Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 31-10-12, 18:27
Το avatar του χρήστη Dimitris Galon
Dimitris Galon Dimitris Galon is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 745
Απάντηση: Τα Ναυάγια του Νοτίου Πηλίου

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο ΚΑΡΕΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Από την άλλη αφού η πληροφορία που παρέθεσες νωρίτερα ότι τα δύο τσιμεντόπλοια αυτοβυθίστηκαν σαν Blockschiffe είναι λάθος τουλάχιστον ως προς το σκέλος του GENERAL LAMPERT γιατί να μην είναι λάθος και ως προς το σκέλος του GEΝERAL JACOB III...
Σωστό!

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Πολικός
To πρώτο συνημμένο που το αναφέρει ως MS δεν νομίζω οτι είναι λάθος γιατί με αυτά τα αρχικά υποδηλώνεται το MotorSchiff, δηλαδή το πλοίο που φέρει μηχανές ντήζελ (σχετικά εδώ). Εκτός πια και αν η γερμανική Ναυτική Διοίκηση Νότου ειχε κάνει δική της πατέντα.
Καλησπέρα Πολικέ.
Στην περίπτωση των γερμανικών πολεμικών ημερολογίων η σύντμηση MS σημαίνει Motorsegler (= Πετρελαιοκίνητο) και όχι Motorschiff. Αν συγκρίνεις τις συντμήσεις των καϊκιών που αναφέρονται στις υπόλοιπες ημερολογιακές καταγραφές της Kriegsmarine που έχω παραθέσει, θα δεις ότι σε όλα τα πετρελαιοκίνητα υπάρχει το πρόθεμα MS για τα Motorsegler ή το Mtr.sgl.

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Πολικός
Όσο για το μικρό ΑΝΝΑ, αυτό όργωνε τις ελληνικές θάλασσες μέχρι πρόσφατα αφού διαλύθηκε μόλις το 2005.
Είσαι σίγουρος ότι πρόκειται για το ίδιο πλοίο;

Ρωτώ γιατί ο φίλος ερευνητής Theodor Dorgeist αναφέρει ότι:

ANNA 172 1927 Motorsegler NL PCRB DYYH 83 31,87 6,22 2,35 90 332 Z Gron.1927 N.V. Noord Nederlandsche Scheepswerven Groningen

27 - 35 ANNA James Bonninga,Groningen 35 Heimathafen Usquert 36

K Bonninga,Groningen 35 Heimathafen Usquert 36 s.o.
Kapitän J.Kuiper,Usquert

12.05.1940 Bei der Besetzung in Delfzyl 19.09.1940 Durch Hüst. Delzyl zur Prise erklärt,am gleichen Tag durch "Sonderregelung" an Besitzer freigegeben.

01.05.1942 Befehl zur Erfassung ( OKM A VI h 4917/42 ) vom OKM erteilt.
04.05.1942 Erfaßt durch die KMD Rotterdam für das RVM i.A. des RKS.
07.05.1942 Für Sonderunternehmen Schwarzes Meer übernommen und zur Donau transportiert.
.5.43 Zusammenbau in Korneuburg beendet,Bereederung durch DDSG.
11.06.1943 Erfaßt durch die KMD Hamburg für Nachschubaufgaben der Seetra Braila. Bereederung: Dnjepr Küstenschiffahrt Ges.,Braila/Wien
01.09.1943 Zum Einsatz der Seetra Kertsch zugeteilt.
.11.43 An die Schiffahrts GmbH.,Nikolaijew übergeben
18.05.1944 Deutsches Unterscheidungssignal erhalten und zur Ägäis überführt.
.5.44 Durch Mittelmeerrrederei GmbH.,Hamburg übernommen.
16.09.1944 An KM /Seetransportchef Ägäis/ übergeben.
21.10.1944 Schiff a.D. gestellt und den Seekommandanten Dodekanes zur Versenkung übergeben.

31.10.1944 Saloniki Selbstversenkung als Blockschiff

αυτοβυθίστηκε στην Θεσσαλονίκη στις 31.10.1944.

Γνωρίζεις αν ανελκύθηκε;

Ευχαριστώ
DG
Απάντηση με παράθεση