Παρατηρώ στις φωτογραφίες του Δημαρέση
Ότι ο διακόπτης του carburetor heat (που εμποδίζει την παγοποίηση του καρμπυρατερ) είναι στην θέση OFF
Βάζω τα link από κάτω δυο φωτο από τον ίδιο τύπο α/φους (
Piper PA-28-181 Archer II) για να δειτε κι εσείς τη θέση του διακόπτη και τη διαμόρφωσή του (πάνω OFF κάτω ON)
http://cdn-www.airliners.net/aviatio.../6/1125681.jpg
http://cdn-www.airliners.net/aviatio.../9/1402981.jpg
Φαίνεται αριστερά η μανέτα ισχύος (μαύρο χρώμα) και δεξιά της η μανέτα του μίγματος (κόκκινο χρώμα)
Η μανέτα μίγματός είναι στην θέση πλούσιο όπως είναι φυσιολογικό.
Παρατηρώ πως η μανέτα ισχύος δεν είναι στη θέση idle (όπως προβλέπεται σε περίπτωση engine flame out). Αυτό σημαίνει δύο πράγματα:
1) Μετακινήθηκε κατά την εγκατάλειψη
2) Επιχειρήθηκε διαδικασία επανεκκίνησης του κινητήρα
Αν ισχύει το δεύτερο σημαίνει πως το αεροπλάνο δεν είχε μείνει από καύσιμα αλλά συνέβη κάτι άλλο.
Λόγω των μετερεολογικών συνθηκών που επικρατούσαν υποπτεύομαι συνθήκες παγοποίησης με αποτέλεσμα την κράτηση κινητήρα λόγο παγοποίησης του καρμπυρατέρ. Έχει αναφερθεί ξανά σε "παρολίγον ατυχήματα" στον Ελληνικό Εναέριο χώρο και οφείλεται συνήθως σε πλημελλή τήρηση των check-lists ή σε υποτίμηση των συνθηκών παγοποίησης χωρίς να αποκλείεται και συνδυασμός αιτιών (πχ βλάβη στα όργανα μέτρησης θερμοκρασίας).
Παράδειγμα εδώ
http://www.aer.gr/aeroclub/sx/library/sxakp_MayDay.htm
Φυσικά αυτά είναι όλα ενδειξεις και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ακριβή σειρά των γεγονότων ούτε μπορούμε να γίνουμε κριτές ή επικριτές. Απλά προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε την έμφυτη περιέργια για το πως κατέληξε το αεροσκάφος στην θάλασσα.