Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Καταδυτικός Εξοπλισμός > Ρυθμιστές Πλευστότητας
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Συζητήσεις για BCDs, Wings κλπ.

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι tech wings χρησιμοποιείτε?
Diverite 6 24,00%
OMS 2 8,00%
Apeks 1 4,00%
Custom Divers 0 0%
Halcyon 8 32,00%
Άλλο - πέστε μας τι 8 32,00%
Ψήφισαν: 25. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 22-05-08, 20:17
Το avatar του χρήστη manthos
manthos manthos is offline
 
Εγγραφή: 13-02-2008
Περιοχή: Βριλήσσια
Μηνύματα: 28
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...

Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...
WTX6 με one piece harness και backplate!!!
Και WTX4 για το Rebreather
Και WTX3 για Recreational
__________________
manthos marras
ANDI TriMix / Rebreather Advanced Instructor
PADI IDC Staff Instructor
DDI Pro Trainer
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-05-08, 10:31
Το avatar του χρήστη Andreas Triantopoulos
Andreas Triantopoulos Andreas Triantopoulos is offline
 
Εγγραφή: 18-09-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 645
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο manthos Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...
WTX6 με one piece harness και backplate!!!
Και WTX4 για το Rebreather
Και WTX3 για Recreational

Το full range βλέπω!!!!
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 23-05-08, 13:48
Το avatar του χρήστη manthos
manthos manthos is offline
 
Εγγραφή: 13-02-2008
Περιοχή: Βριλήσσια
Μηνύματα: 28
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο Andreas Triantopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
Το full range βλέπω!!!!
Λείπει το WTX8
__________________
manthos marras
ANDI TriMix / Rebreather Advanced Instructor
PADI IDC Staff Instructor
DDI Pro Trainer
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 00:15.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.