Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 27-09-10, 23:53
Το avatar του χρήστη apeiranthos
apeiranthos apeiranthos is offline
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μηνύματα: 355
Απάντηση: KAI ΟΜΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΛΒΕΡΟΥΔΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
...Νομιζω οτι αν αυτος που εσφαλε καταλαβει το σφαλμα του, δεν οφειλει να ζητησει συγχωρεση απο μενα (αλλα ουτε κι απο εσας)...

Αν ο Νικος και ο καθε Νικος νομιζει οτι ασεβησε προς την Θαλασσα, οφειλει να ζητησει συγχωρεση απο Αυτην και οχι απο τους νομους του κρατους...

Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι ο Νικος με διδαξε να καταδυομαι με ασφαλεια και μου το διδαξε καλα...
Αυτό που επίσης ξέρω είναι ότι εκτός από εμένα διδαξε και πλειστους αλλους με την ίδια υψηλή ποιότητα διδασκαλιας...

Και αυτη η αντιφαση ειναι που με πληγωνει...γιατι θα ηθελα να μοιραζομαι με ολους τις ιδιες αξιες και ιδανικα...αλλα δεν ειναι ετσι ο κοσμος...

Με τι ζυγαρια να ζυγισω το τι μου εχει προσφερει σαν δασκαλος και το ποσο με "χαλασε" η εικόνα της ασεβειας;...

ΥΓ u cannot teach an old dog new tricks λενε οι συμμαχοι (που θα ελεγε και ενας αλλος σπουδαιος δασκαλος)...
Θα συμφωνήσω σε όλα (εκτός από το παρακάτω) μαζί σου Γιώργο και θα σου πω ακόμη
ότι και ο ίδιος ο Νίκος βασανιζόταν από αυτή του την αντίφαση.
Τον άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά να εξομολογείται με θλίψη, αυτή του την ενοχή το 2001
και τώρα που το ανέσυρα από τη μνήμη μου ίσως στην εξομολόγηση εκείνη
ζητούσε να βρει το Λόγο που θα τον ταρακουνούσε αλλάζοντάς του προοπτική.
Ίσως και η ενασχόλησή του με την εκπαίδευση να είχε υποσυνείδητα ως στόχο,
το αντιστάθμισμα και την εξιλέωση προσδοκώντας την ψυχική ισορροπία.
Αλλά αυτά είναι μοναχά εικασίες. Ένα για μας τους μαθητές…

Αν και στο χωριό μου λένε ¨Παλιό μουλάρι περπατησιά δεν αλλάζει¨
κάτι ανάλογο δηλαδή με αυτό που έγραψες για το γέρικο σκυλί πρέπει εδώ να σου πω ότι
διαφωνώ κάθετα.
Για μουλάρι δεν ξέρω, λίγο έχω ασχοληθεί, αλλά ακόμα και το γέρικο σκυλί μαθαίνει – κυριολεκτώ – γιατί όχι εμείς;
Διαφορετικά οι προγόνοι μας, σκέψου, ποιο Μυστήριο θα ‘χανε Λόγο, να προσπαθούν
να εκφράσουν και να αποδώσουν λεκτικά, τις καταστάσεις εκείνες που σήμερα ακούμε να περιγράφονται με λέξεις όπως,
Γνώση, Κατανόηση, Φρόνηση, Καλλιέργεια, Πρόοδος, Ευδαιμονία, Θαυμάσιο και πλείστες άλλες;
Για ποιο σκοπό αργότερα στο Χριστιανισμό απαντάται η παραβολή του Ασώτου; Που η εκκλησία γιορτάζει ως τις μέρες μας.

Και ένα ακόμη, με ρεφρέν ιδιαίτερα αφιερωμένο στους δασκάλους….


Υ.Γ. Το βίντεο πρέπει να είναι παλαιότερο του 2001 (κατά τη γνώμη μου) καθώς
τα φυσιογνωμικά χαρακτηριστικά του, δείχνουν νεότερη ηλικία από όταν συναπαντηθήκαμε για πρώτη φορά.
__________________


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη apeiranthos : 28-09-10 στις 00:20.
Απάντηση με παράθεση