Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 11-09-08, 19:41
Το avatar του χρήστη neokles
neokles neokles is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Ν. Ψυχικό
Μηνύματα: 1.172
Απάντηση: Εγγύηση προϊόντων από Internet

Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον κο Αποστολίδη για τις απαντήσεις του και τον κο Σαρμά (γειά σου Κώστα) για το Link

Επιτρέψτε μου παρακαλώ να απευθύνω μια έκκληση στον κο Αποστολίδη

Το ύφος της ανακοινωσης σας δεν ταιριάζει σε μια εταιρία που δραστηριοποιείται στο εμπόριο από το 1970. Δίνει στον καταναλωτή λάθος -ενδεχομένως- εντύπωση ότι τα προϊόντα των εταιριών που αντιπροσωπεύετε δεν υποστηρίζονται επαρκώς εφόσον έχουν αγοραστεί από εκτός "δικτυου" κατάστημα.

Ασφαλώς και στην εποχή μας ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει καινούργια η μεταχειρισμένα γνήσια προϊόντα οποιασδήποτε εταιρίας και δικαιούται να έχει υποστήριξη απο τον αντιπρόσωπο, άλλωστε η αντιπροσώπευση της εταιρίας στην Ελλάδα είναι σημαντική όταν επιλέγουμε ένα προϊόν.

Δικαίωμα του καναλωτή είναι να επισκευάζει και να συντηρεί τον εξοπλισμό του σε οποιον τεχνικό εμπιστεύεται, όπως ακριβώς και στο παράδειγμα με το αυτοκίνητο που πολύ σωστά αναφέρατε.

Δεν επιτρέπεται να αγοράζω ένα προϊόν και ο εδώ αντιπρόσωπος να με αντιμετωπίζει σχεδόν σαν λαθρέμπορο, σαν κλεπταποδόχο. Για μένα εσείς είστε η Cressi. Όταν επιλέξω ένα προϊόν Cressi είμαι αυτομάτως πελάτης σας. Το προϊόν σας λοιπον θα το δει κόσμος που ενδεχομένως να του αρέσει και να θελήσει να το αγοράσει. Μια εταιρία που δραστηριοποιείται απο το 70 είμαι σίγουρος ότι και το καταλαβαίνει και μπορει με μια έξυπνη τιμολογιακή πολιτική μπορεί να κερδίσει τους χαμένους πελάτες.

Σας καλώ λοιπόν σε μία νέα καταχώρηση που θα διευκρινίζετε τις πτυχές του ζητήματος και θα καθησυχάζετε τους πελάτες των εταιριων που αντιπροσωπεύετε και τους αναγνώστες του περιοδικού. Η εικόνα που σχηματίζει κανείς διαβάζοντας την καταχώρηση δεν είναι υπέρ σας. Έχετε την σκυτάλη.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη neokles : 11-09-08 στις 19:45.
Απάντηση με παράθεση