Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 14-02-14, 15:18
Το avatar του χρήστη Dimitris Galon
Dimitris Galon Dimitris Galon is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 745
Απάντηση: HMS LCT (Βρετανικό Αρματαγωγό) Βίντεο

Explorer,

αυτό που γράφεις εδώ

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Explorer
Από πλευράς μου ύπηρξε η διάθεση να επαναφέρω την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση.
βρίσκεται σε άμεση αντίθεση με αυτό

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Explorer
Πιστεύω οτι στο τέλος της έρευνας σου Δημήτρη θα καταλήξεις και πάλι στη θέση μου οτι πρόκειται για το πρώην Α-16. Αυτό το βασίζω στις πηγές που αναφέρω στα δυο post 2 & 5. Βλέπω μια "δυσκολία" να τις εντοπίσεις Δημήτρη αλλά δεν θα παίξω το αυτό το κουτό παιχνιδάκι.
Όταν κάποιος έχει την διάθεση να συνεισφέρει σε ένα θέμα απαντά και στις ερωτήσεις, εφόσον γνωρίζει, ώστε να αποκατασταθεί η ερευνητική και προσεγγιστική βάση, απορρίπτοντας ταυτόχρονα τα λανθασμένα συμπεράσματα.

Η απάντηση σου λοιπόν στην ερώτηση Γιατί το LOKFÄHRE είναι στην "πραγματικότητα" το TLC 16;“ θα βοηθούσε στο να γίνει εμφανές γιατί τα άλλα δύο, το TLC 1 και το TLC 19, δεν θα μπορούσαν να είναι το LOKFÄHRE. Όλα αυτά φυσικά μόνο στην περίπτωση που υπήρξε ένα και μοναδικό LOKFÄHRE και όχι δυο, όπως στην αναφορά του μηνύματος #11:

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dimitris Galon
Μέσα στα πλαίσια της γενικότερης προβληματικής, για την ταυτότητα του LOKFÄHRE, ο κύριος Schenk ανέφερε επιπλέον, ότι ένας γνωστός του βρήκε, σε αποκωδικοποιημένα βρετανικά τηλεγραφήματα, την πληροφορία ότι πιθανώς υπήρξαν δυο όμοια γερμανικά πλοία τα οποία μετέφεραν ατμομηχανές συρμών από τον Πειραιά στην Στυλίδα. Σαν απόρροια της πληροφορίας αυτής προέκυψε η εκτίμηση ότι πιθανώς να υπήρξαν την περίοδο αυτή δυο πλοία που έφεραν το όνομα LOKFÄHRE, το LOKFÄHRE Ι και ΙΙ, και να ήταν τα TLC 1 και TLC 16.
Είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου το να μην απαντήσεις στην συγκεκριμένη ερώτηση και να μην παρουσιάζεις τις πηγές στις οποίες στηρίζεις την σιγουριά σου, ότι το ναυάγιο „είναι στην πραγματικότητα το TLC 16“. Αυτό όμως, όσο και να προσπαθώ, δεν μπορώ να το εκλάβω σαν διάθεση του να επαναφέρ[εις] την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση“.

Εγώ εξακολουθώ, όσο δεν έχω αποδεικτικά στοιχεία, να θεωρώ ότι πιθανώς πρόκειται για ένα από τα TLC 1, TLC 16, TLC 19.

Όπως αναφέρω στο μήνυμα #11

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Dimitris Galon
[…] η φωτογραφία του βιβλίου (γερμανική έκδοση, σελ. 111) δείχνει, σύμφωνα με το Bundesarchiv-Militärarchiv, το βρετανικό TLC 1 και όχι το TLC 16. Αυτό όμως είναι υπόθεση, καθώς δεν υπάρχει τεκμηρίωση αν το TLC που ανελκύσθηκε στα Μέγαρα ήταν το TLC 1 ή το TLC 19. Σύμφωνα με το βιβλίο των Heckstall-Smith και Baillie-Grohmann, καθώς και το Folio ADM 199/806, πληροφορούμαστε ότι στις 26 Απριλίου 1941, μια ημέρα πριν την είσοδο της 5ης Μεραρχίας Τεθωρακισμένων του γερμανικού στρατού στην Αθήνα, το TLC 19 βυθίστηκε από τον υποχωρούντα αγγλικό στρατό, επίσης κοντά στα Μέγαρα, αφότου μπερδεύτηκε ένα σκοινί στην προπέλα του με αποτέλεσμα να καταστραφεί η αριστερή του μηχανή.
[…]
Πως επιβεβαιώνεται ότι το TLC που ανελκύθηκε στα Μέγαρα ήταν το TLC 1 και όχι το TLC 19;
τείνω λοιπόν, μετά και τις παραθέσεις του RNA,

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο RNA
The A1 tucked away near the cliffs, was signaled out for special Stuka attention in the evening. She was repeatedly struck by bombs and settled in two fathoms of water where she remained at rest until blown up by a naval demolition party.
να θεωρήσω ότι το TLC 19 έχει μεγαλύτερες πιθανότητες, από το TLC 1, να είναι το LOKFÄHRE ή ένα από τα LOKFÄHRE σε περίπτωση που υπήρξαν δυο.

Άσχετα όμως με αυτό πιστεύω επίσης και τα εξής:

1. Ότι δεν σε ενδιαφέρει πραγματικά να επαναφέρ[εις] την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση“, αλλά πρωτίστως να δείξεις ότι κάνω λάθος, μειώνοντας την φερεγγυότητα μου. Πράγματι κάνω λάθη, όπως όλοι οι άνθρωποι εξ΄ άλλου, και δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ όταν αποδειχθεί ότι η άποψη μου είναι λανθασμένη. Αυτό εξάλλου είναι και το όμορφο στον διάλογο και τις συζητήσεις που στηρίζονται σε επιχειρήματα και αποδείξεις.

2. Εξακολουθώ να θεωρώ την σιγουριά σου, για το ότι „Στην πραγματικότητα το ναυάγιο είναι του αποβατικού Α-16“, σαν λανθασμένη και άτοπη, όσο δεν βρίσκω την πληροφορία και την επιβεβαίωση από τις πηγές, την οποία και δεν θέλεις να παραθέσεις. Θεωρώ επιπλέον ότι το γνωρίζεις αυτό και απλώς δεν θέλεις να παραδεχτείς το λάθος σου, προσπαθώντας να καλυφθείς άγαρμπα πίσω από δηλώσεις που αφορούν τις πηγές αναφέροντας: „Βλέπω μια "δυσκολία" να τις εντοπίσεις“ .

Για ποιο λόγο άραγε αρνιέσαι να παραθέσεις τις πηγές σου, την ίδια στιγμή που συμμετέχεις στον διάλογο δηλώνοντας ότι: „Από πλευράς μου υπήρξε η διάθεση να επαναφέρω την ιστορική έρευνα στη σωστή βάση “; Δηλαδή στην αρχή του θέματος είχες την διάθεση και μετά σου έφυγε; Αν είναι έτσι γιατί συνέχισες να συμμετέχεις;

3. Είμαι πεπεισμένος, όπως δήλωσα και στο μήνυμα μου #6, ότι ένα διαδικτυακό φόρουμ είναι συνήθως ένας χώρος ζύμωσης στον οποίο παρουσιάζονται θέματα, ανταλλάσσονται απόψεις, γίνονται διορθώσεις θέσεων και λαθών, παρουσιάζονται ντοκουμέντα, γίνονται συζητήσεις κ.λπ. Είναι ένας χώρος δηλαδή ελεύθερης σκέψης και έκφρασης, ο οποίος διέπεται από κοινά αποδεκτούς κανόνες λειτουργίας. Είναι δηλαδή, εν αντιθέσει με τις ιστοσελίδες, ένα χώρος „λόγου“ και „αντιλόγου“.

Εγώ προσωπικά δεν διαθέτω ιστοσελίδα και προτιμώ οποιαδήποτε ανακοίνωση έχω, σχετιζόμενη με ναυάγια ή καταδυτικά θέματα, να την αναρτώ στο φόρουμ του συλλόγου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να συζητηθούν τα λάθη της ή να συμπληρωθεί, γι΄ αυτό εξ΄ άλλου και αναρτάτε. Δεν με ενδιαφέρουν λοιπόν ούτε θέματα φερεγγυότητας, ούτε „θέματα μεζούρας“, ούτε θέματα δημόσιου „αλάνθαστου“ προφίλ. Με ενδιαφέρουν τα ναυάγια, οι καταδύσεις και η ιστορία, και σίγουρα θα συνεχίσω να γράφω για όλα αυτά, είτε με λάθη είτε χωρίς λάθη. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι στην περίπτωση ύπαρξης λαθών, αυτά δεν προέρχονται ηθελημένα, για να κάνω την αφήγηση μου πιο „δρακοφόρα“.

Τελειώνοντας θέλω να δηλώσω, σαν summa summarum [είναι το επόμενο που μαθαίνει κανείς μετά το (sic)], τα εξής:

· Δεν είμαι μέλος της καταδυτικής ομάδας του Αντώνη Γράφα. Καταδύομαι πρωτίστως με την δική μου ομάδα. Σέβομαι όμως ταυτόχρονα κάθε συνάδελφο δύτη, καθώς θεωρώ ότι, όπως εγώ έτσι κι΄ εκείνος, οδηγείται από τις ίδιες ευαισθησίες και αναζητήσεις που σχετίζονται με την αυτόνομη κατάδυση και την έρευνα. Αυτό με οδήγησε και με οδηγεί στο να είμαι πάντα ανοιχτός στην συνεργασία και στην προσφορά, και για τον λόγο αυτόν δεν αρνήθηκα μέχρι στιγμής ποτέ την βοήθεια μου και την συνδρομή μου σε κανέναν από όσους μου την ζήτησαν.

· Είμαι μέλος του συλλόγου και συμμετέχω στο φόρουμ του, γιατί ενδιαφέρομαι για την θάλασσα, τις καταδύσεις και τα ναυάγια. Το φιλικό κλίμα, ο σεβασμός στον συνομιλητή, και η συνεισφορά στα κοινά, δεν αποτελούν για μένα δευτερεύουσες αξίες, οι οποίες καθορίζουν επί μέρους τα πλαίσια συζήτησης, αλλά είναι προϋποθέσεις για την αγαστή συνύπαρξη των μελών και την ενίοτε αντιπαράθεση διαφορετικών απόψεων. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να δεχτώ η κόντρα, για μερικές λαμαρίνες, να χαλάσει το κλίμα και την διάθεση του φόρουμ του συλλόγου.

· Για τον λόγο αυτό πληροφορώ ότι δεν θα συμμετάσχω πλέον σε συζητήσεις, οι οποίες ξεφεύγουν από τις προϋποθέσεις αυτές και θα αποχωρήσω άμεσα από την συζήτηση, σε περίπτωση που αυτή δεν εξελίσσεται μέσα στα πλαίσια των προαναφερόμενων προϋποθέσεων.

· Ελπίζω η στάση μου αυτή να μην ληφθεί σαν αδιαφορία ή προσβολή, σε αυτόν που μου απευθύνει τον λόγο. Έχω το δικαίωμα να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια μου και να μην απαντώ σε προσβλητικά, ειρωνικά, και εμπαθή σχόλια, καθώς γράφω χρησιμοποιώντας το όνομα μου, γεγονός το οποίο καθιστά την κοινωνική και προσωπική μου ζωή έμμεσα ευάλωτη.

· Πιστεύω ότι επιλέγοντας στο να μην συμμετάσχω σε ερειστικές αντιπαραθέσεις, δείχνω αφενός τον σεβασμό μου στον χώρο που με φιλοξενεί και αφετέρου την εκτίμηση μου στους υπόλοιπους συναδέλφους της αυτόνομης κατάδυσης, των μελών του συλλόγου, και των μελών του φόρουμ. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι και θα σταματήσω να είμαι παρών στο φόρουμ και να συμμετέχω σε συζητήσεις που με ενδιαφέρουν, καθώς, όπως ήδη ανέφερα, ένα φόρουμ είναι χώρος συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μέσα σε προκαθορισμένα και κοινά αποδεκτά πλαίσια συμπεριφοράς.

Με εκτίμηση
DG
Απάντηση με παράθεση