Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Ο Σύλλογος 'ΤΗΘΥΣ' > Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες - Δράσεις του Συλλόγου
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο

Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #4  
Παλιά 30-05-13, 17:55
Το avatar του χρήστη Χρηστος Ευθυμιου
Χρηστος Ευθυμιου Χρηστος Ευθυμιου is offline
Μέλος ΔΣ του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 11-04-2007
Περιοχή: Άλιμος
Μηνύματα: 2.974
Απάντηση: 09.4.2013 - Σ.Ε.Α. "Τηθύς" - "Κλειστό σύστημα παροχής οξυγόνου"

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο iliasl Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα ηταν δυνατόν να μας ανεβάσετε τις διαφάνειες για να ενημερωθούμε και εμείς απο μακριά μιας και πρόκειται για πολυ σοβαρη ενημέρωση και τωρα τις εποχές της ανέχειας ακόμη πιο χρήσιμη.

Ευχαριστω εκ των προτερων
ΗΛ
Πολύ θα ήθελα να ανεβάσω τις διαφάνειες που ζητάς (μου το έχουν ζητήσει και μερικοί φίλοι ακόμα), φοβάμαι όμως ότι χωρίς να παρακολουθήσει κανείς την ανάπτυξη του θέματος και τις εξηγήσεις γύρω από κάθε διαφάνεια δεν θα είναι ευκολονόητες.

Εκτός αυτού θα λείπει και η απαραίτητη πρακτική εξάσκηση πάνω στο σύστημα.

Παρ' όλα αυτά με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω το θέμα σε μια πιο απλοποιημένη μορφή η οποία θα έχει μόνο ενημερωτικό χαρακτήρα και θα αποτελεί χρήσιμη θεωρητική βάση στην παροχή 100% οξυγόνου σε καταδυτικά ατυχήματα.

Λίγη υπομονή λοιπόν.

__________________
Μέλος ΔΣ του Σ.Ε.Α ΤΗΘΥΣ
http://christos-efthymiou.blogspot.gr/
Απάντηση με παράθεση
 



Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 07:54.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.