Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Συσκευές Κλειστού Κυκλώματος
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Μηχανάκια του διαβόλου? Δε νομίζω...

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-09-08, 10:04
argyris argyris is offline
ο χρήστης διαγράφηκε με αίτησή του
 
Εγγραφή: 27-07-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 70
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

H συναντηση αφορά μόνο τους χρήστες CCR?

Προσωπικά θα με ενδιέφερε μια συνάντηση Rebreather divers ανεξατρήτως τύπου ή συσκευής. Θα ήταν πολύ επικοδομητική.

Με εκτίμηση,
Αργύρης Αργυριάδης
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-09-08, 12:12
Το avatar του χρήστη fin
fin fin is offline
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 386
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο argyris Εμφάνιση μηνυμάτων
H συναντηση αφορά μόνο τους χρήστες CCR?
Οφ κορσ νοτ. Αν εχεις μαζι και τη satoriα θα ειναι ακομα καλυτερα. Ψοφαω να τα δω απο κοντα και τα δυο.
__________________
Physical Diver
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-09-08, 12:15
Το avatar του χρήστη fin
fin fin is offline
 
Εγγραφή: 04-06-2007
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 386
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

Αν και η συναντηση θα ειναι λειψη λογω της απουσιας του ελληνα phd rb designe σαν ηθικο αυτουργο (ξερω οτι το πιασατε το υπονοουμενο), ελπιζω να βοηθησει τον 'συμπαθη κλαδο'.
__________________
Physical Diver

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fin : 06-09-08 στις 12:20.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 06-09-08, 16:35
argyris argyris is offline
ο χρήστης διαγράφηκε με αίτησή του
 
Εγγραφή: 27-07-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 70
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο fin Εμφάνιση μηνυμάτων
Οφ κορσ νοτ. Αν εχεις μαζι και τη satoriα θα ειναι ακομα καλυτερα. Ψοφαω να τα δω απο κοντα και τα δυο.
Τότε θα τα πούμε στις 12 Οκτωβρίου θα είμαι εκεί με την συσκευή μου.

Ευχαρίστως δε να βοηθήσω επίσης σε ότι περνάει από το χέρι μου στην οργάνωση, κλπ.

Προτείνω να ανοίξουμε ένα καινούργιο thread στο οποίο να συζητούμε τα οργανωτικά κλπ θέματα αυτής της συνάντησης.

Επίσης προτείνω μια πιο γεκότερη ονομασία της συνάντησης κατί σαν: 1η Πανελλήνια συνάντηση Rebreather.

Πως σας φαίνεται?

Αργύρης
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 06-09-08, 19:49
Το avatar του χρήστη Δαμιανος
Δαμιανος Δαμιανος is offline
 
Εγγραφή: 03-09-2008
Μηνύματα: 15
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

καλο και πρωτοτυπο
να αλλαξουμε καμια αποψη για το τι γινεται στην ελλαδα
που θα γινει ομως
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 06-09-08, 13:46
MICHALIS MICHALIS is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Περιοχή: THESSALONIKI
Μηνύματα: 831
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο argyris Εμφάνιση μηνυμάτων
H συναντηση αφορά μόνο τους χρήστες CCR?

Προσωπικά θα με ενδιέφερε μια συνάντηση Rebreather divers ανεξατρήτως τύπου ή συσκευής. Θα ήταν πολύ επικοδομητική.

Με εκτίμηση,
Αργύρης Αργυριάδης
Περαν της συναντησης που θα κανουν οι χρηστες ccr , θα ηθελα να παρακαλεσω , αν γινεται , απο οποιους μπορουν-θελουν , να μας κανουν μια παρουσιαση των ccr (παρακαλω , αυτην την φορα στην Θεσσαλονικη please , ελεος !! ) , οχι απαραιτητα με σκοπο να πουλησουν ccr αλλα για να εχουμε μια καλη πληρη εικονα , οχι καποιας συγκεκριμενης μαρκας , αλλα γενικα . Γνωριζω οτι ειχε γινει μια παρουσιαση παλαιοτερα απο την Sea World , καποιων συγκεκριμενων sccr την οποια δυστυχως δεν ειχα την δυνατοτητα να παρακολουθησω (το λαδι μεσα στο κρανιο μου ηδη "τσιρτσιριζει" !! Τι να κανω που θελω αυτονομια και σιωπη , χωρις ιδιαιτερες στασεις για αποσυμπιεση) .
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:04.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.