Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 04-11-09, 21:54
Το avatar του χρήστη seafarer
seafarer seafarer is offline
 
Εγγραφή: 21-07-2007
Περιοχή: ΡΕΘΥΜΝΟ
Μηνύματα: 962
Αμα εισαι να εισαι!!!

Αυτο θα πει να εισαι leader!!!
Να σε κουβαλανε, να σου τα εχουν ολα ετοιμα, να σε πηγαινουν - να σε φερνουν....
και κυριως να σε βουτανε!!!

http://seaduction.com/scuba-diving/w...ralnavigation/
__________________
Να σέβεσαι την θάλασσα. Είναι ανώτερη από 'σένα. Πάντα ήταν. Πάντα θα 'ναι!
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
https://kostasandreadis.blogspot.gr/
https://kostasandreadis.wordpress.com/
https://www.facebook.com/kandreadis
https://www.facebook.com/guidedivingmanual/
Απάντηση με παράθεση