![]() |
|
|||||||
| Οι ερωτήσεις που πάντα θέλαμε να κάνουμε |
| Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Τεχνική Κατάδυση... | |||
| Ούσττττ...μακρία από μένα... Rec και πάντα Rec |
|
3 | 6,00% |
| Το σκέπτομαι... μπορεί κάποια στιγμή |
|
12 | 24,00% |
| Θα γίνω Advanced ΕΑΝx...λίγη αποσυμπίεση φτάνει |
|
4 | 8,00% |
| Θέλω να γίνω tec αλλά μέχρι εκεί... no trimix thanks |
|
5 | 10,00% |
| Θέλω να γίνω trimixας, τρέμε Mark Ellyatt |
|
4 | 8,00% |
| Είμαι ήδη Adv EANx |
|
5 | 10,00% |
| Είμαι ήδη Tec |
|
3 | 6,00% |
| Trimix rules OK |
|
8 | 16,00% |
| Είμαι Τεχνικός Εκπαιδευτής |
|
6 | 12,00% |
| Ψήφισαν: 50. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου | |||
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Δημοσκόπηση Τεχνικής Κατάδυσης
Οι περισσότερες καταδύσεις που κάνω και με ενδιαφέρει να κάνω είναι καταδύσεις χωρίς στάσεις αποσυμπίεσης.
Παρ' όλα αυτά, για τις περιπτώσεις που χρειάζεται να κάνω κάποια μεγάλη παραμονή ή και κάποια βαθιά κατάδυση, έχω την αντίστοιχη technical εκπαίδευση |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|