Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ'  

Επιστροφή   Σ.E.A. 'ΤΗΘΥΣ' > Υποβρύχια Φωτογραφία & Video > Ας γίνουμε καλύτεροι φωτογράφοι
Εγγραφή Forum Συχνές Ερωτήσεις Λίστα Μελών Ημερολόγιο Σημείωσε τα forums ως διαβασμένα

Φωτογραφικοί προβληματισμοί για αρχάριους και προχωρημένους

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #15  
Παλιά 24-09-08, 22:31
Το avatar του χρήστη AIGAIAS
AIGAIAS AIGAIAS is offline
Μέλος του Συλλόγου ΤΗΘΥΣ
 
Εγγραφή: 23-05-2008
Περιοχή: NORWAY......
Μηνύματα: 74
Απάντηση: Χρωματική διόρθωση υ/β φωτογραφιών

Καλησπέρα Φοίβε

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω που αφιερώνεις τόσο χρόνο για να μοιράζεσαι μαζί μας τις γνώσεις σου για την υποβρύχια φωτογραφία.

Τα post σου τα διαβάζω, και πολλές φορές οι απαντήσεις σου μου λύνουν και δικές μου απορίες.

Εχω κολλήσει με την διαφορά Raw kai jpeg.
Εστω, οτι κανω setting στην μηχανή μου να τραβάει σε Raw. Εχει καμιά επίπτωση στο μέγεθος μνήμης που θα καταλαμβάνουν οι φωτό στην κάρτα?(και στον υπολογιστή)?
Οταν τις μεταφέρω στον υπολογιστή μου θα σώζονται μόνο ως Raw? η και ως jpeg?
Τελικά ποιό ειναι το μεγάλο πλεονέκτημα της Raw φωτογραφίας? Μήπως οι διαφορές απο την επεξεργασία μιας Raw και μιας jpeg δεν ειναι ορατές απο το μέσο μάτι ?


(sorry αλλα προσπαθώ να μάθω...)

Συγχαρητήρια για τα post σου!!!


Δημ. Αδάμης
Απάντηση με παράθεση
 


Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Forum Jump


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 23:15.


Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.