Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ΘΩΚΤΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
Ο ΓΚΛ 35 στην ουσία κατασκευάστηκε για να «καλύψει» το πλαίσιο λειτουργίας του τουριστικού υποβρυχίου που δραστηριοποιήθηκε στην Σαντορίνη.
Ήταν ας πούμε κανονισμός επί μέτρο σαν τις στολές ένα πράγμα.
..........................
Ένα όμως είναι σίγουρο ότι χρήση τέτοιων εργαλείων στην Ελλάδα με την νοοτροπία που δυστυχώς υπάρχει είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Για την ασφαλιστική κάλυψη ξέχασα να σας αναφέρω ότι το κόστος κατά το έτος 2000 ήταν 16.000.000 δρχ. (δυο ατόμων) ετησίως .... 
|
Κώστα όπως πάντα ο μεστός και τεκμηριωμένος σου λόγος προσθέτει "τα μάλα" στις συζητήσεις μας. Πολύ ενδιαφέροντες και οι διαδικτυακοί σύνδεσμοι που παρέθεσες.
Αναρωτιέμαι συνεπώς, για άλλη μια φορά, πως οι επιτελείς της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. προβαίνουν σε τέτοιες ανακοινώσεις (σε διεθνή μάλιστα media όπως το BBC) περί επικείμενης απόκτησης και δρομολόγησης τουριστικού υποβρυχίου +120 μέτρων επιχειρησιακής δυνατότητας, χωρίς καν να έχουν λάβει υπ΄όψη το γράμμα του "επί μέτρου" νόμου και όλων των άλλων οικονομοτεχνικών παραμέτρων, που ορισμένες μόνο απο αυτές φωτίστηκαν σε αυτό το ενδιαφέρον thread.
Θα άξιζε τον κόπο να ακούγαμε την επίσημη άποψη/θέση της ΒΡΕΤΑΝΝΙΚΟΣ Α.Ε. (θα προσπαθήσω να την "εκμαιεύσω"...).