Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Άλλα Θέματα > Οτιδήποτε άλλο...
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

...δεν κολλάει πουθενά, αλλά έχει σχέση με την κατάδυση (εεε δεν μπορούμε να τα προβλέπουμε και όλα)

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #8  
Παλιά 16-11-09, 10:54
Το avatar του χρήστη ΜΗΛΙΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΜΗΛΙΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΛΙΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ is offline
Μέλος ΔΣ Άλλων Συλλόγων
 
Εγγραφή: 13-07-2007
Περιοχή: ΠΑΤΡΑ
Μηνύματα: 173
Απάντηση: Ο Θάλαμος της Νεκρανάστασης

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο GKAM Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρκετά ενδιαφέρον αντικείμενο, το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό μέσα από την ταινία The Abyss (η σκηνή με το ποντίκι, είναι αληθινή btw). Είχα ψάξει το θέμα τότε και όπως διάβασα, υπήρχε ένας επιστήμονας στο Duke University ο οποίος έκανε σχετικά πειράματα από τη δεκαετία του ’60.

Άν έχετε όρεξη, ρίξτε μία ματιά εδώΤο «ζουμί» είναι πως άν και θεωρητικά η «υγρή αναπνοή» είναι εφικτή για τους δύτες, οι πρακτικοί περιορισμοί την απαγορεύουν (προς το παρόν). Βασικά προβλήματα είναι η ανεπαρκής οξυγόνωση του δύτη, οι επιπλοκές από το ξέπλυμα των πνευμόνων αλλά και η πολυπλοκότητα της διαδικασίας. Πάντως το ποντίκι όντως «πνίγηκε» και συνέχισε να αναπνέει.



/GKAM

GKAM Καλημέρα αυτός ακριβώς ήταν καί ο λόγος του post....
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 08:07.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.