Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Deep Rhodos
...
Τελικά, εφόσον όλα τα καταδυτικά κέντρα καλύπτουν καθημερινά όλο το νησί μετά το 2005-6, γιατί κάποιος (και μιλώ περισσότερο για ξένους επισκέπτες) να θέλει να πάει μόνος του;
|
Γιατι θελει μην ακολουθησει προγραμμα / γιατι το βλεπει επιπολαια σαν μια βολτουλα στα βαθια / γιατι απογοητευθηκε απο προηγουμενη ξεναγηση κλπ κλπ
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Deep Rhodos
Αν τελικά η κατάδυση γίνει παράνομη ή μοιραία, ποια είναι η νομική και ποια η ηθική ευθύνη του Κέντρου;
|
Αν γινει παρανομη καταδυση τοτε: μονο αν δεν εχει προηγηθει υπογραφη αναλυτικου εντυπου αποποιησης ευθυνης με ρητη αναγραφη των περιορισμων, υπαρχει προβλημα.
Αν γινει μοιραια καταδυση και ο δικηγορος του θυματος ειναι γατα, μπορει ανετα να διαλυσει την επιχειρηση που νοικιασε τον εξοπλισμο, μια και αμφισβητηται ευκολα η αρτιοτητα του εξοπλισμου τη στιγμη της ενοικιασης και δεν αποδεικνυεται ακομα και με την σχετικη παραπομπη στο εντυπο αποπ
οιησης ευθυνης.
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Deep Rhodos
Είναι συνένοχος ο προμηθευτής αν είχε έστω και μια υποψία για την συμπεριφορά του πελάτη του και παρόλα αυτά έδωσε εξοπλισμό; Νομικά είναι; Ηθικά πάντως σίγουρα.
Τελικά τι πρέπει να κάνει ένα καταδυτικό κέντρο; Να δίνει εξοπλισμό; Να μην δίνει εξοπλισμό; Σε ποιόν και υπό ποιες προϋποθέσεις.
Μήπως έτσι θρέφουμε το καρκίνωμα στον κλάδο; Πώς μπορούμε να ξέρουμε;
|
Το θεμα εχει καταρχην μια πλευρα (την κοστολογηση) που κακως δεν σε απασχολησε.
Το καταδυτικο κεντρο μπορει βεβαια να δινει εξοπλισμο αν το επιλεξει σαν πληροτητα υπηρεσιων, ομως ακομα και αν καθορισει τη τιμη στο υψος της οργανωμενης καταδυσης η και ψηλοτερα, απλα "μπαινει μεσα".
Και εξηγω: Ακομα και αν υποθεσουμε οτι το ενοικιαζομενο υλικο ειναι μερος της αποθηκης υλικου μας και το οποιο αντεχει να μειωθει σε καποιο ποσοστο χωρις να επηρεασει τη διαθεσιμοτητα μας μετα απο μια ενοικιαση, χρειαζεται δυο εργατοωρες για επιθεωρηση ανα εξοπλισμο μετα απο καθε ενοικιαση. Μονο ετσι ειμαστε ησυχοι για να το επιστρεψουμε στην αποθηκη. Προσθετοντας το χρονο ενημερωσης, τη πιθανοτητα καθυστερησης, την πιθανη αποκατασταση ζημιας συχνα πολαπλασιας του ενοικιου και την πιθανοτητα μοιραιου περιστατικου, φτανουμε σε ενα ενοικιο που θα εκανε ενα πελατη να "ζαλιστει". Ειναι προτιμοτερο πιστευω να παραλειπεται το ενοικιο απο το τιμοκαταλογο παρα να καταστρεφει την εικονα του.
Ενας εμμεσος τροπος να εξυπηρετεις ειδικες περιπτωσεις πελατων η συνεργατων στους οποιους εχεις εμπιστοσυνη ειναι οι καρτες μελους προχωρημενων δικαιωματων και η οργανωση καταδυσης εντος logbook του κεντρου εφοσον τουλαχιστον ενα μελος εχει βαση προτυπων την δυνατοτητα να αναλαβει την διεξαγωγη της.
Το κλειδι ειναι η εκτιμηση του καθε ενδιαφερομενου με μια συζητηση. Μια συζητηση στην οποια εμεις εχουμε υποχρεωση να θεσουμε τα δεδομενα χωρις συναισθηματισμους, μια και αυτο που τελικα χρειαζεται πιο πολυ ο δυτης απο εμας δεν ειναι η ευκολια αλλα η επιμελεια, σοβαροτητα και η συνεπεια σαν δεικτες του επιπεδου ασφαλειας που προσπαθουμε να διατηρησουμε.