![]() |
|
|||||||
| Φωτογραφικοί προβληματισμοί για αρχάριους και προχωρημένους |
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: RAW-format και Rύθμιση Iσορροπίας Λευκού (WB)
Παράθεση:
Στη μηχανή σας, (canon G9) πιάνει γύρω στα 10-12ΜΒ ....κάντε και καμιά δοκιμή.... δεν χάλασε ο κόσμος.... & btw R.T.F.M. επιτέλους ![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: RAW-format και Rύθμιση Iσορροπίας Λευκού (WB)
Νατην πάλι η λογοκρισία απο την Β.Ελλάδα!!
Κε Δάρη ευχαριστώ για την συμβουλή σας, αλλά ειναι στα Αγγλικά και δεν την κατανοώ..... Μήπως θα μπορούσατε να μου την γράψετε στην καθομιλουμένη ? ![]() (Αμα αρχίσουμε τα acronyms, θα γίνει της κακομοίρας ...) Ασε τις κουβέντες , και ελα με την στεγανή σου καμιά βόλτα...τώρα που δροσίζει.... ![]() Καλή συνέχεια... Δημ.Αδάμης |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Απάντηση: RAW-format και Rύθμιση Iσορροπίας Λευκού (WB)
Δημήτρη καλησπέρα και από εμένα
Η δοκιμή είναι ότι καλύτερο με τη μηχανή που "μπλέξαμε" Το μέγεθος του αρχείου σε raw format είναι γύρω στα 10 mb Επίσης σε program mode δίνεται η δυνατότητα αποθηκεύσης της ίδιας λήψης ταυτόχρονα και στα δύο format οπότε μπορείς να παίξεις και με αυτό. Ελπίζω η πληροφορία να φανεί χρήσιμη σε όσους χρησιμοποιούν την G9 και δεν την γνώριζαν Υ.Γ 1: θέλω και εγώ πρόσκληση για Νορβηγία ![]() Υ.Γ 2: Ευχαριστώ ιδιαίτερα όλους για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες. |
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|