Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Τεχνική Κατάδυση > Συσκευές Κλειστού Κυκλώματος
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Μηχανάκια του διαβόλου? Δε νομίζω...

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #19  
Παλιά 06-09-08, 13:46
MICHALIS MICHALIS is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 08-06-2007
Περιοχή: THESSALONIKI
Μηνύματα: 831
Απάντηση: Ελληνικο Rebreather MCCR HOMEBUILD

Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο argyris Εμφάνιση μηνυμάτων
H συναντηση αφορά μόνο τους χρήστες CCR?

Προσωπικά θα με ενδιέφερε μια συνάντηση Rebreather divers ανεξατρήτως τύπου ή συσκευής. Θα ήταν πολύ επικοδομητική.

Με εκτίμηση,
Αργύρης Αργυριάδης
Περαν της συναντησης που θα κανουν οι χρηστες ccr , θα ηθελα να παρακαλεσω , αν γινεται , απο οποιους μπορουν-θελουν , να μας κανουν μια παρουσιαση των ccr (παρακαλω , αυτην την φορα στην Θεσσαλονικη please , ελεος !! ) , οχι απαραιτητα με σκοπο να πουλησουν ccr αλλα για να εχουμε μια καλη πληρη εικονα , οχι καποιας συγκεκριμενης μαρκας , αλλα γενικα . Γνωριζω οτι ειχε γινει μια παρουσιαση παλαιοτερα απο την Sea World , καποιων συγκεκριμενων sccr την οποια δυστυχως δεν ειχα την δυνατοτητα να παρακολουθησω (το λαδι μεσα στο κρανιο μου ηδη "τσιρτσιριζει" !! Τι να κανω που θελω αυτονομια και σιωπη , χωρις ιδιαιτερες στασεις για αποσυμπιεση) .
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 03:01.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.