Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Μυλωνάκης Κων/νος
Το ανέβασμα της γραμμής…
Όταν τελειώσει η κατάδυση ... θα πρέπει δυο ατομα να συνεργαστούν για να ανέβει η γραμμή επάνω χωρίς κόπο…
Ο ενας στο τιμονι και ο άλλος πρίμα της βάρκας.
Ο άνθρωπος λοιπόν που εχει αναλάβει το σκοινι σηκώνει πρώτα το αντίβαρο με τα χερια και το τοποθετεί στο σκάφος σε ασφαλές σημείο , στη συνέχεια χωρίς να βγάλει το μπαλόνι από το σκοινι δένει στο πισω μέρος του σκάφους κατά προτίμηση την πρωτη φορά στο inox roll bar και δίνει σήμα στο καπταιν να κανει πρόσω αργά.
Το μπαλονι μας εδώ λειτουργεί σαν μοχλός και κάνει κάθετη γωνία με τη γραμμή όποτε το βάρος ανεβαίνει με την μηχανή του σκάφους…όταν αυτό φτάσει στο μπαλόνι τότε παρατηρούμε από μακριά το μπαλόνι να θυβιζεται δυνατά και να τραβιέται μαζί με το σκαφος οποτε εκει ο καπταιν κάνει 180 μοίρες στροφή και παει καταπάνω του και συγχρόνως μαζεύει με γρηγορο και ευκολο τροπο ο άλλος πριμα..
|
καλησπέρα σε όλους...
απορίες επιτρέπονται????
στο μάζεμα, όταν θα βάλουμε το αντίβαρο στο σκάφος και θα αρχίσει να κινείτε, το μπαλόνι γιατί να παραμείνει στη θέση του και να λειτουργεί σαν μοχλός και δε θα ξεσέρνει μαζί με το βάρος (μόλις αυτό ξεκολλήσει απο τον πυθμένα)???
για να μπορεί να λειτουργήσει αυτό, δε προϋποθέτει ότι το μπαλόνι είναι σταθερό??
πως το κρατάμε σταθερό?