Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 20-12-07, 17:16
Το avatar του χρήστη fin
fin fin is offline
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 386
Απάντηση: Δοκιμή Spare Air

Το spareair ειναι πραγματι ενα παραπροιον καταδυτικου εξοπλισμου (οχι το μονο) αφου που δεν θα μπορουσε να τυποποιηθει σαν λυση emergency, οχι ομως γιατι ειναι γενικα ανεπαρκες. Ειναι τραγικο να κρινουμε ενα εργαλειο βαση μονο της προσωπικης μας υποβρυχιας δραστηριοτητας. Προφανως λογω χωρητικοτητας δεν θα το συναντησεις σε τεχνικες βαθειας καταδυσης. Υπαρχουν ομως οι κοραλο-τουριστες (στο εξωτερικο) και οι επαγγελματιες σκαφανδρου (εννοω παροχης απο επιφανεια) πχ οστρακαλιεις. Απο τη πρωτη κατηγορια οι φοβισμενοι τουριστες ειναι η αιτια που ειναι εμπορικα επιτυχημενο στο εξωτερικο. Για τη δευτερη κατηγορια (οστρακαλιεις) σας πληροφορω οτι "το πραγμα που δεν ειναι για τιποτα" ειναι υποχρεωτικο βαση γενικου κανονισμου λιμενα. Μια εμεση βεβαια υποχρεωση, αφου ο ΓΚΛ αναφερεται σε εφεδρικη πηγη αερα, αλλα μονοδρομος για εργατες που αφου κουβαλουν πολλα πραγματα για πολλες ωρες σε πολυ μικρεα βαθη, δε θα αντεχαν ουτε 3l tank μαζι τους. Αν το ΛΣ YEN εκτος απο τα δελτια τυπου εξεδιδε incident report, θα βλεπατε ποσους οστρακαλιεις το χρονο θα ειχε σωσει το spareair απο πνιγμο στα 6μ, οταν χανουν την παροχη και εχουν χωρις πεδιλα 10κιλα αρνητικη (με τοσα δουλευουν). Δυτες που υποχρεωνονται βεβαια να δειξουν το spareair στην επιθεωρηση αλλα δυστυχως επιμενουν να "ξεχνανε" συστηματικα οταν μπαινουν στο νερο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fin : 02-01-08 στις 23:42.
Απάντηση με παράθεση