![]() |
|
|||||||
| Ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του Συλλόγου. Οι προτάσεις σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες... |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: Ερυθρά;;;
Ηλία για ΄μένα (και νομίζω και δύο ακόμα φίλους μου) η συζήτηση που κάναμε στο Tsolis ισχύει.
Με δεδομένο ότι δεν έχω την δυνατότητα να πηγαίνω τακτικά (ήδη πέρασαν 9 1/2 χρόνια από την προηγούμενη φορά), εγώ θέλω Live Aboard και Brothers ή Νότο. Επίσης απ' ότι ξέρω οι φίλοι μου δεν μπορούν την εβδομάδα της 28ης Οκτωβρίου.
__________________
Γιώργος Κυπραίος |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|