Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Εισαγωγή στην τεχνική κατάδυση
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Οι ερωτήσεις που πάντα θέλαμε να κάνουμε

Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τεχνική Κατάδυση...
Ούσττττ...μακρία από μένα... Rec και πάντα Rec 3 6,00%
Το σκέπτομαι... μπορεί κάποια στιγμή 12 24,00%
Θα γίνω Advanced ΕΑΝx...λίγη αποσυμπίεση φτάνει 4 8,00%
Θέλω να γίνω tec αλλά μέχρι εκεί... no trimix thanks 5 10,00%
Θέλω να γίνω trimixας, τρέμε Mark Ellyatt 4 8,00%
Είμαι ήδη Adv EANx 5 10,00%
Είμαι ήδη Tec 3 6,00%
Trimix rules OK 8 16,00%
Είμαι Τεχνικός Εκπαιδευτής 6 12,00%
Ψήφισαν: 50. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #2  
Παλιά 22-05-08, 15:27
Το avatar του χρήστη Μπλε
Μπλε Μπλε is offline
 
Εγγραφή: 29-01-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 1.479
Απάντηση: Δημοσκόπηση Τεχνικής Κατάδυσης

Οι περισσότερες καταδύσεις που κάνω και με ενδιαφέρει να κάνω είναι καταδύσεις χωρίς στάσεις αποσυμπίεσης.

Παρ' όλα αυτά, για τις περιπτώσεις που χρειάζεται να κάνω κάποια μεγάλη παραμονή ή και κάποια βαθιά κατάδυση, έχω την αντίστοιχη technical εκπαίδευση
__________________
The sea needs a break, NOT a break into! Put an END in OVERFISHING!
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 00:04.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.