Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 28-09-10, 15:12
Big-Blue Big-Blue is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Μηνύματα: 749
Απάντηση: KAI ΟΜΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ και με την δική σου τοποθέτηση εν μέρει…
(εν μέρει; Όταν ένας παρανομεί και δε σέβεται τον άλλον πρέπει να μας προκαλεί αγανάκτηση. Επιτέλους δε γίνεται συνεχώς να συζητάμε τα αυτονόητα!),
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
που δικαιολογημένα αγανακτείς, αλλά δεν πρόκειτε για συγχώρεση ούτε για καταδίκη, ούτε ασπάζομαι χριστιανικούρες.
(Βεβαίως και τις ασπάζεσαι, αν και δεν είναι αυτό το θέμα: Για ποιο σκοπό αργότερα στο Χριστιανισμό απαντάται η παραβολή του Ασώτου; Που η εκκλησία γιορτάζει ως τις μέρες μας.)
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρόκειτε για διαταραχή και εσφαλμένη ανθρώπινη συμπεριφορά που πηγάζει από τα βιώματα του δυστυχή, που δεν είναι σε θέση να γνωρίζει κανείς μας, ίσως ούτε εκείνος
(και αυτός με αυτά τα προβλήματα βουτάει; Και είναι δάσκαλος; Και αυτά τα προβλήματα θα τα βγάλει στη θαλασσίτσα μας; Για ψυχολογική υποστήριξη υπάρχουν και το Θριάσιο και το Δαφνί κτλ).
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Θες τώρα εσύ να τον μάθεις; ψάξε στα παρεμφερή καταδυτικά σάιτ και θα βρεις το αίμα που ζητάς
(δε ζητάω αίμα, άλλος προκαλεί το αίμα και καμαρώνει και άλλος νίβει τα χέρια του. Δεν είμαι ντεντέκτιβ απλά ζητάω να προστατευτώ από την ‘‘παροχή γνώσεων’’ για την κατάδυση και το θαλάσσιο περιβάλλον από έναν τέτοιο άνθρωπο που ορισμένοι μάλιστα τον υποθάλπουν-ίσως είναι ακατάλληλη λέξη αλλά δεν έβρισκα άλλη τη στιγμή αυτή...).
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ; Ποιό όφελος θα έχεις; ποιό συναίσθημα θα κυριαρχήσεις;
(όφελος; Προσπαθώντας να μη δέχομαι και να προσπαθώ να απομονώσω τον κάθε θρασύ ψαρομπουκαλο-δυναμιτο βρωμερό; Αυτή η άποψη σχετίζεται με άνθρωπο που έχει τόσο στενή ίσως και επαγγελματική σχέση με την κατάδυση;;; )
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Για το βιασμό της φύσης, να σου πω ότι και η μακαλία (;;; ) τέτοια είναι
και το κάπνισμα επίσης και το να χεις κινητό τηλέφωνο επίσης και μύρια άλλα
που προσπαθώντας να τα αποβάλουμε από τη ζωή μας βασανιζόμαστε
και συχνά στις πρώτες μάχες χάνουμε και πέφτουμε σε αντιφάσεις.
Κι όταν ακόμη καταφέρουμε να τα υπερκεράσουμε, άλλα, πιο λεπτοφυή κάνουν την εμφάνισή τους
και δε σταματά ο αγώνας. Ποιός άνθρωπος μπορεί να μας συγχωρέσει
ή να μας καταδικάσει για μάχες που αφεθήκαμε και χάθηκαν;
Η αλλαγή, έχει αυτόν που την ποθεί και θυσιάζει το παρελθόν του, αγαπημένο
(;;; Δε συζητάμε για ποίηση εδώ πέρα μιλάμε για τα αυτονόητα υποτίθεται. Όσο για το τι είναι βιασμός της φύσης πέρα απ’ τη φιλοσοφία που την ασπάζομαι - εν μέρει- υπάρχει και το αντικειμενικό).
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν ο Νίκος δεν αλλάζει, δεν είναι άλλος σε θέση να το κρίνει (!!!) από τον ίδιο και αυτούς που είναι κοντά του και τον αγαπούν. Πιστεύεις ότι ο νόμος θα μπορούσε να τον σωφρονήσει αν ο ίδιος δεν το αποφασίσει
(εσύ δεν το πιστεύεις; Δε θα έπρεπε;;; );
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Με σεβασμό και ελπίζω στην κατανόησή σου, να σου πώ ότι, συνήθως όσοι λένε πως οι άλλοι δεν αλλάζουν είναι επειδή ή δεν έχουν αντιληφθεί τις αλλαγές στη δική τους ζωή ή ζουν σε στασιμότητα
(ανταποδίδω τον σεβασμό αλλά σε ενημερώνω πως ποτέ δε ζούσα στη στασιμότητα. Επίσης, αυτό δε σχετίζεται με το να δίνω άφεση αμαρτιών στον κάθε παρανομούντα και μάλιστα αυθάδη).
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο apeiranthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι αυτό ανθρώπινο ή θεικό; (!!!)
Στην ντροπή τέλος, οδηγούν τα σφάλματα και η ασέβεια
στη φύση και τα πλάσματα που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της και έχω δικά μου να ντρέπομαι. Ίσως δεν είμαι ο μόνος
(κάτι θα ξέρεις για να το λες).
Τέλος επέτρεψέ μου να σταματήσω να σπαταλάω το χρόνο μου στο συγκεκριμένο θέμα προσπαθώντας να αντικρούσω τα δικηγορίστικα επιχειρήματα που δικαιολογούν τα καραγκιοζιλίκια του καθενός ακόμη και αν αυτά γίνονται σε βάρος μου και προφανώς σε βάρος της φύσης. Ο καθένας συμμετέχει με τον τρόπο του.
Απάντηση με παράθεση