Δημήτρη άτυχος και από μένα,
Δυστυχώς το υπόγειο στο εξοχικό πλημμύρισε πριν κάποια χρόνια και τα τεύχη του ΥΚ που φύλαγα εκεί πετάχθηκαν σχεδόν στο σύνολό τους. Κατάφερα να διασώσω το πολύτιμο editorial από το τεύχος Αυγούστου 1979 όπου ο τότε αρχισυντάκτης Δημήτριος Υψηλάντης (σημαδιακό όνομα που έχει σχέση με την επανάσταση) ανέμενε απελευθέρωση των θαλασσών εκείνη τη χρονιά



....!!!!!!!!! (ελπίζω να έζησε να την είδε

)
Βρήκα από άρθρα για σπήλαια ένα από το Διρό του Αβαγιανού και κάποιο από σπηλαιοκατάδυση στο εξωτερικό από την
Ελένη Χουκ-Αποστολοπούλου (τι σας θύμισα ιχθυόσαυροι!!)
Αν τα θέλεις μπορείς να τα έχεις, όσο για αυτό που ψάχνεις ....υπάρχει και μια ακόμα γωνιά για ψάξιμο αλλά λίγες οι πιθανότητες....