![]() |
|
|||||||
| Συζητήσεις για BCDs, Wings κλπ. |
| Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τι tech wings χρησιμοποιείτε? | |||
| Diverite |
|
6 | 24,00% |
| OMS |
|
2 | 8,00% |
| Apeks |
|
1 | 4,00% |
| Custom Divers |
|
0 | 0% |
| Halcyon |
|
8 | 32,00% |
| Άλλο - πέστε μας τι |
|
8 | 32,00% |
| Ψήφισαν: 25. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου | |||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...
WTX6 με one piece harness και backplate!!! Και WTX4 για το Rebreather Και WTX3 για Recreational
__________________
manthos marras ANDI TriMix / Rebreather Advanced Instructor PADI IDC Staff Instructor DDI Pro Trainer |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...
Παράθεση:
Το full range βλέπω!!!!
__________________
I never get narced, or pee in my wetsuit |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Άντε να δούμε και τα tech...
__________________
manthos marras ANDI TriMix / Rebreather Advanced Instructor PADI IDC Staff Instructor DDI Pro Trainer |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|