![]() |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: uwatec aladin 2g
Παράθεση:
Αυτό που έχεις εσύ είναι το Aladin Tec 2G. Από το τέλος 2010/αρχές 2011 κυκλοφορεί ως Aladin 2g. Πρώτη εμφανής διαφορά είναι στα 2 κουμπάκια και το branding. Στο Aladin 2g τα κουμπάκια είναι στρόγγυλα και προωθείται ως προϊόν scubapro ενώ το προηγούμενο είχε καμπυλωτά κουμπάνια και είχε το brand uwatec. Οι ουσιαστικές διαφορές είναι ότι το Aladin 2g έχει επιπλέον: - Free Dive / Apnea Mode - PDIS (Profile Dependent Intermediate Stops) / Deep Stops - Αυτόματη προσαρμογή με βάση το υψόμετρο Αυτό που αναφέρεις για τις μερικές πιέσεις του Ο2, ότι δηλαδή είναι μέχρι 1.5bar δε με βρίσκει σύμφωνο. Νομίζω ότι είναι 1.6bar το max ppO2 αλλά επειδή δεν το είχα ποτέ αυτό το DC κρατάω μία επιφύλαξη.
__________________
Κώστας Κατσιούλης SSI DMI #54328 PSI-PCI Inspector #24079 NGUE diving school NGUE @facebook |
|
|