Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Σώτος Χριστοδούλου
Ο κάθε εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος υπογράφει συμβόλαιο με την κατασκευάστρια εταιρεία και υποχρεώνεται να μην διαφημίζει τα προιόντα της εταιρείας αυτής με τιμές κάτω από τις ελάχιστες επιτρεπόμενες από τον κατασκευαστή. Και αυτό είναι επίσης ένα γεγονός.
|
Άρα η εταιρία σου έχει δώσει εσένα ένα τιμοκατάλογο και βάσει αυτού εσύ βάζεις το κέρδος σου και πουλάς!!! Σωστά??? Σωστά!!!!
Νομίζω οτι παντού γίνεται το ίδιο!!!!
Παράθεση:
Ο αντιπρόσωπος από την πλεύρά του ξέρει ότι αν πουλάει στις προκαθορισμένες τιμές που ορίζει ο κατασκευαστής είναι τελειωμένος αργά ή γρήγορα διότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα online shops που δουλεύουν με πολύ μικρά ποσοστά κέρδους λόγω μεγάλου όγκου πωλήσεων.
|
Άρα λοιπόν όλα παίζονται στο ποσοστό κέρδους κι όχι στην καθορισμένη τιμή πώλησης απο την εταιρία!!! Άλλωστε την εταιρία δεν την ενδιαφέρει η τιμή πώλησης λιανικής!!!
Αν λοιπόν ο κάθε αντιπρόσωπος αποφασίσει να χαμηλώσει το ποσοστό κέρδους του και να πλησιάσει την τιμή των online shops ποιος θα προτιμήσει τα online shops και πιο θα προτιμήσει το κατάστημα???
Γιατί αν η τιμή είναι της τάξης των 10% ακριβότερα από ένα online shop προφανώς και θα προτιμήσω να πάω να το πιάσω, να το δω, να το επεξεργαστώ το προϊόν απ' ότι να το παραγγείλω από το internet!!!
Παράθεση:
Στην γκρίζα αγορά μπορεί κανείς να αγοράσει το ίδιο προιόν με 20-40% πιό φτηνά. και αυτό ένα γεγονός είναι που το παραδέχονται όλοι. Οι κατασκευαστές δηλώνουν ότι κινούνται εναντίον της γκρίζας αγοράς αλλά κανείς δεν πιστεύω ότι έιναι αποφασισμένος να διακόψει αυτά τα κανάλια προώθησης των προιόντων του, γιατί απλά δεν έχει ξεκαθαρίσει τι θέλει. Στην τελική ο κατασκευαστής πουλάει είτε μέσω του ενός καναλιού είτε μέσω του άλλου. Νομίζετε ότι είναι εύκολη απόφαση να στερηθεί αυτό τον όγκο πωλήσεων που του δίνουν τα Online shops? Έχει δηλαδή εξελιχθεί το όλο θέμα σε μια δεδομένη κατάσταση και κανείς δεν έιναι διατεθιμένος να κρεμάσει την κουδούνα στου γάτου την ουρά. Η να παίξει το ρόλο του πρώτου ****** που θα διακόψει την γκρίχα αγορά.
|
H γκρίζα αγορά όπως λές δεν περιμένει να βγάλει λεφτά από αυτά τα προϊόντα γι' αυτό και κάνει εκπτώσεις 20-40% που σημαίνει όμως οτι το περιθώριο κέρδους είναι ακόμα περισσότερο.
Η γκρίζα αγορά κυρίως ενδιαφέρεται να ψαρέψει πελάτες για τα δικά της προϊόντα. Απλά προσφέροντας προϊόντα άλλων κατασκευαστών πετυχαίνει να έχει ευτυχισμένους πελάτες που θα ξαναέρθουν και πολύ πιθανά θα πεισθούν να αγοράσουν και δικά τους προϊόντα!!!
Παράθεση:
Τι επιλογές έχει ο αντιπρόσωπος? Το νομικό έγγραφο του απαγορεύει να πουλά στις τιμές των λεγώμενων online shops αν και με τα κόστα που έχει ο ίδιος μπορεί κάλλιστα να τσακίσει αυτές τις τιμές.
|
Ας μην πουλήσει λοιπόν στις τιμές των online shops!!! Αφού έχει το περιθώριο ας προσθέσει ένα 5-10% σαν "έξοδα μεταφοράς" και ας κάνει τις τιμές του ανταγωνιστικές!!!!
Παράθεση:
Αρκετοί αντιπρόσωποι - εισαγωγείς ποντάρουν λοιπόν στην ποιότητα της υπηρεσίας και στο after-sales service προσπαθώντας να δώσουν μεγαλύτερη αξία σε έννοιες όπως εγγύηση, εξυπηρέτηση, ευνοικοί όροι και κόστα συντήρησης κοκ. Κάποιοι άλλοι μηχανεύονται κόλπα για να μην παραβιάζουν τα συμβόλαιά τους και την ίδια στιγμή να μπορούν να ανταγωσνιστούν τα online shops.
|
Δεν θα μιλήσω για την ποιότητα της υπηρεσίας, ούτε για το after-sales support διότι ανάμεσα στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος!!!
Για την εγγύηση πάλι δεν θα πω τίποτα διότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία τους έχει δεμένους.
Το μόνο που μπορώ να δεχθώ και να υποστηρίξω είναι οι ευνοκοι όροι πληρωμής που και πάλι όμως προϋποθέτουν "φιλική" σχέση με τον κάθε αντιπρόσωπο.
Αν δεν έχω καταλάβει κάτι σχετικά με το συμβόλαιο που σας δεσμεύει ίσως μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός. Έτσι όμως όπως το θέτεις μου ακούγεται τραβηγμένο, παράνομο και άκρως αντίθετο με το πνεύμα του ελεύθερου ανταγωνισμού της αγοράς.
73,