραφία αδερφού πλοίου
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=4
Ρήγμα στο κάτω μέρος του πλοίου
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=0
Καμηνάδα του πλοίου
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=2
Το γράμμα "Β" στην καμηνάδα
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=3
Η άγκυρα
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displayimage.php?album=17769&pos=1