Απάντηση: The "Aphrodite" Underwater Photography Competition
Θα συμφωνήσω στο σύνολο των όσων λέει ο Φοίβος. Ορθώς !
Μην μπούμε τώρα σε φιλοσοφικό θέμα για το "Τι καλείται επεξεργασία"... Φυσικά, στο slide η επεξεργασία είναι περιορισμένη έως ανύπαρκτη, πράγμα που δεν συμβαίνει στο αρνητικό και - πολύ περισσοτερο - στην ψηφιακή φωτογραφία.
Το να χρησιμοποιήσεις φλάς, να κροπάρεις ή να διορθώσεις τονικότητες, είναι πρακτική που δεν επεμβαίνει στο καθαρό εικαστικό αποτέλεσμα, παρά μόνο στην ορθότητα / διόρθωση της λήψης και κανένας μικρός ή μεγάλος φωτογράφος δεν τα αγνοεί (Εννοώ, οτι τα χρησιμοποιεί). Ο όρος "Τέχνη μέσα απο την Τεχνική" δεν θα μπορούσε να είναι αλλοιώς.
Ο Χέντριξ είναι συνώνυμος με το φαζάρισμα και ο B.B.King με το sustain (Για να το πώ και "μουσικά"). Αυτό δεν τους αποκλείει απο τον όρο "καλλιτέχνης".
Αν η επιλογή του θέματος είναι για τα μπάζα, η εμπειρία έχει αποδείξει οτι κανένα πρόγραμμα και κανένα κόλπο του σκοτεινού θάλαμου δεν διορθώνει το αποτέλεσμα.
Και σε τελευταία ανάλυση, όλοι αυτοί οι περιορισμοί, σε τι αποσκοπούν?
Στο να αναδειχθούν οι "πουρίστες" φωτογράφοι? Οι "Λάκωνες" του φακού? Ε, και?
|