![]() |
|
|||||||
| Συζητήσεις για ρυθμιστές, φιάλες και συνδυασμούς τους (διπλές, stage, κλπ) - Υπομονή, στις 100.000 βουτιές εμφανίζονται βράγχια! :-) |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made
Συγχαρητηρια Χρηστο και Κωστα
Μια παρατηρηση επι των δοκιμων ![]() Στα 60μ η πυκνοτητα του αεριου ειναι 7 φορες μεγαλυτερη αρα δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε παροχη ισως αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχει αυτη η διαφορα με τον ρυθμιστη της scubapro. Keep it up |
|
|