Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ρυθμιστές Αναπνοής και Φιάλες
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Συζητήσεις για ρυθμιστές, φιάλες και συνδυασμούς τους (διπλές, stage, κλπ) - Υπομονή, στις 100.000 βουτιές εμφανίζονται βράγχια! :-)

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #15  
Παλιά 10-04-09, 13:28
sharkius sharkius is offline
 
Εγγραφή: 28-09-2007
Μηνύματα: 125
Απάντηση: Πρώτο στάδιο ρυθμιστή Self made

Συγχαρητηρια Χρηστο και Κωστα
Μια παρατηρηση επι των δοκιμων
Στα 60μ η πυκνοτητα του αεριου ειναι 7 φορες μεγαλυτερη αρα δεν θα εχεις τα ιδια αποτελεσματα σε παροχη ισως αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχει αυτη η διαφορα με τον ρυθμιστη της scubapro.

Keep it up
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 10:08.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.