Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Έκτωρ
Αν υπάρχουν στίγματα από τέτοια μέρη είναι φρονυμότερο να μην δημοσιεύονται πρωτού μπορέσουμε να κοιμήθουμε ήσυχη όσο άφορα την βούλιση (και την οικονομική ικανότητα) του κρατικού μηχανισμού να τα προστατέψει. Ένας δυναμίτης αρκεί. 
|
Ένας δυναμίτης είναι το προφανές και εύληπτο της υπόθεσης.... Το τι ζημιά μπορούν να κάνουν οι δύτες όμως, θα το καταπίναμε πολύ δυσκολότερα φοβάμαι ότι.....
(είχε κανείς σκοπό να δημοσιεύσει στίγματα;

)