|
Απάντηση: Ξέρει κανείς την μετάφραση?
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Physalia
Εμείς τα λέγαμε "καρφί" και "μπόμπα"
Φαντάζομαι δε σου κάνει τέτοια ορολογία ε;

|
 Μου κάνει... για ένα πρωινό γέλιο !!!!
Αλλη καμιά βοήθεια ???? 
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Σώτος Χριστοδούλου : 06-12-07 στις 11:39.
|