Εγώ πάντως πείστηκα ότι
εξελικτικά [sic]το κρίσιμο εκείνο σημείο της βιολογίας του ανθρώπου ήταν η ικανότητα του θηρευτή.
Ο πραγματικός οικολόγος λοιπόν πρέπει να εντρυφήσει στα αρχέγονα συναισθήματα της ανάγκης για φόνο, προκειμένου να επιστρέψει στη φυσική του
καθαρότητα [pun intended].
Να παρατήσουμε λοιπόν την καλλιέργεια και την εκτροφή, που μας αλλοτρίωσαν και μας αποξένωσαν από τη φυσική μας κατάσταση, και να προσπαθούμε να τραφούμε ως κυνηγοί άγριων ζώων και συλλέκτες παρθένων καρπών από μια ανόθευτη φύση.
Τότε φυσικά δύο επιλογές υπάρχουν. Είτε να επιστρέψουμε στις σπηλιές και τα tribes, είτε να καθαρίσουμε κανά δυο δισεκατομμύρια ανθρώπων.
Γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να μείνει κολυμπηθρόξυλο στον πλανήτη.
Γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, η φύση του ανθρώπου ΔΕΝ είναι ο κυνηγός άγριων ζώων ούτε ο συλλέκτης παρθένων καρπών. Καλώς ή κακώς (κατά βάση βέβαια ούτε καλώς ούτε κακώς) there is no match στη φύση για την ικανότητα του ανθρώπου να εξολοθρεύει.
Η Φυσική Ισορροπία -που τόσο ρομαντικά εξυμνείται- δεν μπορεί να περιορίσει "εξωτερικά" τον άνθρωπο ώστε να διατηρήσει τον εαυτό της. Δεν υπάρχει φυσική ισορροπια αν αποφασίσουμε ότι για να φάμε κρέας πρέπει να κυνηγήσουμε άγρια ζώα, και για να φάμε φρούτα πρέπει να τα μαζέψουμε από "άγρια" δέντρα. Ο ίδιος ο άνθρωπος έχει στη φύση του να αυτοπεριορίζεται και ΜΟΝΟ έτσι έρχεται η ΦΥΣΙΚΗ ισορροπία.
Η φύση του ανθρώπου είναι η ΤΕΧΝΙΚΗ, η ΛΟΓΙΚΗ, ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Αυτά που του επέτρεψαν να καλλιεργεί και να εκτρέφει προκειμένου να περάσει από το στάδιο των σπηλιών και των tribes σε κάτι παραπάνω. Αυτά που του επέτρεψαν να καταλάβει ότι δεν μπορεί να εξασκεί χωρίς αυτο-περιορισμό τα κάποτε ζώωδη ένστικτά του κυνηγιού και της συλλογής.
Η απόλαυση του φόνου θα ήταν όντως ανθρώπινη φύση, αν ως είδος μας περιόριζαν τα υπόλοιπα είδη του πλανήτη και οι φυσικές συνθήκες -όπως γίνεται με τα διάφορα είδη του πλανήτη-.
Όμως αυτό δεν συμβαίνει.
Ο φόνος, ο κυνηγός, ο συλλέκτης ΔΕΝ είναι τα εξελικτικά προτερήματα του ανθρώπου. Η στρεβλή αυτή ρομαντική ενατένηση φαντασιακών καθαρών σχημάτων, πέρα από την ανεδαφικότητά της, οδηγεί μονάχα σε αυτά που περιγράφει ο Δημήτρης Gallon [

] ο Γιώργος και οι υπόλοιποι.
Μην προσπαθείτε να θεωρητικοποιήσετε τις παρορμήσεις σας.
Αντ' αυτού καλύτερα να προσπαθείσετε να αναπτύξετε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σας εξελικτικά προτερήματα, και να προσπαθήστε να πείσετε ΛΟΓΙΚΑ πως μπορείτε να εξασκείτε τις παρορμήσεις σας.
Περί της οικολογίας του ανθρώπου και της "τοποθέτησής" στο φυσικό κύκλο, όπως επίσης και για την αστειότητα της προβολής μιας δήθεν φυσικής κατάστασης στα χαρακτηριστικά του ανθρώπινου είδους, μπορούμε να το συνεχίσουμε αν θέλετε.
