![]() |
|
|||||||
| Dive Computers: Συγκρίσεις και απορίες |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Απάντηση: Tech Dive Computers - Απορίες και προβληματισμοί
Ακριβώς αυτά που σκέφτομαι!
![]() Το σίγουρο είναι ότι δεν θα κάνω GUE εκπαίδευση (IANTD κατά 99%) οπότε μετά πρέπει να βρώ κάποιον GUE να μου δείξει αυτό το ratio deco αν είναι ευκολος τρόπος για On-the-fly αλλαγές. Άσχετο: To shearwater και το OSTN για service που τα στέλνεις??? ![]() Thanx! |
|
|