Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 02-09-09, 12:39
billy billy is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 28-01-2007
Μηνύματα: 381
Απάντηση: Πρωτος πληρης εξοπλισμος

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
στολη
5mm είναι μια χαρά. Πέρνα καμια βόλτα απο κανένα μαγαζί και κάνε δοκιμές

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
μποτες
5 mm είναι μια χαρά

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
γαντια
3 ή 5mm


Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
Πεδιλα
Έαν σου περισσεύουν κατευθείαν για jet fin.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
κονσολα
Θα προτιμούσα ίδια μάρκα με αυτή του ρυθμιστή.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dep Εμφάνιση μηνυμάτων
ρυθμιστης
αν παρω din 300 κουμπωνει πανω σε μπουκαλα με din 200?
Scubapro MK25 TIS2 S600
Ναι, μια χαρά ρυθμιστής εάν τον βρείς μέχρι 400 euro
Απάντηση με παράθεση