Ευχαριστούμε κ. Χρηστο για τις πληροφορίες και για τον κόπο που κάνατε για να τις μοιραστείς μαζί μας. Το γράφω αυτο διότι εμένα προσωπικά μου παίρνει περισσότερη ώρα να γράψω ένα άρθρο παρόμοιου θέματος και να ανεβάσω τις φωτογραφίες παρα η ίδια η εργάσια.
Προσωπικά κανώ την συντήρηση του manifold μαζί μετα κλείστρα. Εχώ καποίες φωτογραφίες αν θέλετα να ανεβάσω με κάποια περιγράφη εκτος αν σκοπευετε να ανοίξετε ξεχωριστό thread εσείς.
Συμπληρώνω τα παρακάτω
Τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε θα πρέπει να είναι καθαρά και όχι αυτά που χρησιμοποιούμε για το αυτοκίνητο.

Σε περιπτωσή που αφορά oxy clean τα εργαλέια θα πρέπει να είναι και τα ίδια oxy clean και να φοράμε γάντια (χωρις πούδρα)
Για τον καθαρισμό χρησιμοποιώ μπανίερα υπέρηχων. Υπάρχουν ειδικά
καθαριστικά αλλα λόγω λιτότητας χρησιμοποιώ λευκο ξύδι και σάπουνι πρασινο. Για τα άλατα καλή δουλέια κάνει και το viakal το μωβ ή καμια ταμπλέτα galgonit.
Σημάντικό είναι να γνωρίζουμε και τα αναλώσιμα που θα τυχόν θα χρεαστούμε. Τα 4 μικρά orings συνήθως γινονταί flat και χρειαζονταί αλλαγή
PART********* AS568******** D******* *W
Valve Nut****** 015*********14********1.78
Valve Stem *****010******** 6.07****** 1.78
Manifold *******012******** 9.25****** 1.78
Επισης υπαρχουν έτοιμα κιτ αλλα και μεμονομένα κομμάτια όπως βάση κλέιστρου και έδρα κλείστρου.
http://www.aquatec.gr/index.php?opti...d=15&Itemid=30
Δημήτρης