![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: 18.10.2008 - Ομιλία-Δημόσια Συζήτηση: 'Εισαγωγή στην Τεχνική Κατάδυση'
Τυχερέ είσαι κοντά και μπορείς να παρεβρίσκεσαι σε τέτοιες ωραίες παρουσιάσεις!
__________________
“The happiness of the bee and the dolphin is to exist. For man it is to know that and to wonder at it.” Jacques Cousteau Why can't I just dive more often! http://www.postimage.org/aV2OmUL0.jpg |
|
|