Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 06-12-07, 11:36
Το avatar του χρήστη Σώτος Χριστοδούλου
Σώτος Χριστοδούλου Σώτος Χριστοδούλου is offline
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Περιοχή: Κύπρος
Μηνύματα: 630
Απάντηση: Ξέρει κανείς την μετάφραση?

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Physalia Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμείς τα λέγαμε "καρφί" και "μπόμπα"
Φαντάζομαι δε σου κάνει τέτοια ορολογία ε;
Μου κάνει... για ένα πρωινό γέλιο !!!!

Αλλη καμιά βοήθεια ????

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Σώτος Χριστοδούλου : 06-12-07 στις 11:39.
Απάντηση με παράθεση