Παράθεση:
Συγνώμη βρε Ηλία αλλά σε παλιότερα post έχεις βγει απ' τα ρούχα σου γιατί κάποιοι θεωρούν ότι το Δάσος δεν ανήκει στο Περιβάλλον.
Τώρα που μας λες ότι η οικολογία, τα μοντέλα και (κυρίως) η Φιλοσοφία δεν ανήκει στην Παιδεία -που θεωρείς απαραίτητη- μήπως τελικά επαναλαμβάνεις κι εσύ την ίδια μπούρδα αλλά με άλλες λέξεις?
Αν δεν θεωρείς την μόρφωση ως ένα από τα απαραίτητα συστατικά της Παιδείας δηλ. τι θεωρείς?
Μήπως τον κοινωνικό ευπρεπισμό ή το να μη χρησιμοποιεί κάποιος "κακές λέξεις"?
Όπως λέμε γαλλικά και πιάνο?
|
Όχι ρε Φοίβο. Δε λέω αυτό και θεωρώ πως δε λέω μπούρδες.
Είναι εμφανές αυτό που λέω, απλά τα διαβάζεις έχοντας ήδη παγιωμένη θέση και προσπαθείς να βρεις το λάθος. Λέω πως με τη στοιχειώδη παιδεία που θα έπρεπε να έχουμε, χωρίς απαραίτητα να έχουμε εξειδίκευση στην οικολογία, στη φιλοσοφία κτλ, θεωρώ πως θα μπορούσαμε να συνεννοηθούμε. Γιατί μη μου πεις πως όλοι εμείς που συζητάμε εδώ έχουμε ή θα έπρεπε να έχουμε αυτό το επιστημονικό background για να συνεννοηθούμε!
Λέω πως λίγο από τα στοιχειώδη: Ορθή λογική… Παιδεία…το να σέβεσαι τον άλλον… να είχαμε, θα είχαμε βγάλει άκρη…
Μάλιστα έδωσα έμφαση σε αυτά (οικολογία και φιλοσοφία) διότι χρησιμοποιούνται από διάφορους - και εδώ μέσα – σωρηδόν με βλακώδη και χαζά ‘‘επιστημονικά’’ επιχειρήματα (το επιστημονικά σε εισαγωγικά…εννοώ ανακρίβειες). Δε θέλω να το συνεχίσω αυτό γιατί θα παρεξηγηθώ στο τέλος.
Άλλωστε όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν πως δεν το έχω παίξει ποτέ ο σούπερ επιστήμονας, ούτε έχω την τρέλα άλλων συναδέλφων μου με την επιστήμη.
Εντωμεταξύ αυτό με τα γαλλικά και το πιάνο και τη μη χρήση ‘‘κακών’’ λέξεων!!! Έπεσες στο άτομο…
Παράθεση:
Κυνηγοί μπορεί να είμασταν κάποτε, αλλά σας έχω νέα: Τις τελευταίες 3-4 χιλιάδες χρόνια δε βασιζόμαστε πια σ' αυτό για να επιβιώσουμε.
|
Δεν ισχυρίστηκε ποτέ κανένας πως κυνηγά για να επιβιώσει! Μην χρησιμοποιείς-τε αυτή την ατάκα ως επιχείρημα των ψ/δων.
Παράθεση:
Υπάρχουν η καλλιέργεια της γης, η βιομηχανική επανάσταση, κοινωνικές δομές, καταγεγραμμένη συλλογική μνήμη, κοινωνική συνείδηση και Ιστορία που περνάει από γεννιά σε γεννιά.
Η Εξέλιξη ξέρετε έχει παρελθον-παρόν-και-μέλλον, γι αυτό λέγεται εξέλιξη.
Το να χρησιμοποιούμε αντίστροφη-δαρβινική θεώρηση όπου μας βολεύει (είμασταν κάποτε κυνηγοί - θα είμαστε πάντα) απομονώνοντας επιλεκτικά κάποια ζωώδη χαρακτηριστικά -που πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχουν καν μέσα μας- για να δικαιολογήσουμε σημερινές μας συμπεριφορές, είναι το λιγότερο αφελές.
Ακόμη χειρότερα δεν είναι αφέλεια, είναι σοφιστεία την οποία κάποιοι προσπαθούν να προάγουν σε επιχείρημα, επειδή βρίσκονται σε άμυνα και θέλουν να υπερασπίσουν τις επιλογές τους.
|
Σχεδόν συμφωνώ σε αυτά που λες ωστόσο δε με πείθεις πως δεν είναι ηθικά σωστό να κυνηγάω για να τραφώ (με τις αρχές, τον ορθολογισμό και τους ηθικούς κυρίως νόμους, μην τα λέμε 1000 φορές)…
Παράθεση:
Καλά τώρα τα πιστεύεις αυτά που γράφεις?
ή να το θέσω αλλιώς, τα ξαναδιαβάζεις καθόλου αυτά που γράφεις ή απλώς συνδυάζεις προτάσεις για να κάνουν ενοιολογική ομοιοκαταληξία?
|
Λες να τα έγραψα έτσι στον αέρα; Και ομοιοκαταληξία; Ρε συ έκθεση 12 έγραψα με τα 1000 ζόρια, έχω χάσει απογεύματα εδώ πέρα για να γράψω, δεν τον έχω εύκολο το γραπτό λόγο...
Παράθεση:
Εσύ δηλ. σαν ψαροκυνηγός αυτές τις διαθέσεις έχεις για τους αυτοδύτες: άλλον τον χαλάει να βλέπει κι άλλους να χαίρονται τη θάλασσα...και μετά όταν φοράς τις μπουκάλες, συχτηρίζεις τον εαυτό σου γιατί την προηγούμενη μέρα έπιασες ψάρια?
Πρόσεχε γιατί σε βλέπω καμμιά μέρα να σου επιτίθεσαι ...
|
Φοίβο αυτά που λέω θα τα καταλάβαινες πολύ εύκολα αν δεν είχες την παγιωμένη θέση περί εγκληματιών και αιμοσταγών δολοφόνων…Έγραψα: τον έναν τον πειράζει αυτό, τον άλλον τον ενοχλεί κάτι άλλο. Αυτό δε σημαίνει πως όλους τους ενοχλούν τα παραπάνω. Άλλωστε δεν κάνουν όλοι και τα 2 χόμπυ για να μπορούν να καταλάβουν την οπτική του άλλου.
Όχι εμένα δε με ενοχλούν αυτά και πίστεψέ με δεν κινδυνεύω να μου αυτοεπιτεθώ. Σε πληροφορώ πως ούτε στην πρώτη μου αυτόνομη κατάδυση δεν έβλεπα τα ψάρια ως υποψήφια θύματα…προσπαθούσα απλά να τα προσεγγίσω, να τα μάθω…δε θεωρώ τον εαυτό μου σχιζοφρενή (ξέρεις κανέναν να το παραδέχεται άλλωστε

)…
Παράθεση:
Με αφορισμούς όπως ο παραπάνω ομως (επιστημονικές μαλακίες) το μόνο που μας λες είναι: Αφήστε παιδιά, εγώ ξέρω εσείς είστε άσχετοι. Οι "επιστημονικές μαλακίες" όμως, όταν έστω και σε έναν ελάχιστον βαθμό είναι επιστημονικές, μπορούν να στηρίξουν μια συζήτηση, κι αν έχεις τα κότσια κάτσε και αναίρεσέ τις μία προς μία, σε πιο σημέιο συμφωνείς και σε ποιο διαφωνείς.
γιατί το πρόβλημα ολόκληρης της συζήτησης είναι ένα και το αυτό: "Εγώ Ξέρω". Καθένας πιστεύει πως Παιδεία είναι: "αυτό που κατέχω εγώ".
|
Όχι ρε Φοίβο, δεν είναι αφορισμοί…ούτε είπα ποτέ πως εγώ ξέρω και εσείς όχι…στον τόσο καιρό που γράφω θα έπρεπε να σε έχω πείσει πως δεν είμαι έτσι. Ακούστηκαν πολλές ‘‘επιστημονικές’’ μαλακίες (τα εισαγωγικά στο επιστημονικές!!!) - και από τα δυο στρατόπεδα που εσείς τα θεωρείτε έτσι - οι οποίες επ ουδενί δεν είναι επιστημονικές. Μάλλον μπερδεύτηκες και το καταλαβαίνω τώρα που το ξαναδιαβάζω…Οκ ίσως θα έπρεπε να βάλω σε εισαγωγικά το επιστημονικές και να μιλήσω για ανακρίβειες οι οποίες σκοπίμως ή μη, χρησιμοποιήθηκαν…Ελπίζω να με καταλάβεις τώρα, δε μπορώ να το αναλύσω καλύτερα…
Όσο για κότσια έχω ένα σωρό…έχω αναλύσει αρκετά αυτά που πιστεύω και με όσο απλό αλλά και επιστημονικό τρόπο μπορούσα…άλλο χρόνο και κουράγιο δεν έχω και δε βλέπω πως θα καταλήξει κάπου…νομίζω πως ήδη έχω μιλήσει αρκετά…
Θα μπορούσα να σου αναφέρω 1000000000 λόγους που θεωρώ υποκριτικές τις περισσότερες θέσεις αυτών που μισούν τους κυνηγούς αλλά για την καμπούρα τους κουβέντα…
Δε βλέπω κανέναν σας να αναρωτήθηκε από πού πίνετε νερό στην Αθήνα…κανείς δεν αναρωτήθηκε και δεν ξεσηκώθηκε όταν διάφοροι στημένοι απατεώνες επιστήμονες πρότειναν να πάνε τα σκουπίδια όλης της αθήνας στη μεγαλόπολη ή στη λαμία…εκεί βάζουμε το γνωστό ρητό του πρώην πρωθυπουργού και των νυν κυβερνώντων: αυτή είναι η Ελλάδα τι να κάνουμε;;;
Το ότι, καλό είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε έστω και για ένα δέντρο, το καταλαβαίνω και συμφωνώ. Όμως μην τρελαινόμαστε και προσπαθούμε να επιβάλουμε τις απόψεις μας σε όλους τους άλλους χωρίς να τους ακούμε…
Πάλι 10000 φορές θα το πώ. Δε φταίει το επιλεκτικό μέσο αν δε χρησιμοποιείται σωστά, ούτε το νερό φταίει που πλημμυρίζουμε, ούτε το χ καλό που με λάθος χρήση μπορεί να φέρει 1000 κακά…
Αυτά είναι αφορισμοί!
Ρε συ μπας και δεν είμαι εγώ ο τρελός αλλά ο ρομαντικότερος που βλέπω πως μια χαρά συμβιβάζονται και τα 2 ;;;