Ευχαριστώ για το σχολιασμό και χαίρομαι που το βρήκατε ενδιαφέρον
και στην κατάλληλη ώρα για σένα Γιάννη.
Γιώργο για τα ραδιενεργά υλικά είναι γεγονός !
Και πραγματικά είναι θέμα «ασφάλειας - υγείας» και πρέπει να διαδοθεί.
Όταν ρώτησα τον Παναγιώτη Μαρκόπουλο, συντηρητή μουσειακών αεροσκαφών
του Μουσείου Πολεμικής Αεροπορίας στη Δεκέλεια μου τόνισε ότι …
…«σχεδόν όλα τα υλικά που χρησιμοποιούνταν στην κατασκευή αεροσκαφών
κατά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο ήταν ραδιενεργά.
Ειδικά ο πίνακας οργάνων με τα όργανα, πυξίδες κλπ.»
Παρόμοια αλλά με το ίδιο νόημα μου έγραψε και ο John Battersby από το Μουσείο
της Bristol
http://www.bristolaero.com/
Ενδιαφέρον επίσης έχει ο επόμενος σύνδεσμος, για μια πυξίδα P8 Luminus
που είχαν τα Beaufighter τα Hurricane τα Spitfire και άλλα.
http://www.ww2aircraft.net/forum/avi...tors-4902.html
Επίσης ένα κινηματογραφικό σχετικά υπάρχει στο....
http://www.youtube.com/watch?v=Snjd_EI82GQ
Φανταστείτε τώρα όχι τους δύτες που έρχονται σε επαφή – αυτοί κινδυνεύουν λιγότερο –
αλλά αυτούς που ατυχώς θα φάνε ψάρια-θαμώνες που θα ψαρευτούν σε ένα τέτοιο ναυάγιο.
Fivo, για το τιμόνι και τα υπόλοιπα των συλλογών, δυστυχώς,
δεν έχω κάτι περισσότερο, γιατί δεν έχω άμεση συναναστροφή με αυτούς που τα κατέχουν.
Από φίλους γνωστούς γνωστών, κλπ. κατάφερα να αντλήσω υλικό και φωτογραφίες.
Επίσημη άδεια τότε δεν χρειάζονταν. Για να σου δώσω να καταλάβεις,
ολόκληρο αεροπλάνο είχαν βγάλει οι τράτες το 1986 – 1987 στην προβλήτα της Νάξου
όπου πουλήθηκε επί τόπου σε επιτήδειο πραματευτή για να καταλήξει άγνωστο που.
Την έλικα προκειμένου να την κρατήσει στο νησί και να μην την πάρουν κι αυτή,
την ανέλκυσε με βοήθεια φίλων του ο Γιώργος Κωβαίος (Ηρακλειανός).
Δεν υπήρχε θέμα άδειας ανέλκυσης το 1990.
Ο Γιώργος όταν τον ρώτησα για την έλικα και το αν επιτρέπει να την δει κάποιος που θέλει μου δήλωσε….
ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!
Οπότε όποιος ενδιαφέρεται και πάει στην Ηρακλειά,
δεν έχει παρά να περάσει μια βόλτα από το Βίλλα Γλαύκος (στούντιος)
και να βρεί το Γιώργο.