Με την ταυτοποίηση χθες από την Ομάδα του
K.D.E. του "Άγνωστου Ναυαγίου της Κέας" ως πλοίο του Α! Παγκοσμίου Πολέμου με το όνομα
S/S Burdigala (ex.
S/S Kaiser Friedrich), το οποίο είναι "παρθένο" και προσιτό για επίσκεψη σε ικανό αριθμό αυτοδυτών απο την Ελλάδα και το εξωτερικό, τίθεται ένα μεγάλο θέμα για συζήτηση.
Η Κέα πλέον θα αποτελέσει πόλο για ναυαγιοκαταδύσεις και έχουμε μπροστά μας τρία απτά παραδείγματα:
- Το
S/S ΠΑΤΡΙΣ τροχοκίνητο του 1860 που συλλήθηκε πέρυσι με την ανέλκυση του ενός τροχού κ.λπ.
- Το
HMHS BRITANNIC, το οποίο βλέπουμε να βαίνει προς μία άκρατη εμπορική εκκμετάλευση απο ξένα συμφέροντα που υπόσχονται ουρανό και ... βυθό,
καί τώρα το
-
S/S Burdigala (ex.
S/S Kaiser Friedrich), που για πρώτη φορά γίνεται γνωστό και αποτελεί ένα μοναδικό ναυάγιο σε συνδυασμό με τον υδροβιότοπο του.
-Ας βάλουμε και το ακόμη ανεξερεύνητο αεροπλάνο στην εικόνα (ενώ παραμένουν να ανακαλυφθούν τα Theophille Gautier & Citta di Tripoli).
Το θέμα συνεπώς είναι
ΠΩΣ θα διασφαλιστεί η περιφρούρηση και η διατήρηση μέσα από προσεκτική ανάδειξη αυτού του νέου ναυαγίου. Έχουμε δυο "κακά" προηγούμενα παραδείγματα και ένα "παρθένο" μπροστά μας.
Ας ανοίξει αυτός ο διάλογος μεταξύ μας "ζωντανά" την Κυριακή όσοι βρεθούμε στο Βουρκάρι, αλλά και μέσα από τις σελίδες του Φόρουμ μας.
