Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 11-09-08, 13:21
Το avatar του χρήστη Andreas Triantopoulos
Andreas Triantopoulos Andreas Triantopoulos is offline
 
Εγγραφή: 18-09-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 645
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι Business ειναι business, το client service ειναι ανεξαρτητο του μεγεθους και μικρες εταιριες μπορει να εχουν κερδοφοριες ζηλευτες απο κολοσσους....αν η cressi και καθε cressi "παιζει" με το μεγεθος της για να κανει καλυτερες για την ιδια συμφωνιες αυτο σιγουρα δεν αφορα κανεναν απο εμας τους καταναλωτες... σιγουρα αφορα μονο τον καθε αντιπροσωπο κ σιγουρα τον ποναει κ τον ποναει πολυ...

το να πληρωνει ο ντοπιος αντιπροσωπος την αντικατασταση ενος ελαττωματικου μου φαινεται μια πολυ κακη συμφωνια, αλλα και ετσι να ειναι γιατι μας το ανεφεραν αραγε??? για να λυπηθουμε?
Βασιζεται η επιχειρηματικοτητα στον οικτο και την συμπαθεια?

Το συμπερασμα που βγαζω προσωπικα ειναι οτι η συγκεκριμενη πληρωμενη καταχωρηση δημιουργησε περισσοτερα προβληματα παρα ελυσε και επιχειρειται τωρα να μαζευτουν τα αμαζευτα ....




Περαν τουτου....
για μενα τα πραγματα ειναι απλα...

η παγκοσμιοποιηση ειναι εδω...ειτε το θελουμε ειτε οχι...η κλειστη ελληνικη αγορα ειναι ενας αρχαιος ορος....

Ο ντοπιος αντιπροσωπος της Χ εταιριας εχει να αντιμετωπισει το γερμανικο ηλεκτρονικο καταστημα με τις τρελες πωλησεις και τις απιστευτες τιμες. Αυτο το e-καταστημα στο οποιο ξερει οτι τα προιοντα τα δινει ο δικος του προμηθευτης και αυτο ειναι που τον τρελαινει. Τον τρελαινει οτι η ιδια του η εταιρια τον γονατιζει γιατι πουλαει στο γερμανο τζαμπα και στον ιδιο φωτια.
Και ψαχνει να βρει χιλιους τροπους να αντιμετωπισει αυτη τη λαιλαπα αλλα δεν τα καταφερνει...
Και σκαρφιζεται κενα γραμματα περι μη εγγυησης , ακριβοτερου σερβις αν το προιον δεν εχει αγοραστει απο εμας και διαφορα αλλα κουλα (απο επιχειρηματικης αποψης) τα οποια μεσομακροπροθεσμα θα απομακρυνουν ακομα περισσοτερη πελατεια απο το μαγαζακι, οχι μονο το δικο του αλλα ολοκληρης της Χ εταιρειας.

Και οταν αυτος ο "αθεμιτος" (αλλα καθολα ΘΕΜΙΤΟΣ) ανταγωνισμος βρεθει εντος των ελληνικων τειχων , τοτε ειναι που η ψυχραιμια χανεται εντελως...και ξεκιναμε ανακοινωσεις στον τυπο οπου αποδεκτης των "απειλων" ειναι ο καταναλωτης, ο τελευταιος δηλαδη που φταιει για την ολη κατασταση...

Αλλα κυριοι επιχειρηματιες αυτος ειναι ο καπιταλισμος! Αυτοι ειναι οι οροι , κ οποιος θελει παιζει....


οταν ταξιδευω εχω προσβαση σε τιμες λιανικης που ο ελληνας εμπορος (δυστυχως για αυτον) τις εχει ως τιμες χονδρικης....

οταν λοιπον παω στον επισημο dealer της SUUNTO στις μαλδιβες και αγοραζω -40&50% σιγα μην αγορασω απο την ελλαδα...(σορυ φιλε αλλα ετσι ειναι!)

οταν ειμαι στο B&H στη Νεα Υορκη κ αγοραζω το Housing, τις μπαταριες, τα φωτα και την καμερα οσο μου πουλαει μονο το housing εδω ο αντιπροσωπος τι θα κανω?

και οταν και στις 2 περιπτωσεις εχω μια ωραια σφραγιδουλα για world wide εγγυηση (αφου τα συγκεκριμενα μαγαζια εχουν world wide πελατεια και δεν γινεται να πουλησουν διαφορετικα) , ακουω ολα αυτα περι απαγορευσεων και αποτροπων που συμβαινουν στο βαλκανικο χωριο του ελλαδισταν με πολυ χιουμορ...

Και αν στην προσπαθεια μου να εξυπηρετηθω ακουσω αηδιες του στυλ "δεν το εχεις παρει απο μενα η απο το επισημο πανελληνιο δικτυο", παιρνω ενα ωραιο τηλεφωνακι (οχι μεηλ, τηλεφωνο) στην μαμα εταιρια και πιστεψτε με θα την βρω την ακρη....
γιατι ξερω οτι οι εκει καπιταλιστες γνωριζουν ποσο σημαντικο ειναι (για τη διασφαλιση της σαμπανιας τους) το client satisfaction και κατι τετοιες φασεις ειναι οι αγαπημενες μου! (σε ευχαριστω δασκαλε που μου εμαθες να συνεννοουμαι με τους απανταχου managers! ξερεις εσυ!)

Αν τωρα ολη η φαση με τις ανακοινωσεις εχει γινει με αποδεκτη συγκεκριμενα προσωπα και πραγματα , ε τοτε εχω να πω οτι το μονο που πετυχαινει ειναι να κανει κακο...και οτι ο τελικος καταναλωτης δεν φταιει σε τιποτα

ΥΓ μεταξυ μας παντως δεν εχει παντα το διαδικτυο τις καλυτερες τιμες....το καινουριο μου μπουφανακι DAINESE στα -35% φτηνοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια , αγορασμενο στην ελλαδα αποδυκνειει οτι οι επισημες αντιρποσωπειες κατι κανουν λαθος και οτι κατι αλλαζει και στο Ελλαντα με τις ανεξαρτητες εισαγωγες ΓΝΗΣΙΩΝ προιοντων! ισως το λαθος να βρισκεται στο + 90 εως 130% περιθωριο κερδους που χρησιμοποιουν οι επισημοι.

ΥΓ 2 Η θεση μου ειναι ανεξαρτητη εταιριων και ισχυει για ολους οσους επιθυμουν να χαλιναγωγησουν με εκφοβισμους μια αγορα

ΥΓ3 και για οσους με ξερουν ειναι προφανες οτι δεν εξυπηρετω κανενα ιδιοτελες συμφερον και οτι δεν εχω κανενα απολυτως κωλυμα με την CRESSI της οποιας τα προιοντα μου φαινονται μια χαρα ετσι κι αλλιως!Ετσι κι αλλιως δεν ειναι αυτο το ζητουμενο!
Σωστόοοοος!
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit
Απάντηση με παράθεση